قرعه کشی ایران خودرو / زمان دقیق قرعه کشی ایران خودرو در بهمن ماه 1400 مشخص شد. نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود.در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو خودروهای پژو پارس، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای عرضه شده است. موعد تحویل خودروها سه ماه بعد در قرعه کشی ایران خودرو تعیین شده است.

اخبار جدید از قرعه کشی ایران خودرو

با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده خودرو‌های داخلی بر روی قیمت خودرو اعمال و از مشتری دریافت می‌شود، در طرح جاری، قیمت دناپلاس توربو دستی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده است.

در راستای اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی و یکمین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت برای سه محصول پژو پارس tu ۵، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و دستی اجرا می‌شود.

حال در فروش هفته گذشته ایران خودرو همانطور که اشاره شد سه محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شد؛ متقاضیان این طرح از روز (سه شنبه ۱۹ بهمن ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه) فرصت داشتند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، طبق روال امروز شنبه (۲۳ بهمن ماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

موعد تحویل این خودرو شهریور الی بهمن ماه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. گفتنی است با توجه به اینکه ۱۶۶ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌ پرداخت این محصول برای منتخبان چهاردهمین طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو تعیین شده است، این ۱۶۶ میلیون تومان کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی این محصول است. البته قیمت خودرو همانطور که اشاره شد متناسب با قیمت روز خودرو در زمان تحویل به انضمام مالیات بر ارزش افزوده محاسبه خواهد شد.

افراد برای اطلاع از نتایج قرعه کشی باید با کد رهگیری و کد ملی به نشانی گفته شده مراجعه کنند. قرعه کشی ایران خودرو ۹ بهمن ماه در محل همیشگی قرعه کشی‌های ایران خودرو برگزار شد و نماینده رسانه‌ها و نهادهای نظارتی بر آن ناظر بودند.

سه خودروی عرضه شده در این دوره از فروش فوری پژو پارس، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای بوده‌اند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

در این طرح نیز برای توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های از جمله داشتن گواهینامه و محدودیت کد ملی گذشته کماکان اجرا می‌شود.

انتخاب شدگان درطرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند، مانند روال همیشگی طرح‌های فروش فوق‌العاده، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت متقاضیان، قرعه‌کشی از میان ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط در حضور نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک از سر شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ اعلام خواهد شد. پس از آن نیز مشتریان پنج روز فرصت برای واریز وجه خودرو به حساب ایران‌خودرو وجود خواهد داشت.