و حالا ما به دنبال چیزی جدید هستیم که باید انجام دهیم. دانشکده‌های مدارس و دانشکده‌های زبان در سراسر جهان درها را تعطیل هستند، اما خبر خوب این است: هنوز راه های هیچان انگیزی برای یادگیری وجود دارد.

در آکادمی زبان میرا ما دوست داریم به سمت روشن زندگی نگاه کنیم و قسمت های طلایی آن را پیدا کنیم. بنابراین در اینجا شش مزایای یادگیری آنلاین انگلیسی است که شما ممکن است در مورد آن قبلا اصلا فکر نکرده باشید.

اگر شما می‌خواهید انگلیسی را در منزل به صورت آنلاین بیاموزید،حتما باید این مقاله را با ۹ نکته مهم برای مطالعه در خانه بررسی کنید.

۱. شما می‌توانید به راحتی روی مبل خود انگلیسی یاد بگیرید

ما تا به حال ندیده بودیم که یک دانش‌آموز لباس‌خواب به تن داشته باشد. اما این در حقیقت یک گزینه جذاب میتواند باشد اگر شما یک کلاس آنلاین انگلیسی را انتخاب کنید! درست است، یکی از بزرگ‌ترین فواید یادگیری آنلاین انگلیسی این است که شما می‌توانید این کار را به راحتی از خانه خودتان انجام دهید.

ما توصیه می‌کنیم که کمی وقت صرف ایجاد فضای مطالعه در خانه کنیم که الهام‌بخش شما باشد. برای مثال، می‌توانید انتخاب کنید که کنار پنجره بنشینید، کمی موسیقی ملایم انگلیسی بگذارید و یا اگر می‌خواهید زیر یک پتو بنشینید و یا حتی دراز بکشید که انجام اینکار را اصلا توصیه نمیکنم.

مطمئنا، "کلاس آنلاین انگلیسی" شما ممکن است کمی بی روح و حس و حال باشد در ابتدا اما نگران نباشید، شما هنوز می‌توانید با معلم خود و دیگر دانش آموزان تعامل داشته باشید. در حقیقت، بسیاری از دانش آموزان وقتی مکالمات را به صورت آنلاین شروع می‌کنند، بیشتر از همیشه با همکلای هایشان صحبت می‌کنند!

۲. می‌توانید در همان زمان از منابع متعددی استفاده کنید

کلاس‌های آنلاین ، در مقابل یک کامپیوتر یا تبلت گذرانده می‌شوند - و روش‌های زیادی برای استفاده از این ها وجود دارد. به عنوان مثال، زمانی که معلم انگلیسی برای پرسیدن نظر شما نام شمارا صدا میزند در کلاس حضوری زبان انگلیسی نیستید که استرس به سراغتان بیاید.

می‌توانید صفحه گوگل را به راحتی باز کنید موضوع پرسش شده را جستجو کنید تا اطلاعات بیشتری را برای شما پیدا کند. شما می‌توانید چندین صفحه ی باز داشته باشید و به تصاویر و فیلم‌های یک موضوع نگاه کنید تا به شما کمک کند ایده های بهتر و تازه تری برای مکالمه انگلیسی داشته باشید. شما می‌توانید در هر زمان در طول یک کلاس تعاریف، مترادفین و قواعد دستور زبان را بررسی کنید.

و شما می‌توانید از دیگر ابزارهای آنلاین مانند:

Linguee.com، که به شما این امکان را می‌دهد که ترجمه‌ها را در بافت آنلاین ببینید.

فرهنگ لغت آکسفورد که به شما تعاریف لغات را می‌دهد به همراه تلفظ آن کمک می‌کند تا جملات انگلیسی برای شما شیوا تر شود.

ویکی‌پدیا، که به شما این امکان را می‌دهد که در مورد یک موضوع بیشتر بدانید و بیش از یک زبان در مورد آن مطالعه کنید.

استفاده از منابع مختلف راهی خوب برای افزایش اثربخشی یادگیری انگلیسی و یکی از مهم‌ترین فواید یادگیری آنلاین انگلیسی  است.

۳. شما می‌توانید هر چهار مهارت را بهبود ببخشید

روش‌های زیادی برای تمرین و بهبود صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن مهارت‌ها به صورت آنلاین وجود دارد.

مکالمه انگلیسی

با کمک تماس‌های ویدئویی، شما می‌توانید صحبت‌های زنده داشته باشید، درست همانطور که در یک کلاس فیزیکی خواهید دید.

