لیزر موهای زائد روشی برای از بین بردن موهای زائد بدن است. افراد ممکن است خواهان درمان در زیر بغل، پشت کمر یا ناحیه بیکینی خود باشند. این روش دائمی نیست، اما نتایج بهتری از اصلاح یا اپیلاسیون دارد. اکثر افراد به حداقل 6 دوره درمان نیاز دارند. این روش به وسیله دستگاه‌های مخصوصی انجام می‌شود که معمولاً بی‌خطر هستند؛ اما می‌تواند عوارض جانبی شامل سوختگی، اسکار یا تغییر رنگ دائمی پوست داشته باشد. اگر قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را دارید، پس این مقاله برای شما مفید خواهد بود، برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد بهتر است به دنبال کمپانی های با سابقه بالا بگردید، خرید دستگاه لیزر موهای زائد نیاز به تحقیقات زیادی دارد زیرا اعتبار پزشک به جوابدهی دستگاه لیزر موهای زائد بستگی دارد، سعی کنید از تکنولوژی های بروز که در دنیا استفاده میشوند و کمپانی های معتبر آن هارا ارائه میدهند استفاده کنید، خیلی مهم هست دستگاه لیزر موهای زائد خود را از نماییندگی اصلی کمپانی در کشورمان تهییه کنید و از تا از اصالت دستگاه لیزر موهای ازئد خود مطمئن باشید، دستگاه لیزر موهای زائد نیاز به خدمات پس از فروش دارند که به همین سبب از نماییندگی اصلی کمپانی خرید دستگاه لیزر موهای زائد از نماییندگی بهتر است تا بتوانید از آن نماییندگی خدمات پس از فروش بدون نقص برای دستگاه لیزر موهای زائد خود دریافت کنید، دستگاه های لیزر موهای زائد سه طول موج میتوانند انتخاب خوبی باشد زیرا شما میتوانید خدمات لیزر موهای زائد خود را برای سه مدل پوست انجام دهید، خرید دستگاه لیزر موهای زائد برای شروع تجهیزات کلینیک خود بهترین انتخاب است. برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد خود به کمپانی های معتبر و نماییندگی های معتبر اعتماد کنید و سابقه بلند مدت نماییندگی برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد نکته مهمی است، اگر قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را دارید باید به سرتیفیکیت های دستگاه لیزر موهای زائد خود توجه کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد چگونه عمل می‌کند؟

این روش غیرتهاجمی است؛ به این معنی که نیازی به بریدگی در پوست شما ندارد. افراد ممکن است این درمان را در هر قسمت از بدن خود دریافت کنند، اما رایج‌ترین نواحی عبارتند از:

  • صورت
  • زیر بغل
  • ناحیه بیکینی یا هر ناحیه‌ای که موهای ناحیه تناسلی رشد می‌کنند
  • پشت کمر
  • پاها

دستگاه‌های لیزر موهای زائد با ساطع پرتویی از نور که توسط یک هدف خاص در پوست جذب می‌شود، کار می‌کنند. در این حالت نور توسط رنگدانه‌های موجود در فولیکول مو جذب می‌شود تا آن را گرم کرده و از بین ببرند، در نتیجه مو دوباره رشد نمی‌کند. لیزر موهای زائد از فرآیندی به نام فتوترمولیز انتخابی استفاده می‌کند. گرمای لیزر، سلول‌هایی را که رنگدانه زیادی دارند از بین می‌برد. از آنجایی که موهای تیره رنگدانه زیادی دارند، بیشترین گرما را جذب می‌کنند. مو گرما را به فولیکول‌های مو منتقل می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد؛ بنابراین مو دیگر نمی‌تواند رشد کند. یک فولیکول مو باید در مرحله آناژن یا رشد خود باشد تا دستگاه‌های لیزر موهای زائد بتوانند بیشتر تأثیر را روی آن بگذارند. اگر تا به اینجای کار تصمیم به خرید لیزر موهای زائد گرفته‌اید، حتماً قبل از آن به وب سایت اسکان پویا طب سر بزنید.

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

خرید دستگاه لیزر موهای زائد توسط پزشکان نکته بسیار مهمی است زیرا کیفیت تجهیزات و جوابدهی به مراجعه کننده گان در اعتبار پزشک نقش مهمی دارد.

انواع روش‌های لیزر موهای زائد

  • لیزر الکساندرایت

یکی از محبوب‌ترین روش‌های لیزر موهای زائد، روش الکساندرایت است. مزیت اصلی لیزر الکساندرایت این است که دارای سیستم طول موج کوتاه‌تری نسبت به انواع دیگر لیزرها است و می‌تواند ناحیه بزرگ‌تری از پوست را سریع‌تر تحت تأثیر قرار دهد.

