مه شو : انتشار عکسی عجیب از بازیگر زن ایرانی رعنا آزادی ور در دبی خبرساز شد. بتازگی عکسی از بازیگر مشهور ایرانی خانم رعنا آزادی ور در فضای مجازی دست به دست میشود که سبب حیرت مردم شده است. رعنا آزادی ور در فستیوال فیلم دبی لباسی بدن نما به تن دارد که رعنا آزادی ور در مقابل عکاسان ژست گرفته

لباس-رعنا-آزادی-ور

بیوگرافی رعنا آزادی

رعنا آزادی ور (متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

 

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

 

رعنا آزادی ور بازیگر جوان سینما فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال 82 آغاز کرد او در این فیلم نقش دختری رو داشت که در طی مسیر به همراه مادرش داخل کوپه رضا مارمولک در قطار بود و دیالوگ هایی که در این بین برقرار شد پس از گذشت سال ها هنوز ماندگار است

images (6)

.وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه "فیلم خانه دختر"، "داره صبح میشه" و "این سیب هم برای تو "حضور موفقی داشت که در فیلم خانه ی دختر نقش دختری را ایفا می کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می شود.

ماجرای مهاجرت رعنا آزادی ور

پس از پایان بازی اش در محمد (ص) (مجید مجیدی) نزدیک به یک سال در هیچ فیلمی بازی نکرد و همین اتفاق شایعه مهاجرت او را بر سر زبان ها انداخت: «کلا یک ماه و نیم به سفر رفتم و بعد دیدم چنین شایعه ای راه افتاده است.