ایده کسب و کار با 700 میلیون تومان از سوالات بسیاری از افرادی است که تمایل دارند به جای ثابت نگه داشتن سرمایه خود در بانک ها، از آن برای راه اندازی یک کسب و کار برای خود استفاده کنند و البته کاری را شروع کنند که برایشان سود آور است. فرقی نمی کند شما برای شروع کار خود چه میزان سرمایه دارید، اما بسیار حائز اهمیت است که به سراغ کاری بروید که متناسب با سطح توانمندی های شما باشید و البته زمینه لازم برای استفاده از تخصصتان را نیز برای شما فراهم کند. در ادامه همراه ما باشید تا با ایده های کسب و کار با 700 میلیون تومان آشنا شویم تا بتواند به کمک آن ها، اولین قدم برای شروع کسب و کار خودتان را بردارید.

نکات مهم در ایده کسب و کار با 700 میلیون تومان

متاسفانه در حال حاضر با شرایطی رو به رو هستیم که نگه داشتن پول در بانک به صورت سپرده چندان پاسخگو نیست و تورم در طی یک مدت زمان کوتاهی و به صورت روزانه از ارزش آن می کاهد. بنابراین بهترین کار این است که از آن برای سرمایه گذاری و البته راه اندازی کسب و کار استفاده گردد.

لازم است بپذیرید که برای رسیدن به اهدافتان حتما باید اهل ریسک باشید، البته نه به این معنی که بدون اطلاعات کافی قدم در مسیری بگذارید که از انتهای آن خبر ندارید. بلکه باید تلاش کنید برای کسب درآمد ضمن استفاده از توانمندی ها و تخصص خود از دیگر افراد متخصص نیز راهنمایی های لازم را بگیرید و احتمال بروز هرگونه اشتباه و خطا را به صفر نزدیک کنید.

فراموش نکنید که زمانی شما می تواند به فعالیت خود در یک کسب و کار ادامه دهید که به آن علاقه داشته باشید. بنابراین توصیه می شود از 700 میلیون تومان سرمایه ای که دارید در زمینه علاقه مندی ها و توانایی های خود سرمایه گذاری کنید.

7 ایده کسب و کار با 700 میلیون تومان

ایده کسب و کار با 700 میلیون تومان تنوع بالایی دارد؛ شاید هر فردی بتواند برای راه اندازی کسب و کار با 700 میلیون تومان ده ها گزینه را پیشنهاد بدهد اما بسیار اهمیت دارد که شما با تحقیقات کافی در این زمینه، در نهایت شغلی را برای خود انتخاب کنید که مناسب ترین گزینه باشد. در ادامه همراه ما باشید و با 7 ایده از بهترین کسب و کارها که می توان با 700 میلیون تومان اقدام به راه اندازی آن کرد، آشنا شوید.

1.ایده راه اندازی فروشگاه اینترنتی در گوگل و یا اینستاگرام

شاید تمایل به راه اندازی فروشگاه محصول مورد نظر خود را دارید اما احساس می کنید با 700 میلیون تومان نمی توانید هم از پس اجازه و رهن مغازه و هم خرید اجناس دلخواه خود بربیایید. شاید لازم است دید دیگری به راه اندازی فروشگاه داشته باشید و کار خود را به صورت اینترنتی آغاز کنید.

از مزیت های فروشگاه اینترنتی این است که منعطف می باشد به این معنی که شما می توانید بدون محدودیت هر کالایی را برای فروش در وب سایت اینترنتی و یا پیچ اینستاگرام خود انتخاب کنید. خب از آنجایی که 700 میلیون پول خوبی برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است شما می توانید کالاهایی را انتخاب کنید که سود فروش خوبی دارند. محصولاتی شامل انواع ساعت های لوکس، لباس ها از برند های غیر ایرانی و ... گزینه های مناسبی هستند. از سویی دیگر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیازی به پرداخت اجازه و رهن مغازه نیز نخواهید داشت.

اگر علاقمند به کسب و کارهای اینترنتی هستید باید علم سئو را به خوبی یاد بگیرید. یکی از منابع عالی برای یادگیری سئو در ایران وبسایت پلاتیوم است. شما میتوانید آموزش سئو مقدماتی را در وبسایت پلاتیوم مشاهده کنید.

2.نمایشگاه موتور سیکلت

ایده کسب و کار با 700 میلیون تومان راه اندازی نمایشگاه موتور سیکلت است. شما می توانید با اجازه مغازه ای با متراژ متوسط در محلی نزدیک به دیگر نمایشگاه های موتور سیکلت در شهر، کار خود را آغاز کنید.

در این نمایشگاه شما هم می توانید اقدام به ارائه موتور سیکلت های نو از برند های معتبر نمایید و هم می توانید در کنار آن موتور های کارکرده و دست دوم نیز خرید و فروش کنید. لازمه اینکار علاقه به فروشندگی موتور سیکلت و همینطور داشتن اطلاعات کافی پیرامون انواع موتورسیکلت ها، مدل های موجود در بازار و مدل های پرطرفدار از نگاه مردم شهر محل زندگی تان است تا بتوانید متناسب با آن عمل کنید.

