سرمایه گذاری در گرجستان به نقل از کارشناسان ویژه گرجستان

متقاضی مهاجرت به خارج، باید هوشمندانه در مسیر خود، اقدام به دریافت کمک کند چرا که پس از شروع و عقد قرارداد مهاجرتی، راه پیش ندارد. این انتخاب باید فوق العاده با تفکر، بررسی دقیق و درایت باشد.

شرکت آوا جورجیا (ثبت: 404581001) وابسته به GeoVest Holding یک شرکت گرجی به ثبت رسیده و قانونی در گرجستان است که در زمینه املاک گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان خدمات متنوعی را ارائه می کند.

شرکت بین المللی آواجورجیا با مجوز رسمی از دولت گرجستان و کسب مجوز اعتبار سنجی از اتحادیه اروپا و گواهی رضایتمندی مشتری از کشور آلمان با سالها سابقه موفق در اخذ دعوتنامه های شغلی ،تجاری،نمایشگاهی از سراسر دنیا و اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا و انجام خدمات ارزی ،صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز تجارت و بازرگانی با کادری مجرب و مشاورین فارسی زبان با ارائه راهکارهای نوین و آخرین اطلاعات مهاجرتی و اقامتی با چندین شعبه فعال آماده خدماتی جدید بصورت کاملا آنلاین میباشد.

آوا جورجیا یک شرکت خوشنام متشکل از کارشناسان متخصص و پرسنل گرجی است که بصورت قانونی شهروند گرجستان یا بطور دائم مقیم گرجستان هستند.

کارشناسان آوا جورجیا در بخش های مختلف املاک، سرمایه گذاری، حقوقی، اداری و مارکتینگ آماده پاسخگوئی و ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

کارشناسان آوا جورجیا در دپارتمان های مختلف املاک گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان، اقامت گرجستان، ساخت و ساز در گرجستان و راه اندازی کسب و کار در گرجستان مشغول بکار هستند.

کارشناسان آوا جورجیا مقیم گرجستان و با تسلط به زبان های فارسی، گرجی، آذری، انگلیسی، روسی درخواست های مشاوره متقاضیان در دپارتمان های مختلف املاک، سرمایه گذاری، حقوقی، اداری، مارکتینگ را بررسی میکنند.

اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان یکی از ساده ترین روش های رسیدن به اقامت گرجستان است و خرید ملک در گرجستان و سرمایه گذاری در املاک گرجستان اقامت کلیه اعضاء خانواده را به همراه خواهد داشت.

مشتریان آوا جورجیا طیف متفاوتی از متقاضیان مهاجرت یا سرمایه گذاری در املاگ یا راه اندازی کسب و کار در گرجستان هستند که بسته به شرایط موجود هدف اخذ اقامت قانونی گرجستان را دنبال می کنند.

شرکت آوا جورجیا - اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان

معیارهای انتخاب بهترین موسسات مهاجرتی گرجستان

شما به این اطمینان رسیده‌اید که باید از خدمات یک کارشناس یا وکیل مهاجرتی باتجربه یا از خدمات موسسات معتبر مهاجرتی استفاده کنید.

طبیعتا باید به دنبال بهترین موسسه مهاجرتی بگردید و اما معیارهای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی کدام‌ها هستند؟

اجازه دهید معیارهایی را که بر حسب سال‌ها تجربه در حوزه‌ی مهاجرت و کار با موسسات مهاجرتی مجاز به نظرمان می‌رسد با هم مرور کنیم:

۱- ثبت رسمی و شناسنامه‌ قانونی

اولین و مهم‌ترین معیار، این است: موسسه‌ای را انتخاب کنید که شناسنامه‌دار است.

یعنی حتما به سراغ موسساتی بروید که در ایران، قانوناً به ثبت رسیده‌اند.

دلیل این امر واضح است: موسسه‌ای که ثبت قانونی شده باشد، امکان پیگیری حقوقی و قانونی از آن موسسه هم وجود دارد.

بعلاوه، موسسه‌ای که دارای شماره ثبت رسمی باشد، قراردادهایی که با کلاینت‌های خود می‌بندد نیز جنبه‌ی حقوقی و رسمی دارند و می‌توانند به عنوان سند، در محاکم قضایی ایران مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرند.

اسم این نوع موسسات را موسسات مهاجرتی مجاز می‌گذاریم، یعنی موسسه ای که مجوز فعالیت در حوزه مهاجرت را دارد. 

