به گزارش رکنا ، ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران متولد شد. پدر ریحانه پارسا شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است و داری 2 خواهر کوچک تر از خودش است.ریحانه پارسا دارای مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره است و کار هنری خود را از همان تئاتر هنرستان سوره آغاز کرد.

ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر در نقش دختری به نام لیلا در کنار سینا مهراد، لعیا زنگنه و مهدی سلطانی به شهرت رسید.به گفته خودش از بین 250 داوطلب این نقش انتخاب شده است و از این بابت بسیار خوشحال است. ریحانه پارسا به غیر از بازیگری در رشته عکاسی هم فعالیت دارد و به خواندن کتاب هایی با مضمون روانشناسی و طراحی صحنه علاقه مند است.

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا بعد از پایان سریال در صفحه اینستاگرامش هر عکسی که مرتبط با سریال پدر بود را حذف و مجموعه ای عکس منتشر کرد که در آن اسپانسری مشخص دارد و عکس ها در جهت تبلیغات اسپانسر است.

بارزترین وجه عکس های جدید ریحانه پارسا ظاهر متفاوت او با تصویری است که در سریال پدر از او به نمایش گذاشته شده بود، مخاطبان به این تغییر واکنش نشان دادند.

ظاهرا خانم پارسا هرچقدر هم تلاش کند نمی تواند روزهای خوبش در ایران را فراموش کند : ریحانه پارسا بازیگر مهاجرت کرده به ترکیه که در یک سال اخیر جنجال های زیادی به پا کرده و در اینستاگرام و فضای مجازی هر روز سوژه ای جدید ایجاد می کند تصویری از خود در روزهای گذشته ایران که با حجاب بود و محبوب منتشر کرد.

اکنون فرارم، ازخویشن ، این تن ، از خاک همسایه اکنون ، از وطن ، درد دارم ، زخم بر تن ....

ریحانه پارسا

کاربری به نام فاطمه خطاب به ریحانه پارسا نوشت:

ریحانه من وقتی توی سریال پدر بازی میکردی تو رو به عنوان الگوم انتخاب کردم که بازیگر بشم ولی وقتی از ایران رفتی و شروع کردی به تبلیغ فساد و بی بندباری دلم شکست چرا که تو باعث شدی دیگه به بازیگری و بازیگر بودن فکر نکنم ...