  • لیزر روبی

لیزر روبی، یکی از قدیمی‌ترین انواع روش‌های لیزر موهای زائد است و این روش بیشتر برای افرادی که موهای روشن یا ظریف و پوست روشن دارند، مناسب است. در مقایسه با فناوری‌های جدید لیزر، لیزر روبی می‌تواند زمان‌برتر باشد، زیرا هر بار ناحیه کوچک‌تری از پوست را پوشش می‌دهد.

  • لیزر دایود

لیزر دایود یکی از جدیدترین و پرکاربردترین روش‌های لیزر موهای زائد است. این روش برای پوست‌های روشن تا متوسط ​​طراحی شده است. در مقایسه با سایر روش‌های لیزر مانند الکساندرایت یا روبی، لیزر دایود نور را با طول موج بیشتری ساطع می‌کند و خطر آسیب پوست را نسبت به لیزرهای با طول موج کوتاه‌تر کاهش می‌دهد. علاوه بر این، لیزر دایود دارای سرعت تکرار سریعی است؛ به این معنی که می‌تواند مناطق بزرگی از بدن را به سرعت تحت تأثیر قرار دهد.

  • لیزر YAG

لیزر YAG یک لیزر مناسب برای پوست‌های تیره است. لیزر موهای زائد با این روش می‌توانند دردناک‌تر باشد و همچنین تأثیر کمتری روی موهای نازک داشته باشد. یکی از مزیت‌های این نوع لیزرها این است که از طولانی‌ترین طول موج در بین سایر روش‌های لیزر موهای زائد استفاده می‌کند. برای انجام هر کدام از روش‌های ذکر شده، نیاز به خرید دستگاه لیزر موهای زائد مخصوص به خود است که تمامی این دستگاه را می‌توانید از شرکت اسکان پویا طب تهیه نمایید.

چه کسانی می‌توانند لیزر موهای زائد را انجام دهند؟

هر فردی که موهای زائد بدن داشته باشد، می‌تواند لیزر موهای زائد را انجام دهد. این معمولاً یک عمل زیبایی است و می‌تواند ظاهر شما را بهبود بخشد. لیزر موهای زائد برای افرادی که موهای ضخیم، تیره و پوست روشن دارند، موثرتر است. تضاد رنگ پوست و رنگ مو باعث می‌شود موها گرما را راحت‌تر جذب کنند و این ممکن است برای افرادی که پوست تیره یا موهای بلوند، خاکستری، سفید یا قرمز دارند، به خوبی عمل نکند.

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند؟

افرادی که دارای شرایط خاص و ویژه‌ای هستند، ابتدا باید با پزشک خود در این زمینه مشورت کنند. برخی از افرادی که نباید از لیزر موهای زائد به دلیل اشعه داشتن دستگاه‌ها استفاده کنند، عبارتند از:

  • زنان حامله
  • مصرف دارو برای درمان آکنه
  • افرادی دارای تبخال تناسلی (HSV-2)
  • افراد دارای اسکارهای کلوئیدی (اسکار برجسته)
  • افراد دارای مشکلات پوستی مانند سرطان پوست

پس از لیزر موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟

پس از انجام لیزر موهای زائد، ممکن است پوست شما قرمز و متورم شود. می‌توانید از کمپرس سرد در ناحیه تحت درمان استفاده کنید. همچنین نباید ناحیه تحت درمان را در معرض نور طبیعی خورشید قرار دهید.

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

عوارض جانبی احتمالی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • تاول
  • سوزش
  • ایجاد تبخال
  • هایپرپیگمانتاسیون (مناطقی از پوست که تیره‌تر از پوست اطراف هستند)
  • هایپوپیگمانتاسیون (نواحی از پوست که روشن‌تر از پوست اطراف هستند)
  • ایجاد عفونت
  • زخم شدن پوست

راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

اولین قدم در فرآیند خرید دستگاه لیزر موهای زائد این است که به جمعیت شناسی مشتریان خود توجه کنید تا ببینید چه نوع درمان‌هایی برای آن‌ها جذاب‌تر است. مشتریان جوان‌تر معمولاً به سمت لیزر موهای زائد جذب می‌شوند و مشتریان بالغ‌تر ممکن است به جوان‌سازی پوست صورت و کاهش چروک‌های لیزر فرکشنال تمایل پیدا کنند. همچنین نوع پوست مشتریان نیز باید در نظر گرفته شود. اگر اکثر مشتریان شما از انواع پوست تیره‌تر برخوردار هستند، ممکن است نتوانند انواع خاصی از لیزر درمانی را با موفقیت دریافت کنند. برخی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید لیزر مو زائد در نظر بگیرید، عبارتند از:

  • بودجه برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

خرید دستگاه لیزر موهای زائد می‌تواند هیجان‌انگیز باشد؛ اما به یاد داشته باشید که اجازه ندهید هیجان لحظه‌ای مانع از درست تصمیم گرفتن شما شود. تعیین بودجه شما بسیار مهم است و باید فوراً انجام شود. این مورد به محدود کردن جستجو کمک می‌کند و از هدر رفتن وقت شما برای تحقیق در مورد تجهیزاتی که خیلی گران هستند، جلوگیری می‌کند.