۲- وکیل رسمی دادگستری و وکیل مهاجرتی

در ایران، وکلا عمدتاً تحصیل‌کرده‌ی رشته‌ی حقوق هستند. در ایران رشته یا گرایشی تحت عنوان «حقوق مهاجرت» نداریم.

قبلاً هم گفتیم که «وکیل مهاجرت» فقط در کشورهای مهاجرپذیری که رشته‌ای تحت عنوان «حقوق مهاجرت» وجود دارد معنا خواهد داشت، و استعلام صحت ادعای شخصی که خود را «وکیل مهاجرتی در کانادا» می‌نامد نیز بسیار راحت است.

 ۳- شبکه وکلا و کارگزاران خارج از کشور

یکی دیگر از معیارهای کارآیی هر موسسه مهاجرتی که بتوان آن را در ردیف بهترین موسسه‌های مهاجرتی قرار داد این است که در کشورهای هدف، دارای وکلا و کارگزارانی باشد که بتوانند از نزدیک، پیگیری پرونده‌های متقاضیان باشند.

واقعیت این است که اگرچه امروزه اکثر روال‌های مهاجرت، به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اما هنوز هم در بسیاری از موارد، مراجعه‌ی حضوری به سفارت‌خانه‌ها و نمایندگی‌های دولت‌های مورد نظر، اجتناب‌ناپذیر است.

داشتن وکلا  و کارگزاران قانونی از طریق آژانس های مهاجرتی مجاز در کشورهای هدف، می‌تواند مزیت بزرگی برای موسسات مهاجرتی مورد تایید وزارت کار باشد زیرا بسیاری از دشواری‌های حضور فیزیکی در آن کشور را برطرف می‌سازد.

۴- خدمات پس از ورود از جانب بهترین موسسات مهاجرتی

امروزه، بهترین موسسات مهاجرتی در فضایی رقابتی‌ اقدام به ارائه‌ی خدماتِ پس از لندینگ می‌کنند.

برای کسی که اقامت دائم یا موقت یک کشور را گرفته ولی اولین بار است که به آن کشور سفر می‌کند، این خدمات می‌تواند بسیار مهم و ارزشمند باشد.

در همین راستا، مثلا بعضی از موسسات معتبر مهاجرتی پس از اولین ورود متقاضی به کشور مقصد، او را از فرودگاه برداشته و شهر را از نزدیک به او معرفی می‌کنند، و در امور مانند افتتاح حساب بانکی، ثبت نام بیمه، ثبت نام مهد کودک و مدرسه، یافتن و عقد قرارداد اجاره یا خرید خانه، و  حتا اسکان موقتِ کلاینت‌های خود نیز خدمات ارزشمندی می‌دهند.

هنگام عقد قرارداد با هر دفاتر مهاجرتی در تهران یا سایر شهرها، حتماً در مورد تعهد آن موسسه به ارائه‌ی این نوع خدمات نیز سوال کنید.

۵- داشتن شعبات مختلف

معمولاً موسسه‌ای که قصد کلاهبرداری داشته باشد، ترجیح می‌دهد دامنه‌ی فعالیت خود را زیاد گسترده نکند زیرا هم هزینه‌های خود را به حداقل و سود خود را به حداکثر برساند، و هم تشکیلات (کاذب) کوچک‌تری داشته باشد که جمع کردن آن‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر باشد.

طبق همین قاعده‌ی ساده، موسسه‌هایی که شعب مختلف در شهرهای مختلف دارند، قابل اعتمادتر هستند.

از سوی دیگر، داشتن شعبات مختلف در شهرهای متفاوت، دسترسی متقاضیان به آن‌ها را راحت‌تر می‌کند و پیگیری حضوری پرونده‌ها را نیز سهل‌تر خواهد کرد.

تصور کنید شما ساکن مشهد هستید و به دنبال بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد می‌گردید.

طبیعتاً اگر بهترین موسسه مهاجرتی در شهر خود شما یا نزدیک شما شعبه‌ای داشته باشد، می‌توانید هر وقت خواستید، حضوراً به آن موسسه بروید و پیگیر وضعیت پرونده‌ی خود شوید.

