هزینه کاشت ابرو در سال 1401 توسط بهترین پزشک

تمامی افرادی که قصد انجام عمل زیبایی را دارند به دنبال بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران و می خواهند بدانند که هزینه کاشت ابروی خود در سال 1401 چقدر است؟ همان طور که می دانید عمل زیبایی کاشت ابرو کاملا شبیه به کاشت مو می باشد که برای رفع برخی از مشکلات ناشی از ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد ،با توجه به دقت بالای مورد نیاز هنگام قرار دادن پیوندها و تعیین زاویه کاشت آنها. این کار را حتما باید توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران انجام دهید. یکی از مهم ترین موضوعاتی که در زمان انجام کاشت ابرو به یکی از اصلی ترین دغدغه ها تبدیل شده است هزینه کاشت ابرو می باشد . که ممکن است بسته به عوامل مختلف متفاوت باشد. از جمله عوامل دخیل در قیمت کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

C333apture

هزینه کاشت ابرو در سال 1401 چقدر است ؟

به طور کلی هزینه انجام عمل جراحی کاشت ابرو بر اساس تاییدیه وزارت بهداشت و البته با توجه به تعداد گرافت های کاشته شده محاسبه خواهد شد. یعنی به این صورت نمی باشد که هر کلینیکی قیمت خود را داشته باشد ، در ابتدا به یکی از مراکز معتبر کاشت ابرو مراجعه کرده و با پزشک متخصص مشاوره می گیرید. سپس بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران روش مورد نظر را برای کاشت طبیعی ابرو انتخاب می کند، تعداد گرافت های لازم را تعیین می کند و در نهایت پزشک متخصص با توجه به تجربه، مهارت، سطح تخصص و هنرمندی خود در طراحی، تنظیم خواب ابرو عمل را انجام می دهد . به این نکته توجه داشته باشید که تمام این مشکلات بر هزینه نهایی کاشت ابرو تاثیر می گذارد. کلینیک ها معمولا قبل از شروع کار شما را از هزینه نهایی عمل مطلع می کنند. پس نگران نباشید. برخی از عوامل موثر در تعیین هزینه کاشت ابرو عبارتند از:

  • روش های کاشت ابرو : یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نهایی این عملیات، روش برداشت گرافت های مو از بانک و کاشت در محل مورد نظر است. برای انجام عمل کاشت ابرو طبیعی روش های مختلفی مانند FUE، FUT، SUT و SFUE استفاده می شود. در این بین کاشت ابرو به روش FUT که قدیمی ترین و در عین حال تهاجمی ترین روش برای کاشت ابرو است، هزینه کمتری دارد.
  • دستمزد دکتر : بسته به تجربه و مهارت پزشک در کاشت ابرو؛ دستمزد پزشک نیز متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر، اگر تمام قسمت های ابروهای شما افتاده باشد. آمدن تیم پزشکی سخت تر خواهد بود. برای همین از شما پول بیشتری می گیرند. برای آشنایی با دکتر کاشت ابرو می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید ، برای آشنایی بیشتر با بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران و این جراحی زیبایی اینجا کلیک کنید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید و بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.
  • تراکم مورد نظر و تعداد گرافت های مورد نیاز : با توجه به این موضوع که ابروهای شما چقدر ترمیم شده اند و چه سبکی را می خواهید اعمال کنید. تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو متفاوت است ، به طور معمول، 200 تا 300 فولیکول برای ترمیم ابروها کافی است. مگر اینکه نامزد ابروهای پهن و پرپشت تر را دوست داشته باشد.

 

مراحل کاشت ابرو طبیعی

برای کاشت ابروی طبیعی باید سه مرحله را طی کرد! به عبارت دیگر فرقی نمی‌کند از کدام روش برای کاشت ابرو طبیعی استفاده کنید یا چقدر هزینه کنید، موفقیت در این سه مرحله الزامی است.

  • مرحله اول طراحی ابرو: متخصص کاشت ابرو در این مرحله باید از مهارت و هنر خود استفاده کند و یا حتی از ابزارهای مختلف برای طراحی ابرو به دلخواه شما و البته فرم ابروی متناسب با چهره شما استفاده کند.
  • مرحله دوم، برداشت گرافت ها : این مرحله یکی از مهم ترین مراحل کاشت ابرو طبیعی محسوب می شود زیرا موهای اهدایی که از بانک موی فرد در پشت سر گرفته می شود باید زیر میکروسکوپ آماده شوند.
  • مرحله سوم، کاشت ابرو:در مرحله آخر، پیوندهای برداشت شده باید در محلی که لقاح انجام شده و با توجه به خواب و زاویه مناسب ابروها کاشته شوند. به طور متوسط، در این مرحله، متخصص حدود 150-400 پیوند نیاز خواهد داشت
  • C222apture

 

کلام آخر

یک توصیه بسیار مهم برای کاندیدای کاشت ابرو این است که هرگز به دنبال ارزان ترین کلینیک یا دکتر برای انجام این کار نباشید .حتی اگر قیمت پایینی برای کاشت ابرو به شما پیشنهاد شود. حتما سعی کنید دلیل این قیمت پایین را بفهمید. زیرا در بسیاری از موارد عدم تجربه پزشک، عدم تجربه کلینیک و یا نبود تجهیزات برای استفاده از روش های نوین کاشت ابرو عاملی برای کاهش هزینه این عمل می باشد. در این موارد ممکن است نتوانید از کاشت ابرو به نتیجه دلخواه برسید. برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو خود ، بهتر است با بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران که در سایت جراحتو یا jaraheto.com به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما این عمل جراحی را انجام داده اید تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های کاشت ابرو برای شما بهتر است .

به نظر شما دوستان آیا می توان ابروها را بعد از کاشت رنگ کرد؟