حواشی که در چند وقت اخیر در مورد سحر زکریا در فضای مجازی ایجاد شده است باعث شد موجی از قضاوت ها و هجمه ها روانه سحر زکریا بشود.در چند روز گذشته لایوی بدون صدا از سحر زکریا در اینستاگرامش در حال انجام بود که ظاهر ایشان بسیار آشفته و در حال گریه و فریاد بودند، امیدواریم حال ایشان خوب باشد و آزاده نامداری دیگری تکرار نشود:و این متن عجیب که قصد خودکشی در آن نمایان است را چند ساعت قبل در صفحه خود به اشتراک گزاشته است.سحر زکریا پیرو حواشی اخیرش در جواب لایو پرستو صالحی فیلمی از خودش منتشر کرده است و در این فیلم حرف های تندی به پرستو صالحی زده است. حواشی سحر زکریا و مهران مدیری تمامی ندارد. سحر زکریا جزء بازیگرانی است که انتقادهای تندش همیشه جنجال ساز بوده است. سحر زکریا (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۵۲ در اراک) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی است. سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی در پناه تو (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سحر زکریا سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود. اما با بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت .حواشی سحر زکریا و مهران مدیری تمامی ندارد! این بازیگر زن با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی اش نوشت.

 

 

 

هرچی میخوام چیزی نگم همش کامنت در مورد مدیری میزارید خیلی بیخود میکنید مگه من پستهام در مورد مدیری بوده الان چندوقت ، یادم نمیاد پستی در مورد آقاتون گذاشته باشم پس تنتون میخواره بیخود میکنید من از هیچکس عذرخواهی نمیکنم حتما ایشون یک سمت دولتی دارن که اینجوری به من میتازید اعلام کنن سمتشون رو هم به بنده هم به مردم ، اونوقت معذرت هم میخواااااااااااایم"

 

ماجرای بیماری سحر زکریا

آیا او واقعا از بیماری خاصی رنج می‌برد؟بازیگری که امروز جنجال های زیادی به پا می‌کند. ماجراهای او از حمله بـه مهران مدیری شروع شد. او هم چنین بخاطر اعتراض بـه نحوه واکسینه کرونا در کشور ممنوع الفعالیت شده اسـت. در ادامه با مـا همراه باشید تا به طور کامل با سحر زکریا و حواشی او آشنا شویم.

 

 

سحر زکریا

 

بیماری حنجره و گلو سحر زکریا

 این بازیگر پرحاشیه و جنجالی، روز گذشته با انتشار پست هایی علت حضور کمرنگش در فضای مجازی در روزهای اخیر را بیماری خود عنوان کرد. زکریا ابتدا در پستی نوشت: دوستان مـن بیمارم. فقط یادتان باشد دوستتان دارم و کنارتان هستم. دلم تنگتان اسـت و پیشتان. مرا ببخشید چون حالم خوش نیست. عاشقتونم.

سحر زکریا ویدئویی از خود منتشر کرد که حال ناخوش او را نشان می داد. او که بـه سختی صحبت می کرد در این ویدئو گفت ماه ها اسـت از درد حنجره و گلو رنج می برد، اما توضیح بیشتری در مورد علت بیماری خود نداد.

 

سحر زکریا

انتقاد تند سحر زکریا به مهران مدیری

جنجالی ترین این واکنش ها که حواشی زیادی بـه دنبال داشت، انتقاد سحر زکریا از مهران مدیری بود. ماجرا از یکی از گفت و گو های مهران مدیری آغاز شد که در ان از مدیری درباره ی علت ادامه نیافتن همکاری او با تیم قدیمی بازیگرانش سؤال شده بود. مدیری در پاسخ بـه این سؤال گفت که هر پروژه ای بازیگران و جنس بازی مخصوص بـه خودش را می طلبد و هر بازیگری برای هر پروژه ای مناسب نیست.

بیوگرافی کامل سحر زکریا

سحر زکریا اما در واکنش بـه صحبت های مدیری از او بخاطر بی توجهی بـه تیم قدیمی بازیگرانش و رها کردن انها انتقاد کرد و گفت این بازیگران به دلیل سالها همکاری با مهران مدیری، دیگر پیشنهاد کاری ای نداشته اند و این بیکاری طولانی مدت ها اسـت گذران زندگی را برای انها دشوار کرده اسـت. این انتقاد بسیار خبرساز شد و واکنش تند طرفداران مهران مدیری و حتی برخی چهره های مشهور را به دنبال داشت.

 

سحر زکریا

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده‌است.

سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی در پناه تو (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سحر زکریا سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود. اما با بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت. بازی سحر زکریا در نقش همسر رابین هود در مجموعهٔ طنز قطار ابدی تا اندازه‌ای او را به شهرت رساند. سحر زکریا یکی از بازیگران پرحاشیه در فضای مجازی است. اما این بار با انتشار تصویری از فرزند خود باعث شگفتی مخاطبان سینما و تلویزیون شد.