مه شو : در این گزارش اخبار داغ و جدید سلبریتی های کشور را برای شما عزیزان و همراهان سایت مه شو آماده کرده ایم این مطلب را از دست ندهید.بابک حمیدیان ، حمیدرضا صدر ، مهرداد صدیقیان ، احمد مهرانفر ، الناز شاکردوست ، شاهرخ استخری ، سپیده بزمی پور ، محمدرضا گلزار ، غزل شاکری ، مریلا زارعی ، سپند امیرسلیمانی ، رضا کیانیان ، جواد خیابانی ، مرتضی امینی تبار ، سارا حاتمی ، مهدی قائدی

 

* این صفحه هر روز آپدیت شده و اخبار جدید سلبریتی های کشور در آن درج می گردد. *

 

  1. عکس جدید میثم و مائده سریال زخم کاری (مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی)

مرتضی امینی‌ تبار بازیگر نقش میثم با انتشار این تصویر نوشت: گفتم حالا که تقریبا قصه شان تمام شده این عکس یادگاری را اینجا قاب کنم. خوب که به دور و برمان نگاه کنیم، شاید دست های خیلی ها اینطور به خون فرزندانشان آغشته باشد. مائده های زیادی همین روز ها قربانی هوس رانی ها و جار و جنجال های بزرگترهای بی رحمشان میشوند، و میثم های تنهایی که در اتوبان ها کنارمان فریاد میزنند. و از طرفی، برای مائده قصه ما هرچقدر که باید اشک ریخت، همانقدر باید برای بازیگرش دست زد. برای او، تلاش قابل تقدیر و آینده درخشانش.

241241603_590952038591065_6188145671155200547_n (1)

 

کمک انسان دوستانه مهدی قائدی به هموطنانش در بوشهر

مهدی قائدی بازیکن محبوب بوشهری با پرداخت درآمد یکسال یک نانوایی در بوشهر از صاحب نانوایی خواسته به تمامی مردمی که به آنجا می آیند نان رایگان بدهد مهدی قائدی با این کار نشان داد با وجود زندگی لاکچری و دوری از شهرش باز هم به فکر مردم شهرش است.

241500755_993248854794237_2023145959474778820_n

 

پیکر حمیدرضا صدر بعد از اتمام تحقیقات علمی به ایران منتقل و امروز (شنبه  ۱۳ شهریورماه) در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

untitled

غزاله صدر، فرزند این نویسنده، منتقد سینما و مفسر فوتبال که ۲۵ تیرماه در پی ابتلا به سرطان و در آمریکا از دنیا رفت در صفحه‌ای که برای پدرش باز کرده و آن را اداره می‌کند، با اعلام این خبر نوشته است:

«امروز بابا را به خاک سپردیم، همان خاکی که دوستش داشت، همان خاک وطن، خاک تهران، شهر محبوبش.

پدر فقط یک آرزو داشت و شمایی که کتابش را تا آخر خوانده‌اید می‌دانید. تنها وصیت پدر این بود: اهدای بدنش به مرکز علمی جهت تحقیقات پزشکی. حدود ۱ سال پیش تصمیمش را گرفت و من و مامان به او قول دادیم خواسته‌اش را اجرا کنیم. از لحظه‌ای که برگه‌های اهدای بدن را امضا کرد، به گفته خودش انرژی گرفت و خوشحال شد؛ خوشحال که تمام اعضای بدنش و به‌خصوص آن تومورهای لعنتی کمکی خواهند کرد به دیگر بیماران، به پزشکان، به آیندگان؛ خوشحال که دیگر هر آن‌چه را داشت تقدیم خواهد کرد به دنیا، تا ذره آخر.

بعد از اتمام تحقیقات علمی، پدر به ایران آورده شد تا جایی باشد که به آن تعلق داشت، در کنار شما دوستانی که دوستش داشتید و دارید. از این‌که به دلیل شیوع سرسام‌آور ویروس کرونا نتوانستیم در حضور شما یاران پدر را به خاک بسپاریم عذرخواهی می‌کنیم. بدون شک بابا هرگز دلش نمی‌خواست جان شما عزیزان به خاطر مراسم او به خطر بیفتد.

