مه شو : محمدرضا گلزار از سوپراستارهای ایران است. محمدرضا گلزار ورزشکار و بدنساز است. محمدرضا گلزار همچنان جزو محبوب ترین بازیگران از نظر مردم است.. محمدرضا گلزار در تبلیغات هم از دیرباز فعال بوده است . محمدرضا گلزار   عکس جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.​

محمدرضا گلزار در کنار بازیگری و فعالیت‌های دیگر، از راه تبلیغات هم کسب درآمد می‌کند. او در تصویر زیر برای یکی از برند‌های تولید کیف تبلیغ می‌کند.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و تلاش برای خوانندگی

محمدرضا در راه خواننده شدن سختی های و فشارهای زیادی را تحمل کرده، از خواننده ها گرفته تا بازیگران دیگر بر علیه او صحبت کرده اند. بعد از آنکه در نقش مجری در تلویزیون حاضر شد کم کم خوانندگی او برای مردم عادی شد و پذیرفتند که او می خواهد تجربه های جدید داشته باشد و هیچ چیز جلودارش نیست.

محمدرضا گلزار نزدیک به 11 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که اگر همین الان همه ی فعالیت های هنری خود را متوقف کند و فقط شاخ اینستاگرامی شود ماهیانه چندین میلیارد تومان درآمد خواهد داشت. البته او زیاد در اینستاگرام تبلیغ نمی کند و فقط برندها و تبلیغاتی خاصی را انجام می دهد که بیشتر مربوط به کسب و کارهای خودش است (در زمینه ماشین و سالن های ورزشی و ...)

محمدرضا گلزار در چه فیلم هایی بازی کرد؟

محمدرضا گلزار می گوید چند پیشنهاد همکاری در آمریکا و کشورهای اروپایی و هند دارد. محمدرضا گلزار خواننده، مجری و هنرپیشه معروف ایرانی است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بازی در فیلم سینمایی آینه بغل، بانویی از ماه و در امتداد شهر را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است.