بهرام افشاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. بهرام افشاری اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد. بهرام افشاری بازیگر سینماست. بهرام افشاری در سینما حضور پررنگ دارد. در ادامه موتورسواری بهرام افشاری را مشاهده می کنید.

بهرام افشاریبیوگرافی بهرام افشاری

نام :بهرام

نام خانوادگی :افشاری

تاریخ تولد :6 خرداد 1366

محل تولد :همدان

وضعیت تاهل :مجرد

شروع فعالیت :1382

قد :198 سانتی متر

بهرام افشاری

تاریخچه فعالیت هنری

از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد.

اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1388 بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت - تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت.

با این مهاجرت و تغییر رویه خود را توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیت خود را در زمینه تئاتر بیشتر کند.

قسمت اعظم فعالیت هنری او در تئاتر میباشد ؛ بطوریکه در طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پر رنگی داشته است.

ستاره پسیانی و بهرام افشاری در نمایش کامنت به کارگردانی یوسف باپیری

اولین کاندید شدن او در جشنواره تئاتر فجر در سن 24 سالگی او اتفاق افتاد.

در فعالیتهای اخیر خود در حوزه تئاتر نمایش جوجه تیغی را کارگردانی کرد که اتفاقا در این نمایش داستان زندگی خود را نوشته و بروی صحنه برد. این نمایش با استقبال قابل توجهی روبرو شد.

بهرام افشاری

فیزیک خاص و مشکلات او در ایفای نقش

بهرام افشاری حدود 2 متر (198 سانتی متر ) قد داردو از اینرو در ابتدای ورود به عرصه بازیگری به خاطر قد بلند خود دچار عدم اعتماد به نفس شده بود و بخاطر همین حالت بازدارندگی از سوی خودش برایش ایجاد شده بود.

از طرفی اطرافیان و اهل سینما و تئاتر همیشه این مشکل بلندی قد او را مانعی برای پیشرفت وی میدیدند و روی این موضوع تاکید داشتند.

اما جالب است بدانید که برخی از کارگردانها از جمله منوچهر هادی که در ابتدا نظر مثبتی بر فعالیت بهرام افشاری در سینما را نداشتند بعد ها از وی در آثار خود در سینما استفاده کردند.