ما توصیه می‌کنیم که یک مکالمه انگلیسی با همکلاسی‌های خود در برنامه‌های محبوب کنفرانس مانند زوم یا Webex تنظیم کنیم. همچنین می‌توانید از Google hangouts استفاده کنید، که به شما این امکان را می‌دهد تا captions زنده (زیرنویس)را بگنجانید، و این کار باعث میشود که به درک درستی از مکالمات انگلیسی یکدیگر برسیم.

همچنین می‌توانید صداهای ضبط شده خودتان را به دوستانتان و هم کلاسی های کلاس زبانتان در برنامه‌هایی مثل WhatsApp و فیس بوک ارسال کنید. ضبط مکالمات خود به شما این مزیت را می دهد که دوباره به مکالمات خود گوش کنید آنهارا آنالیز کنید و ببینید که شما به چه چیزهایی بیشتر نیاز دارید و نقاط قوت و ضعف شما در چه مواردی است و سعی کنید نقاط ضعف خودتان را بهبود ببخشید.

مهارت listening

شما می‌توانید با مشاهده ویدئو در YouTube، TED.com یا گوش دادن به پادکست ها، درک شنوایی خود را تمرین کنید. به یاد داشته باشید که از زیرنویس این سایت‌ها استفاده کنید چون آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند کلمات جدید را شناسایی کرده وآنها را در دفتر لغات انگلیسی خود یادداشت کنید و همواره آنها را مرور کنید تا به راحتی ملکه ذهنتان شود.

مهارت reading

بهبود مهارت‌های خواندن و بالا بردن دایره لغات انگلیسی تان نمی‌تواند با تعداد مقالات و کتاب های الکترونیکی که میخوانید رابطه مستقیمداشته باشد بلکه با میزان مرور کردن لغات انگلیسی به دفعات رابطه مستقیم دارد، وبلاگ آکسفورد را برای مقاله‌ انگلیسی بسیار جالب بررسی کنید و به صورت آنلاین برای موضوعاتی که به آن‌ها علاقه دارید، وقت بگذارید.

شما هم می‌توانید خبرنامه های ایمیل را هم اشتراک بگذارید، بنابراین چیزهای جدیدی دارید که هر هفته جعبه دریافت ایمیل تان چک کنید . اگر احساس خاصی دارید، یک مقاله انگلیسی را با یک دوست بخوانید و سوالاتی را برای درک مطلب را برای یکدیگر بنویسید این یک راه عالی برای اطمینان از این است که به شما اشتباه نمیکنید و را درست را پیش گرفته اید.

همچنین، واژگان جدید متن را حفظ کنید و اطلاعات جالبی را برای خواندن با استفاده از یک اپلیکیشن مانند Evernote، جمع‌آوری کنید.

مهارت writing

نوشتن به راحتی انجام می‌شود می‌توانید تکالیف نوشتاری کلاس زبان را یا تکالیف درسی خود را از طریق پلتفرم های یادگیری آنلاین با همکلاسی هایتان در زمینه نوشتن پروژه‌ها و ارائه مطالب درسی کلاس زبان با استفاده از Google docs یا گوگل Slides (Google Slides)همکاری کنید.

ابزارهای دیجیتال بی شماری وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود بخشید. نوشتن و بهبود بخشیدن مهارت نوشتاری تان یک ابزار رایگان از طرف انگلیسی کمبریج است که به شما بازخورد فوری درباره مهارت نوشتاری تان می‌دهد. این یک روش عالی برای بالا بردن دستور زبان، هجی کردن و دایره لغات انگلیسی است، چه شما در حال آماده‌سازی برای امتحان کمبریج باشید یا خیر که البته این آزمون کمبریج در ایران مدت طولانی است که برگزار نمیشود اما میتوانید به راحتی از اطلاعات بی اندازه خوب این سایت استفاده کنید.

شما همچنین می‌توانید Grammarly را نصب کنید، یک پسوند مرورگر که به عنوان کنترل‌کننده دستورالعمل‌های خودکار کار می‌کند. و اگر به دنبال ابزار نوشتاری پیچیده تری هستید، برنامه Hemingway Editor را امتحان کنید: نه تنها اشتباه‌ات را پیدا می‌کند بلکه به شما کمک می‌کند که خوانایی و سبک متن خود را بهبود بخشید.

و به خاطر داشته باشید برای هرچیزی یک اپلیکیشن وجود دارد، مهم نیست که شما می‌خواهید بر روی بهبود تمرکز کنید.