از سال‌ها پیش هروقت طبق عادتش حرف از مرگ و مردن و گورستان و قبر می‌زد، با خنده و به قول خودش کمی پُز به همه می‌گفت: «من که در قطعه نام‌آوران جا دارم. شما برید فکر خودتان را بکنید». و قسمت این بود که همان بشود که می‌گفت.

امروز بابا در بهشت زهرا در قطعه ۲۵۵، ردیف ۲۰ شماره ۲۲ جای گرفت، در قطعه نام‌آوران، در میان درختان سرسبز و زیبای کاج و در نزدیکی دوستان ورزشکارش چون ناصر حجازی. امروز بابا آرام گرفت، در خاک وطنش، در شهر دلبندش تهران، شهری که می‌دانست دیگر آن را نمی‌بیند، شهری که بدون او دیگر برای من همان شهر نیست، شهری که از حالا به بعد همیشه چیزی کم خواهد داشت، همیشه.»

 

عکس جدید مهرداد صدیقیان در فضای مجازی

مهرداد صدیقیان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: موهام میرفت تو چشمم کوتاهشون کردم بفهمن رئیس کیه

untitled

 

پست جدید احمد مهرانفر در اینستاگرام

احمد مهرانفر با انتشار این عکس در صفحه مجازی خود نوشت: من رویاهای آینده را بیشتر از تاریخ گذشته دوست دارم

untitled

 

الناز شاکردوست با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: 

لطفا شما به منظره نگاه کنید من به شما

untitled

 

عکس جدیدی شاهرخ استخری با همسرش سپیده بزمی پور

شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور را در کشور بلژیک می بینید. این عکس را شاهرخ استخری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

untitled

 

بابک حمیدیان راهی بیمارستان شد 

بابک حمیدیان بازیگر سینما و تئاتر ایران به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد. حمیدیان که این روزها سریال «خاتون» با بازی او در حال پخش است، این روزها مشغول تهیه فیلم «پیر پسر» بود که متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا شد.

241314369_218840336876173_3580172573063179868_n

 

سلفی جدید محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی

محمدرضا گلزار بازیگر و مجری معروف کشورمان این عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

سلفی محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی+ عکس

 

غزل شاکری و مریلا زارعی در جیران /عکس

تصویری از غزل شاکری و مریلا زارعی با گریم قاجاری در سریال جیران را در ادامه مشاهده می کنید. سریال عاشقانه_تاریخی «جیران»، به‌زودی به صورت اختصاصی پخش خواهد شد. 

غزل شاکری و مریلا زارعی با گریم قاجاری /عکس

 

کاهش وزن 12 کیلویی سپند امیرسلیمانی پس از ابتلا به کرونا 

سپند امیرسلیمانی با انتشار این عکس نوشت: کم شدن 12 کیلو از وزنم یکی از کاراییه که کرونا انجام داد و میشه نشونش داد. چقدر عزیز که با این بیماری از پیش خانوادشون رفتن و امیدوارم مسئولین زودتر همت کنن تا داغمون هر روز بیشتر نشه. تورو خدا خودمون هم رعایت کنیم.

Opera Snapshot_2021-09-04_215112_hamgardi.com

 

پیام رضا کیانیان به مناسبت سالروز تولد پسرش

رضا کیانیان تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد و نوشت: «سیزده»یکی از مبارک ترین و زیبا ترین و خوش یُمن ترین اعداد است. درست روز « سیزدهم » شهریور علی به دنیا آمد. ساعت ده صبح «سیزدهم» شهریور هزار و سیصد و شصت و نه. و جهان را رنگی کرد.علی جان تولدت مبارک

پیام رضا کیانیان به مناسبت سالروز تولد پسرش /عکس

 

کرونا جواد خیابانی را داغدار کرد

امروز جواد خیابانی گزارشگر فوتبال در سوگ خواهرش نشست. جواد خیابانی در توضیحاتی گفت خواهرش از او دو سال کوچکتر بود و دیروز بعد از 3 هفته مبارزه با بیماری منحوس کرونا در بیمارستانی در کرج درگذشت.

241164800_275240620790875_7568032267728188141_n