در بازی پابجی چگونه لباس بخریم، تهیه لباس در پابجی

تهیه لباس در پابجی، اگر چه هیچ تاثیری در کیفیت بازی و عملکرد بازیکن ندارد، اما برای افراد شدیدا حائز اهمیت است؛ چرا که با استفاده از اسکین های مختلف می توانند ظاهر کاراکتر خود را شخصی سازی کرده و آن را به چهره ای خوفناک برای دشمنان تبدیل کنند. چنانچه به دنبال تهیه لباس در پابجی موبایل هستید و نمی خواهید به لباس هایی که بازی به شما اهدا می دهد اکتفا کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

ترفندهای پابجی موبایل برای به دست آوردن لباس

در حالت عادی، بازی پابجی موبایل فرصت های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا از آن ها در راستای تهیه لباس استفاده کنند. توصیه ما به کاربران این است که قبل از اقدام به خرید لباس، با استفاده از ترفندهای بازی پابجی موبایل برخی از لباس های کاربردی را به دست بیاورید. اگر چه لباس هایی که این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد، ارزش و کاربرد چندانی ندارند؛ اما در هر صورت شاید بتوانید برخی از آن ها را استفاده کنید. برخی از ترفندهای کاربردی برای تهیه لباس در بازی پابجی برایتان شرح داده می شود:

  • اگر به صورت روزانه به اکانت پابجی خود وارد شوید، برخی جوایز و هدایا برای شما فعال خواهد شد که لباس یکی از جوایز اهدایی آن ها است.
  • با حضور پیدا کردن در مسابقات رویال پس پابجی موبایل و به دست آوردن پیروزی در آن ها، صندوق ها و جوایزی به شما اهدا می شود که لباس برای کاراکتر از اصلی ترین محتویات آن ها است.
  • سایت Midasbuy این امکان را در اختیار کاربران پابجی موبایل قرار داده تا با ثبت نام در آن، یک ست لباس نادر و ارزشمند به دست بیاورند. با توجه به سهولت و کوتاه بودن پروسه ثبت نام در این سایت، به شما پیشنهاد می کنیم از این فرصت ویژه برای به دست آوردن یک ست لباس خارق العاده غافل نشوید.
  • با شرکت کردن در ماموریت های روزانه که برای هر کدام از کاربران تعریف شده، صندوق های ارزشمند بسیار زیادی به آن ها اهدا می شود؛ بنابراین بهتر است به صورت روزانه این ماموریت ها را انجام دهید و به دنبال دریافت صندوقچه های بیشتر از این طریق باشید.

در حالت عادی، شما قادر هستید تا از این شیوه های تهیه لباس در پابجی به صورت رایگان استفاده کرده و لباس دلخواهتان را برای کاراکتر خود خریداری کنید. چنانچه به دنبال تهیه لباس جذاب و کاربردی برای کاراکتر خود در پابجی موبایل هستید، توصیه می شود با کسب یا خرید یوسی پابجی نسبت به خرید مستقیم آن از فروشگاه درون برنامه ای اقدام کنید.

نحوه خرید لباس در پابجی

پابجی

تمام لباس ها و تجهیزات مورد استفاده کاربران در میادین نبرد پابجی موبایل، در فروشگاه درون برنامه ای آن موجود است و هر کدام قیمت مشخصی دارند. با افزایش جذابیت و کاربرد لباس، مسلما قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند؛ بنابراین قبل از هر چیزی، باید به دنبال جمع آوری یوسی به تعداد مورد نیاز باشید تا بتوانید لباس مورد علاقه خود را بخرید. فروشگاه درون برنامه ای پابجی موبایل تعداد زیادی لباس در اختیار افراد گذاشته تا مورد دلخواه خود را تهیه کنند.

بعد از اینکه یوسی های حساب کاربری شما به مقدار کافی بود، هیچ دشواری در خرید لباس برای شما وجود نخواهد داشت؛ چرا که می توانید مستقیما یوسی ها را به خود بازی پابجی بپردازید و پروسه تهیه لباس در پابجی موبایل را تکمیل کنید. با توجه به قیمت نجومی مشخص شده برای ست لباس های خاص و پرطرفدار، شاید بهتر باشد گزینه خرید یوسی برای تهیه لباس در پابجی موبایل را بررسی کنید.

فروشگاه درون برنامه ای پابجی موبایل اصلی ترین منبع برای خرید لباس است. البته برخی سایت های دیگر نیز وجود دارند که با فروش گیفت کارت یا آیتم ها به صورت تکی، این خدمات را به کاربران ارائه می دهند. توصیه ما به شما این است که لباس مورد علاقه خود را از فروشگاه پابجی بخرید.

در مطلب فوق، توضیحاتی جامع در مورد نحوه تهیه لباس در پابجی به شما ارائه کردیم. در صورت تمایل به خرید یوسی پابجی موبایل، می توانید به فروشگاه آنلاین آسان جم مراجعه کرده و سفارش خود را در آن ثبت کنید.