۶- اعتبار وب‌سایت و سایر بسترهای فضای مجازی

یکی از راه‌های ساده برای سنجش نسبیِ اعتبار هر موسسه مهاجرتی معتبر و قابل اعتماد، آن است که ببینید اولا وب‌سایت آن موسسه در موتورهای جستجویی مثل گوگل، چه جایگاه و رتبه‌ای دارند، و ثانیاً خود وب‌سایت آن موسسه، چقدر اطلاعات جدید و صحیح در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

وب‌سایت هر موسسه مهاجرتی به‌نوعی، ویترین آن موسسه در فضای مجازی است.پس تا می‌توانید، وب‌سایت موسسات معتبر مهاجرتی را زیر و رو کنید و صفحات مختلفش را بخوانید.

نیاز به مشاوره تخصصی دارید؟ با آوا جورجیا در ارتباط باشید!

برای خرید ملک در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان، اقامت گرجستان، تحصیل در گرجستان یا راه اندازی بزینس در گرجستان نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

کارشناسان آوا جورجیا در بخش های مختلف آماده پاسخگوئی و ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

ایلیا دهقانی – کارشناس ویژه سرمایه گذاری در گرجستان

شماره تماس: ۳۰ ۲۰ ۴۳ ۵۵۵ (۰۰۹۹۵) – واتساپ و تلگرام (فارسی و گرجی)

۷- نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی، یکی دیگر از معیارهای سنجش هر موسسه‌ای است.

بهترین موسسه‌های مهاجرتی ترسی از گرفتن نماد اعتماد ندارند.

نماد اعتماد الکترونیکی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اعتماد و اطمینان بین کسانی است که از خدمات الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی استفاده می‌کنند.

یعنی در واقع، برترین موسسات مهاجرتی ایران برای انجام مبادلات و تراکنش‌های مالی خود، از مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران درخواست نماد اعتماد می‌کنند و این مرکز که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور است، اعلام می‌کند که آن موسسه، برای انجام پرداخت‌های الکترونیکی، قابل اعتماد است.

۸- به‌روز بودن بهترین موسسات مهاجرتی

قوانین مهاجرتی اکثر کشورها، به طور مستمر در حال تغییر و به‌روز رسانی هستند.

کوچک‌ترین تغییر در یکی از این قوانین ممکن است بر سرنوشت مهاجرتِ یک متقاضی تاثیر فراوان بگذارد.

از این رو بسیار مهم است که کارشناسان و وکلای موسسه مهاجرتی، به طور روزمره در جریان آخرین تغییرات قوانین مهاجرتی کشورهای مقصد قرار گیرند.

به‌روز بودن هر موسسه معتبر مهاجرتی را می‌توان با مطالب به‌روز و اطلاع‌رسانی‌های آن موسسه از آخرین تغییرات قوانین، دریافت.

موسسه‌ای که در رسانه‌های خود (اعم از وب‌سایت، اینستاگرام، یا هر رسانه‌ی دیگر) آخرین اخبار، اطلاعات و قوانین را به مخاطب ارائه می‌دهد، قابل اعتمادتر از موسسه‌ای است که چنین نمی‌کند.

۹- خوشنام بودن

خوشنام بودن، معیاری است که نمی‌توان آن را به طور دقیق سنجید و اندازه گرفت.یعنی در واقع فاکتوری کیفی است و نه کمّی.

برای کشف خوشنامیِ یک موسسه، باید نظرات دیگران درباره‌ی آن موسسه را جویا شد.

در این راستا پیشنهاد می‌کنیم به کامنت‌ها و نظراتی که مخاطبان آن موسسه در زیر پست‌های وب‌سایت و اینستاگرام آن موسسه می‌گذارند بیشتر دقت کنید.

اما برآیند مجموع کامنت‌های دیگران درباره‌ی موسسات مهاجرتی مورد تایید وزارت کار می‌تواند گواهی بر خوشنامی آن موسسه باشد.

۱۰- داشتن برند معتبر

برای یک موسسه و شرکت، «برند» یعنی همه‌چیز. برند در واقع تمام برداشت‌ها، احساس‌ها و صفاتی است که با شنیدن نام یک موسسه یا شرکت، به ذهن مخاطبان خطور می‌کند.

اعتبار برند را می‌توان با جستجوهای اینترنتی، مشاهده‌ی وب‌سایت موسسه، بازخوردهای گرفته‌شده از حضور فیزیکی در محل موسسه، و رفتارهایی از این دست کسب کرد.