۴. شما می‌توانید در، درس‌ها تعامل داشته باشید

از آنجا که تکنولوژی در زندگی ما نفوذ کرده است، هیچ کمبودی در ابزارهای دیجیتال وجود ندارد که این می‌تواند کلاس‌های آنلاین را لذت بخش کند. بسیاری از کلاس های آنلاین فضاهای تعاملی بین زبان آموز و مدرس زبان فراهم میکند.

در محیط کلاس های آنلاین همانند اسکایپ میتوانبد گروه هایی با همکلاسی هایتان تشکیل بدهید که در آن با هم حرف بزنید، و امتحان هایی که در پایان ترم رقابت سالم بین دانش آموزان را ترویج میدهند.

به دلیل ابزارهای متفاوتی که در اختیار داریم، شما متوجه خواهید شد که کلاس درس‌ آنلاین در واقع بیش از کلاس‌های درس حضوری زبان آموزان  شرکت می‌کنند چون در این کلاس ها زبان آموز قوی غالب بر کلاس نیست همه به یک اندازه یاد میگیرند حتی زبان آموز درون گرا بیشتر در کلاس فعالیت میکند چون دلیلی برای وجود استرس وجود ندارد.

۵. شما می‌توانید یک حس موفقیت داشته باشید

آیا تا به حال احساس گناه کرده‌اید که سازنده و کارآمد نباشند؟ هنگامی که بسیاری از ما قادر به رفتن به کسب‌وکار روزمره مان نیستیم، از دست دادن حس موفقیت و انگیزه آسان است.

شروع مطالعه انگلیسی می‌تواند راهی خوب برای انجام کاری باشد که می‌توانید در آینده انجام دهید، ذهن خودتان را مشغول کرده و برای آینده سرمایه‌گذاری کنید.

گفته میشود که، اگر یک روز نتیجه ای داشته ای، ناامید نباش - خیلی خوب است که گاهی اوقات استراحت کنی!

۶. شما می‌توانید افراد جدید را ملاقات کرده و با یک جامعه آنلاین ارتباط برقرار کنید.

فاصله اجتماعی می‌تواند در مسایل عاطفی مشکل باشد اما برای یادگیری زبان جدید مردم با فضای اجتماعی درگیر شده اند و با هم ارتباط اجتماعی برقرار میکنند.

مکالمات آنلاین هرگز جایگزین مکالمه انگلیسی حضوری نخواهند شد، در صورتی که اگر افراد تنها به صورت مجازی، با هم ارتباط داشته باشند، بهترین روش برای کنار گذاشتن خجالت و استرس است که باعث میشود بدون ترس از اشتباه گرامری ,مکالمه انگلیسی کنید.

یادگیری انگلیسی آنلاین در گروه‌ها یک راه عالی برای ملاقات با افرادی است که در یک مسیر هستند - آن‌ها ممکن است هرجای این کره ی خاکی باشند تا مهارت‌های انگلیسی خود را بهبود ببخشند.

برای شروع تشکیل گروه به یک کلاس فیزیکی نیاز ندارید. و چه کسی می‌داند، ممکن است شما حتی در زندگی واقعی با هم ملاقات داشته باشید و با هم یک فنجان قهوه بنوشید.

جمع بندی و نتیجه گیری

کلاس های انلاین به نسبت کلاس های حضوری کم هزینه تر و ارزان تر هستند زیرا در آموزش انلاین انگلیسی ، هزینه های جانبی کاهش پیدا می کند و بنابراین زبان آموزان می توانند با هزینه کمتر، محتوا و آموزش یکسانی را دریافت کنند. بنابراین با شرکت در کلاس های انلاین، می توانید علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد، در هزینه ثبت نام نیز صرفه جویی کنید.

یکی از مهم ترین مزیت های کلاس های انلاین زبان، تنوع بیشتر در بازه های زمانی کلاس ها می باشد. اصولا کلاس های حضوری در ساعت های محدودی تشکلیل می شوند و به همین علت ممکن است با برنامه بسیاری از افراد سازگار نباشند و در نهایت فرد از شرکت در کلاس زبان منصرف شود. ولی در کلاس های انلاین چنین نیست. معمولا هر کلاس، در بازه های زمانی مختلفی تشکیل می شود و چون دیگر مساله رفت و امد و بسته بودن آموزشگاه مطرح نیست، ممکن است کلاس های بسیاری پس از ساعت شش نیز تشکیل شوند. بنابراین، اگر برای یادگیری زبان کلاس های انلاین را انتخاب کنید، می توانید آن را راحت تر با برنامه های خود مطبق کنید و از فشارهای روزمره خود بکاهید.

برگرفته شده از سئو دم