مه شو : مهران مدیری به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا از نوع دلتا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.» خبر بستری شدن مهران مدیری توسط صفحه رسمی «دورهمی» در فضای مجازی تایید شده است و بدین ترتیب تولید برنامه دورهمی مهران مدیری فعلا متوقف خواهد شد. مهران مدیری در این ایام مشغول ضبط برنامه تلویزیونی «دورهمی» و همچنین بازی در سریال «خاتون» بود.

مهران مدیری

مهران مدیری

خواستگاری رامین رضاییان از دوست دختر خارجی اش + عکس

با ابتلای مهران مدیری به کرونا و بستری شدن در بیمارستان، ضبط برنامه «دورهمی» متوقف شده است هرچند قسمت‌های آماده برای پخش ضبط شده است. همچنین قسمت سوم نیمه‌نهایی امشب جمعه (هشتم مرداد ماه) ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و تکرار آن شنبه ساعت ۱۷، ۱۶و ۳۰ دقیقه، ۱۱ و ۳ پخش می‌شود.

پیش از این ابتلای رامبد جوان و تعدادی دیگر از عوامل «خندوانه» به کرونا، باعث توقف ساخت این برنامه شده بود و حالا در فاصله چند روز، ابتلای مهران مدیری، مجری «دورهمی» و توقف ضبط این برنامه، شبکه نسیم را با چالشی جدید مواجه خواهد کرد. هرچند فرا رسیدن ایام عزاداری و همچنین ضبطی بودن این برنامه ها که اغلب از پخش جلوتر بودند، در این مسیر تاحدودی راهگشا به نظر می رسد.

مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری 

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران، بازیگر است. مهران مدیری دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد، سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است.مهران مدیری در خانواده ای هنردوست به دنیا آمده بود

مهران مدیری بازیگر و کارگردان سینما و تلوزیون است . مهران مدیری به تازگی با مسابقه دورهمی را اجرا می کند . مهران مدیری از شایعات در امان نبوده است و همواره وارد حاشیه شده است . یک عکس جدید از مهران مدیری با یک خانم حواشی تازه ای به راه انداخته است . عکس مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید .  عکسی از همسر جوان مهران مدیری است توسط رسانه ها منتشر شده است که با وجود قدیمی بودن نشان از فاصله سنی زیاد آنها دارد! البته برخی از کاربران نوشته اند این فاصله سنی زیاد نیست چرا که مهران مدیری هم سنی ندارد  برخی نیز نوشته اند از کجا معلونم این زن طرفدار مهران مدیری نباشد.

مهران مدیری دیگر نیازی به معرفی ندارد. مهران مدیری در بخش هنر و سریال سازی در کشور ما با طنازی های خود خدمات زیادی انجام داده است. مهران مدیری در عرصه خوانندگی هم هنر خود را ثابت کرده است. مهران مدیری در مجموعه طنز "ساعت خوش" بازیگران سرشناسی را به مردم معرفی کرد.

مهران مدیری از چهره های شاخص سینما و تلویزیون کشورمان است. در طول دوران فعالیت حرفه‌ای مدیری، سریال زیادی از او از طریق صداوسیما پخش شده است که برخی از آنها از نظر تعداد بیننده رکوردشکنی کرده‌اند. مهران مدیری کارگردان, بازیگر, خواننده, مجری ایرانی در 18 فروردین ماه 1346 در تهران به دنیا آمده و سه برادر داردکه اصالتا اراکی می باشد و سید طباطبایی نیز هست.

مهران مدیری

همسر مهران مدیری کیست؟

وی فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است. گفته می شود او خانه‌ دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است.

خانواده و پدر و مادر مهران مدیری

مادر مهران مدیری در نزدیک وی زندگی می کند و در قیطریه ساکن هستند و پدرش نیز در اثر سکته از دنیا رفته است.دو برادرش خارج از کشور مقیم هستند و یک برادرش در ایران استاد است.

مهران مدیری و ماشین لاکچری

اولین برنامه طنزش با در سال 1372 ، به همراه داریوش کاردان ساخت که برای ایام عید تهیه دیده شده بود.

مهران مدیری چطور مشهور شد؟

از سال ۱۳۷۲ مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ و چند برنامه خنده دار و کمدی به شهرت رسید.در حوزه کارگردانی مجموعه پرواز 57 اولین تجربه اش بود که بشدت مورد استقبال مردم قرار گرفت.

بعد از آن مجموعه ساعت خوش و سال خوش,پلاک 14,ببخشید,90 شب,80,پاورچین,نقطه چین,جایزه بزرگ,شبهای برره,باغ مظفر,مرد هزار چهره,مرد دوهزار چهره,در حاشیه و …را ساخت که همه از شاخص ترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی در طول سال های اخیر می باشد.

همچنین برنامه دورهمی که از پر مخاطب ترین برنامه های شبکه نسیم است که با اجرای وی روی آنتن می رود. وی کارگردانی و اجرا و خوانندگی تیتراژ این برنامه را به عهده دارد.