شامپو جنسینگ برای موهای شما معجزه می کند ، باور نمی کنید ؟ پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این شامپو بیشتر بدانید .

اگر کارگر هستید ، اگر هر روز در زیر نور آفتاب یا محل های پر از آلودگی هستید یا به هر دلیلی دچار ریزش مو هستید چه خانوم چه آقا ، قطعا شما نیاز دارید تا حداقل یکبار از شامپو جنسینگ اصل استفاده کنید . استفاده از این محصول باعث می شود در مدت زمانی بسیار بسیار کم ، تمام نیازهای موی شما برطرف شود و موهایی شاداب و زیبا و براق و پرپشت داشته باشید .

این محصول یکی از پرطرفدارترین شامپوهای بازار است که توانسته محبوبیت خاصی را در بین مصرف کنندگان به دست آورد . ما هم اصل بودن این محصول را تایید می کنیم پس شما هم از تاثیرات و کیفیت این شامپو مطمئن باشید .

یکی از مهم ترین عواملی که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد داشتن مویی سالم است . در واقع به عبارتی آراستگی و زیبایی مو بیانگر شخصیت و منزلت اجتماعی هر فرد است . علاوه بر ویژگی‌های ظاهری مو مانند جنس ، تراکم و شادابی مو، وضعیت سلامت پوست سر نیز در ایجاد و حفظ این آراستگی بسیار مؤثر است .

موی انسان هم همچون پوست و سایر اعضای بدن با گذشت زمان دچار پدیده پیری شده و ضخامت خود را از دست می دهد . عوامل مختلف زیادی همچون نور شدید خورشید ، آلودگی ، رنگ کردن و استفاده مداوم از لوازم آرایشی مو (سشوآر و اتو و... ) در این مسئله نقش مهمی داشته و باعث می شوند که مو ضخامت و سلامت خود را از دست بدهد .

شامپو جنسینگ برای رفع ریزش مو

ریزش مو از عوامل موثر در نابودی زیبایی هر انسان است که درمان آن هم کار راحتی نیست .

اما جنسینگ از جمله گیاهان شفا بخشی است که نه تنها برای مو بلکه برای تمام بدن معجزه می کند . اگر شما هم از ریزش مو رنج می برید باید بدانید که شامپو جنسینگ اصل به طور قطع شما را از شر این مشکل رها می کند .

جنسینگ با تقویت ریشه و پیاز مو مانند یک چسب قوی ریشه ها را به پوست می چسباند و مانع جدا شدن مو از پوست می شود و ریزش موی شما را در کمتر از ۷۲ ساعت قطع می کند .

 

تحریک مو برای رشد بیشتر 

شامپو جینسینگ یک ضد آپوپتوز است به این معنی که سبب افزایش تکثیر سلول‌های پاپیلای پوستی می‌ شود . از این رو ، استفاده‌ موضعی از آن ، توانایی بازسازی مو را بهبود می‌ بخشد . این شامپو توسط تحریک جریان خون به پوست سر سبب تقویت رشد مو می‌ شود . جینسینگ همینطور سبب بهبود سلامت فولیکول‌ها و سلول‌ های مو می‌ شود و به این ترتیب از ریزش مو پیشگیری می‌ کند .

بر اساس یک مطالعه بالینی ، شامپو جینسنگ و رشد مو ممکن است در واقع در ارتباط باشند . پروفسور سانگ ووک در دانشگاه کالج کره به دنبال ۱۳۱ نفر با آلوپسی ، به مدت ۱۲ هفته از شامپو جنسینگ بعنوان درمان ریزش مو استفاده کرد که باعث کاهش ریزش مو این افراد شد .

شامپو جنسینگ در فروشگاه آبان

ترمیم موهای آسیب دیده با شامپو جنسینگ

بانوان همیشه در حال پیدا کردن شامپوهای کراتینه هستند . استفاده از دکلره برای رنگ کردن مو آسیب جدی به موها وارد می کند . آقایانی که در کارگاه های چوب بری یا کارگاه های تولید مواد پودری کار می کنند بیشتر در معرض آسیب دیدگی مو هستند .

شامپو جنسینگ اصل مانند یک بمب انرژی از هر لحاظ موی سر را تقویت می کند . با ایجاد سلول های قوی و تقویت فولیکول مو موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و مدت بسیار طولانی موها را قوی نگه می دارد .