  • برند

یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید دستگاه لیزر موهای زائد توجه به برند دستگاه است. اگر شما اقدام به خرید دستگاهی نامعتبر و کمتر شناخته شده کنید، ممکن است خیلی سریع باعث پشیمانی شما به دلیل مواردی مثل خرابی‌های پی در پی، عدم پیدا شدن قطعات و غیره شود.

  • نسخه نمایشی

هیچ کس هرگز خانه‌ای را بدون پا گذاشتن در آن نمی‌خرد. به همین ترتیب هیچ کس نباید دستگاه لیزر موهای زائد را بدون آزمایش قبلی خریداری کند. از آنجایی که خرید دستگاه لیزر موهای زائد یک سرمایه گذاری بزرگ است، بسیار مهم است که مطمئن شوید تجهیزات موردنظر برای نیازهای شما مناسب هستند.

دستگاه لیزر سه طول موج جدیدترین تکنولوژی رفع موهای زائد

بر همه آشکار است که رفع موهای زائد از اهمیت ویژه ای در میان عموم مردم برخوردار است و این مساله از گذشته تا کنون مورد توجه بوده است و انسان ها با هر شیوه ای و حتی ابزارهای کلاسیک قدیمی برای حفظ و افزایش بهداشت بدن اقدام به زدودن موهای زائد خود می نمایند “خرید دستگاه لیزر موهای زائد”.

از دیرباز برای رفع این نیاز انسان متوسل به استفاده از ابزارهای متفاوتی شده است که سهولت و اثر بخشی بهتر را در انجام فرآیند مو زدائی برای او به ارمغان بیاورد. اگر بخواهیم به روش های سنتی بپردازیم باید لیست بلندی از شیوه های حذف موهای زائد را برای شما ذکر کنیم که از حوصله این مقاله خارج است.

اما هدف اصلی از نگارش این مقاله پیدا کردن و استفاده از بهترین و کارآمدترین روش حذف موهای زائد است که به آن می پردازیم.

بررسی دستگاه لیزر موهای زائد

کیفیت دستگاه های لیزر موی زائد و عملکرد آنها با یکدیگر بسیار متفاوت است به طوری که اگر یک جستجوی ساده در فضای مجازی داشته باشید با انواع مختلفی از مدل های متنوع دستگاه های لیزر مو رو به رو خواهید شد.

دستگاه های لیزر موهای زائد با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آنها، موارد استفاده و کاربری های متنوع تقسیم بندی می شوند و شامل تنوع بسیاری هستند. با گذر زمان و به تدریج کارآیی و تاثیر آنها به مراتب بیشتر شده و عوارض ناشی احتمالی کاهش پیدا کرده است.

همانطور که ذکر شد، دستگاه های لیزر موی زائد دارای انواع مختلفی هستند که عمده ی تفاوت آنها را می توان به طول موج ساطع شده از هر کدام نسبت داد. عمده ی دستگاه های لیزر موی زائد از سه طول موج 755، 808 و 1064 نانومتر بهره می برند که به طور کلی طول موج 755 نانومتر را الکس، 808 نانومتر را دایود و 1064 را ان دی یاگ می نامند.

هر یک از این طول موج ها برای تیپ های پوستی مختلف و عمق نفوذ فولیکول و به نسبت آنها تعریف می شود.

طبیعی است مقدار عمق نفوذ و نوع موی هر نقطه از بدن با سایر نقاط نیز متفاوت است و با توصیفات فوق استفاده از یک دستگاه برای حذف موهای زائد تمام نقاط بدن شاید موثر واقع نگردد.

اما اکنون به معرفی تکنولوژی می پردازیم که مجموع این سه طول موج را دارا می باشد و توان ساطع کردن هر 3 طول موج را به صورت همزمان دارد. دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس با در اختیار داشتن هر 3 طول موج الکس، دایود و ان دی یاگ و قابلیت ساطع کردن هر سه طول موج با هر بار تابش لیزر موثرترین و برترین دستگاه حذف موهای زائد تا کنون می باشد.

خرید دستگاه لیزر مو زائد با اسکان پویا طب

شرکت اسکان پویا طب در سال 1380 با اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، جهت خدمت‌رسانی به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به پزشکان محترم در زمینه تولید، معرفی و آموزش لوازم و تجهیزات درمانی زیبایی فعالیت خود را آغاز نمود. از جمله دستاوردهای اسکان پویا طب، مجموعه‌ای از کارشناسان و متخصصان مجرب و متخصص در طول سالیان فعالیت خود بوده است. اگر نیاز به مشاوره و خرید دستگاه لیزر موهای زائد دارید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست قیمت‌ها به وب سایت اسکان پویا طب مراجعه نمایید.