3.فروشگاه تجهیزات ورزشی

فروشگاهی که در آن بتوان هم تجهیزات ورزشی و هم لوازم و لباس های ورزشی را به فروش رساند از ایده کسب و کار با 700 میلیون تومان است. اگر علاقه مند به حوزه ورزش هستید، می توانید با اجازه یک مغازه با متراژ متوسط، ضمن اینکه تجهیزات ورزشی را به فروش برسانید؛ قسمتی از فروشگاه را نیز به فروش لباس های ورزشی، کفش های ورزشی و ... نیز اختصاص بدهید.

در نظر داشته باشید که با افزایش آگاهی عموم مردم پیرامون ورزش کردن و اهمیت آن برای سلامتی، شاهد افزایش باشگاه های مختلف در سطح شهر هستیم. بنابراین می توان گفت که این شغل با سود خوبی همراه است.

4.راه اندازی یک فست فود

بیشتر مردم برای تعطیلات آخر هفته و یا برای داشتن اوقات خوش در کنار خانواده ها ترجیح می دهند یک وعده غذا را در بیرون از خانه بخورند و اغلب نیز در کنار رستوران ها، به خوردن غذاهای فست فود نیز علاقه دارند.

از ایده کسب و کار با 700 میلیون راه اندازی یک فست فود متفاوت است که البته لازمه آن گذراندن دوره های مرتبط است و در صورتی که به آن علاقه مند هستید، ایده مناسبی است که سود آوری بالایی دارد.

5.کارگاه تولید کفش

اگر قبلا در حوزه کفش فعالیت داشته اید، راه اندازی کارگاه تولیدی کفش می تواند برای شما ایده خوبی برای کسب و کار با 700 میلیون تومان باشد. برای راه اندازی اینکار شما به سرمایه ای برای اجازه یک کارگاه، خرید تجهیزات مورد نیاز و متریال اولیه برای تولیدی کفش دارید.

همینطور باید پیش از شروع تولید برای چند ماه حقوق کارکنان و ... را نیز مد نظر قرار بدهید. در صورتی که پشتکار خوبی داشته باشید و به این کار علاقه مند باشید، می توانید در مدت زمان کوتاهی به بازدهی و سود بالایی برسید.

6.تاسیس باشگاه بدنسازی

باشگاه بدنسازی از ایده های بسیار مناسب با 700 میلیون تومان است، اما بهتر است فردی که دارای این میزان سرمایه است، خودش محلی برای تاسیس باشگاه داشته باشد تا از هزینه های رهن و اجازه کاسته شود.

برای تاسیس باشگاه بدنسازی شما باید محلی که برای اینکار در نظر گرفته اید را تجهیز کنید، بنابراین باید ضمن طراحی داخلی باشگاه، وسایل ورزشی مخصوص بدنسازی را نیز خریداری نمایید. این کسب و کار ضمن داشتن درآمد از خود باشگاه، دارای درآمد های جانبی دیگری حاصل از نوشتن برنامه های غذایی و تمرینی، فروش مکمل های ورزشی، درآمد حاصل از بوفه باشگاه و ... نیز می باشد. توصیه می شود در صورتی که دارای مدرک مربی گری بدنسازی هستید و خود به این زمینه علاقه مند می باشید، اقدام به تاسیس یک باشگاه بدنسازی کنید.

7.راه اندازی خانه بازی برای کودکان

زندگی شهری و آپارتمان نشینی کودکان، سبب شده است که کم تر کودکی را در کوچه خیابان مشغول بازی ببینیم، اما بازی کردن برای سلامت روان کودکان امری ضروری است به همین دلیل تمایل آن برای بازی در مراکز و خانه های بازی می باشد که در سطح شهر وجود دارد.

اگر علاقه مند به کسب و کار در حوزه کودک هستید، راه اندازی خانه بازی ایده مناسبی برای کسب و کار با 700 میلیون تومان است. برای شروع اینکار با 700 میلیون می توانید از اجازه یک مکان کوچک شروع کنید و تجهیزات لازم شامل تاب و سرسره، فواره توپ، ماشین بازی کودک، الاکلنگ و ... را نیز تهیه نمایید و یا یک دکور کودکانه، فعالیت خود را آغاز نمایید.

برای ایده کسب و کار با 700 میلیون تومان فرصت های بسیاری وجود دارد، اما شما سعی کنید با تحقیق کافی از دوستان، اطرافیان و افراد متخصص بهترین تصمیم گیری را برای خود داشته باشید تا سودآوری بالایی را در کم ترین زمان تجربه کنید.

در مقاله فوق به ایده های راه اندازی کسب و کار با 700 میلیون پرداختیم. امیدواریم با مطالعه آن بتوانید تصمیم درستی را برای آینده شغلی خود اتخاذ کنید.

لیست بک لینک رایگا