فروش فوق العاده ایران خودرو در سی و چهارمین مرحله آغاز گردید. زمان فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز سه شنبه 17 اسفند شروع می‌شود. در این فروش فوق العاده ایران خودرو، سه محصول مشخص گردیده است. فروش فوق العاده ایران خودرو با قیمت قطعی و در زمان تحویل سه ماهه مشخص شده است. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در این مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو، از طریق سایت ایران خودرو، برای ثبتنام اقدام کنند.

به مناسبت اعیاد شعبانیه، فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد. ایران خودرو سه محصول را با قیمت قطعی برای فروش در سایت خود قرار داده است. مهلت ثبتنام فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز آغاز شده و تا 19 اسفند ادامه پیدا می کند. در سی‌و‌چهارمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو، بر اساس بخشنامه ۴۴۳۱ ایران خودرو، پژو پارس، پژو پارس TU۵،پ ژو ۲۰۷i دستی با سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

در این دوره نیز هم‌چنان محدودیت های دوره پیشین وجود دارد. افرادی که شرایط ثبتام دارند، می توانند با مراجعه به  سایت esale.ikco.ir نسبت به ثبتنام اقدام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودروکلیه شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ثبت نام طرح فروش جدید ایران خودرو سه روز ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز شنبه چهاردهم اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد. اسامی برندگان تا ساعاتی دیگر توسط ایران خودرو اعلام خواهد شد.