 

درمان موخوره سر 

موخوره همان موهایی هستند که نوکشان چندین شاخه شده است و مانند خوره به جان مو می افتند و موهای دیگر را درگیر می کنند حتی مانع رشد طبیعی مو می شوند . این موخوره ها به سختی از بین می روند و درمان بسیار سختی دارند . باید مو از ساقه و ریشه تقویت شود تا بتوانید از رشد موخوره جلوگیری کنید .

شامپو جنسینگ اصل حاوی عصاره خالص و حتی ساقه جنسینگ است که تقویت کننده خوبی برای مو است و در فاصله ۱۵ تا ۳۰ روز هر نوع موخوره ای را به طور کامل از بین می برد . فولیکول هایی که جنسینگ روی موی شما ایجاد می کند به راحتی از بین نمی رود . پس تا حداقل یکسال از موخوره های خطرناک در امان خواهید بود .

 

شامپو جنسینگ باعث براقیت و شادابی مو

موهای شاداب حس بسیار خوبی به انسان می دهد ، شاید باورتان نشود اما حس خوبی که می دهد به اندازه داروی ضد افسردگی مفید است . هر وسیله یا محیط و … که براق باشد زیباتر می شود . شامپو جنسینگ اصل ساقه مو را ضخیم تر و محکم تر می کند و مثل یک شیشه محافظ از مو محافظت می کند .

با این تاثیرات موهای شما لخت می شود و حتی براقیت ایجاد شده به اندازه ای جذاب است که انگار به موهایتان روغن زده اید . این تاثیرات از هفته اول استفاده به بعد بیشتر نمایان خواهد شد .

مشخصات و قیمت و خواص شامپو جنسینگ

نرم کننده مو

در موارد بالا ذکر کردیم که شامپو جنسینگ اصل حس شادابی و لطافت خوبی به مو می دهد . این یعنی همان نرم کنندگی مو که همه ما می دانیم . مویی که نرم باشد نمی شکند ، پس تا اینجای کار به خوبی متوجه شدیم که شامپو جنسینگ اصل یک داروی تقویتی فوق العاده قوی و با کیفیت برای مو است . حالا انتخاب و برداشت درباره این محصول کاملا دست خودتان است .

 

آیا شامپو جنسینگ عوارض دارد ؟

یکی از عواملی که این محصول را تا این حد محبوب کرده ایت همین موضوع عارضه است ، چون گیاه جنسینگ به تقویت کننده عالی است و کارش آنقدر دقیق است که مانند یک واکسن درست به همان نقطه ای نفوذ می کند که باید تاثیر بگذارد ، به همین دلیل روی بقیه بدن شما تاثیر نمیگذارد و باعث تداخل نمی شود و بنابراین هیچ گونه عوارضی ندارد .

طریقه مصرف شامپو جنسینگ

استفاده از این محصول کار پیچیده و سختی نیست نیست ، کافیست در هر بار حمام کردن مانند یک شامپو معمولی از آن استفاده نمایید . اما بهتر است که در هر بار استفاده حدود ۳ الی ۵ دقیقه شامپو جنسینگ اصلی را روی سر خود ماساژ دهید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید .

قیمت شامپو جنسینگ اصلی چقدر است ؟

شامپو جنسینگ در مدل ها و برندهای متفاوتی تولید می شود که هر شرکت بسته به تولیدات و ترکیبات خود قیمت متفاوتی روی محصول خود اعمال می کند . اما اگر شما به دنبال قیمت واقعی نمونه اصلی این شامپو هستید پیشنهاد می کنیم که حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید .

فروشگاه آبان یکی از همین فروشگاه های معتبر است که دارای تمامی مجوزهای رسمی است و با پرداخت درب منزل و ضمانت بازگشت 7 روزه کالا اصالت محصول را به طور کل برای شما ارائه می دهد . اما ناگفته نماند که شامپوی ارائه شده توسط فروشگاه آبان دارای بارکد اصالت کالا است که با اسکن آن می توانید از اورجینال بودن خود شامپو و تعرفه جهانی آن به طور قطع و 100 درصد مطمئن شوید .

پس با توجه به این موارد باید فهمیده باشید که محصولات خارجی نیاز به تاییدیه های لازم از طرف فروشگاه دارند . پس همیشه قیمت تعیین کننده اصالت کالا و کیفیت کالا نیست و باید از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید .

 

منبع : فروشگاه آبان