در این راستا نباید فقط به تبلیغاتی که یک شرکت یا موسسه در فضاهای مختلف می‌کند بسنده کرد، زیرا تبلیغات، اگرچه تلاش هوشمندانه‌ی هر شرکت و موسسه است که با صرف پول، سعی در تقویت برند خود دارند، اما نباید فقط تبلیغات را ملاک قرار داد.

تصور کنید یک موسسه، با صرف هزینه‌ای گزاف، کمپین‌های تبلیغاتی متعددی به راه انداخته و توانسته با عکس‌ها، ویدئوها، و متن‌های موجود در این تبلیغات، خود را بهترین موسسه مهاجرت معرفی کند، اما وقتی به سوابق آن موسسه رجوع می‌کنیم، یا وقتی به صورت فیزیکی در محل آن موسسه حاضر می‌شویم و دو کلام با مدیران آن موسسه گفتگو می‌کنیم، درمی‌یابیم که آن تبلیغات، بزرگنمایی کرده‌اند و آن موسسه، اصلا آنی نیست که در تبلیغاتش نشان می‌دهد.

۱۱- رزومه‌ی حرفه‌ایِ بهترین موسسات مهاجرتی

رزومه‌ی حرفه‌ای یعنی تعداد پرونده‌های موفقی که بهترین موسسه‌های مهاجرتی داشته‌اند.

البته این معیار هم معیاری قطعی نیست.

معیار بهتر شاید این باشد که تعداد پرونده‌های موفق یک موسسه را به نسبت سال‌های فعالیت آن موسسه در نظر بگیریم.

از موسسه‌ای که بیست سال سابقه کار دارد، انتظار می‌رود که حداقل دو هزار پرونده‌ی موفق در کارنامه‌ی خود داشته باشد تا بتوان آن را یکی از بهترین موسسات مهاجرتی نامید.

داشتنِ 200 پرونده‌ی موفق برای این موسسه، آمار بسیار بدی است زیرا نشان می‌دهد عملا آن موسسه، فقط سالی 10 پرونده را توانسته است به فرجام برساند.

اما داشتن 200 پرونده‌ی موفق برای موسسه‌ای که فقط دو سال است فعالیت خود را آغاز کرده، می‌تواند رزومه‌ی حرفه‌ایِ درخشانی باشد زیرا این آمار، یعنی آن موسسه هر سال 100 پرونده‌ی موفق داشته است.

۱۲- مشتری‌مداری و رعایت حقوق مشتریان

وقتی برای کسب مشاوره یا عقد قرارداد به موسسه‌ای مراجعه می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید خودتان از نوع برخوردها، شیوه‌ی پاسخگویی‌ها، حوصله و دقت کارشناسان و مشاوران، و پیگیری‌های آنان، مشتری مداری و میزان رعایت آن موسسه به حقوق مشتریان را دریابید.

یکی از ویژگی‌های بهترین موسسات مهاجرتی همین مشتری‌مداری و رعایت حقوق مشتری است.

این موضوع را می‌تواند در قراردادهایی که با مراجعین خود امضا می‌کنند نیز مشاهده کرد.

یعنی اگر می‌خواهید میزان مشتری‌مداری یک موسسه مهاجرتی را بهتر درک کنید، به بندهای مندرج در قراردادهای آن موسسه دقت کنید.

آیا طبق آن بندها، اکثر تعهدات، بر عهده‌ی مشتری است یا موسسه نیز به همان میزان، تعهداتی برای خود تعریف کرده است؟

موسسه‌ای که هدف اول و آخرش خالی کردن جیب مشتری باشد، بیشترین تعهدات را برای مشتری و کمترین تعهدات را برای خود در نظر می‌گیرد.

۱۳- مسئولیت‌پذیری و در دسترس بودن

یکی از معیارهای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی آن است که ببینید آن موسسه، چقدر خود را در قبال شما و خواسته‌های شما پاسخگو می‌داند و چقدر برای این پاسخگویی، در دسترس است، چقدر برای شما وقت می‌گذارد، چقدر به تلفن‌های شما پاسخ می‌دهد و کارشناسانش پیگیر سوالات شما هستند، چقدر از حضور شما در موسسه جهت بررسی سوالات و مشکلات‌تان استقبال می‌کند، چقدر شما را به صورت شفاف در جریان مراحل پرونده‌ی خودتان قرار می‌دهید.