مه شو: گلشیفته فراهانی دختر بهزاد فراهانی است.گلشیفته فراهانی خواهر بازیگر ایرانی شقایق فراهانی است.گلشیفته فراهانی پیش از این در ایران بازیگری می کرد.گلشیفته فراهانی در فیلم سینمایی درباره الی ایفای نقش کرده است.گلشیفته فراهانی اکنون در فرانسه زندگی می کند.گلشیفته فراهانی در صفحه اینستاگرامش تصویری با توضیح زیر منتشر کرده است: گلشیفته فراهانی و کریستوس دورژ، در مهمانی گالای افتتاحیه اپرای ملی پاریس برای فصل جدید ۲۰۱۶-۲۰۱۷، از کریستوس به عنوان همسر گلشیفته فراهانی یاد کرده‌اند. او یک سایکولوژیست استرالیایی است، درحالی که مدتی پیش عنوان شده بود گلشیفته فراهانی با یک هنرمند خیابانی ازدواج کرده است اما عکس با کریستوس دورژ را منتشر کرد.

 

گلشیفته+فراهانی (1)

گلشیفته فراهانی با اصغر فرهادی مشهور شد

 آخرین ایفای نقش او بازی در فیلم درباره الی در نقش سپیده به کارگردانی اصغر فرهادی بود.

 گلشیفته فراهانی بهترین بازیگر نقش اول زن

گلشیفته فراهانی با فیلم سینمایی اشک سرما در سال 1382 برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن خانه سینما شد و با فیلم بوتیک جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره در نانت، فرانسه را برنده شد.

گلشیفته1

گلشیفته فراهانی به هالیوود رفت

 گلشیفته بطور پنهانی در یک فیلم هالیوودی بنام یک مشت دروغ در سال 1387 بازی کرد و منتشر شدن عکس های این فیلم موجب بازداشت و دادگاهی شدن گلشیفته شد. این بازیگر زن ایرانی قبل از فیلم درباره الی در هالیوود بازی کرده بود.

 

خروجش از کشور و حضور در فرش قرمز این فیلم هالیوودی دیگر راهی برای بازگشت او باقی نگذاشت و در حال حاضر در کشور فرانسه زندگی می کند.