هنگامی که قرار است از کشوری به کشور دیگر برویم اولین سوال این است که این همه اثاث و وسایل را چه کنیم؟ قطعا همیشه فروش همه آن‌ها کار درستی نیست پس بهترین راه، حمل آن‌ها به کشور مقصد است. برای اینکه بتوان با حداقل هزینه و بدون اضافه بار لوازم و وسایل را از کشوری به کشور دیگر انتقال داد از خدمات فریت بار استفاده می‌شود. بنابراین پیدا کردن بهترین شرکت برای فریت بار یک هنر است.

فریت بار

هنگامی که قصد سفر به کشور دیگری را دارید طبیعی است بار زیادی را بخواهید با خود ببرید. بار زیاد در خروجی‌های کشور مشمول اضافه بار می‌شود که پرداخت هزینه آن مقرون به صرفه نیست. اگر سفر خارجه به قصد مهاجرت یا اقامت طولانی مدت باشد شاید لازم باشد وسایلی حجیم همچون اثاث و لوازم منزل را هم با خود ببرید اما هیچ یک از هواپیماهای مسافربری چنین اجازه‌ای را به شما نخواهند داد.

برای اینکه بتوان بار در ابعاد، حجم و وزن زیاد جا به جا کرد، می‌توان از خدمات فریت بار استفاده کرد. با فریت بار می‌توان بارهای حجیم و سنگین را با بسته بندی مناسب بدون اینکه آسیبی ببیند کیلومترها توسط ارسال هوایی با هواپیماهای باربری جا به جا کرد. در اینجا اهمیت بسته بندی اصولی و مناسب برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به وسایل در طول جا به جایی مشخص می‌شود در نتیجه باید به دنبال بهترین شرکت برای فریت بار بود.

 

بهترین شرکت برای فریت بار

وزن بار حمل شده در فرودگاه‌ها سقف معینی دارد که اگر از آن مقدار مجاز بیشتر شود فرد مستلزم پرداخت اضافه بار یا به عبارتی جریمه می‌شود. ارسال هوایی به کمک مسافران آمده است تا بتوانند یک یا چند کالا را که از نظر حجم، وزن و ابعاد بسیار بزرگ و سنگین هستند که جنبه تجاری ندارند را با هزینه‌ای معقول و مناسب و البته در کمترین زمان ممکن از کشوری به کشور دیگر ارسال کنند.

در فریت بار اجناس در بسته بندی مطمئن و محکم وارد هواپیما شده و در بهترین شرایط حمل به کشور مقصد می‌رسند. بهترین شرکت برای فریت بار، جهان کالا کارگو نام دارد که بسیاری از مسافرانی که از خدمات فریت بار استفاده کرده‌اند تفاوت شرکت جهان کالا کارگو را با سایر شرکت‌های مشابه به معنای واقعی احساس کرده‌اند.

Capture3

 

جهان کالا کارگو

جهان کالا کارگو یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه ارائه خدمات فریت بار است که کیفیت حمل، هزینه مناسب، حمل و نقل هوشمند و مطمئن آن باعث شده است از سایر رقبا برتر و شناخته‌تر شده باشد. فریت بار با جهان کالا کارگو توسط ایرلاین‌های متعدد به کشورهای مختلف انجام می‌شود که پس از مراجعه به شرکت توسط کارشناسان دلسوز مرحله به مرحله راهنمایی خواهید شد تا بدون اتلاف وقت بتوانید از خدمات متمایز برخوردار شوید.

 

مراحل فریت بار

کافی است به شرکت جهان کالا کارگو در فرودگاه امام خمینی مراجعه کنید تا اقلام بسته بندی، شماره گذاری و لیست شود. سپس کالای بسته بندی و کد گذاری شده برای انجام تشریفات گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل می‌شود. بارنامه هوایی صادر شده و از شرکت هواپیمایی رزرو کتبی اخذ گردیده که نسخه‌ای از آن به فرد داده می‌شود.

بار ارسال شده توسط شرکت هواپیمایی بیمه شده تا در صورت بروز سانحه و حوادث احتمالی بتوان خسارت وارده را جبران کرد. اکنون نوبت به حمل محموله از طریق هواپیمای باری رسیده که در کشور مقصد می‌توانید با ارائه مدارک لازم بار را تحویل بگیرید. هزینه ارسال بار با توجه به وزن و سایر شرایط معین می‌شود اما هرچه که باشد ارزش آن را دارد که بخواهید جنس مورد نظر را از کشوری به کشوری دیگر در کیلومترهای دوردست انتقال دهید.

 

جهان کالا کارگو، پیشرو در ارائه خدمات برتر

مراحل فریت بار ممکن است از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد اما به طور کلی شامل مراحل نام برده شده در قسمت قبل است که شرکت جهان کالا کارگو در تمامی مراحل کنار شما بوده و گام به گام راهنمایی‌ها و مشاوره‌های رایگان را ارئه خواهد داد و در هیچ یک از مراحل شما را تنها نمی‌گذارد. بنابراین جای هیچ نگرانی و ترسی وجود ندارد زیرا شرکتی را برای خدمات فریت بار انتخاب کرده‌اید که نظیر نداشته و از همان بدو ورود متوجه کیفیت و خدمات متمایز آن خواهید شد. همچنین از نظر هزینه به قدری ارسال بار به صرفه و مناسب‌تر است که هرگز نام جهان کالا کارگو از یادها نخواهد رفت.

 

ارتباط با جهان کالا کارگو

جهان کالا کارگو، بهترین شرکت برای فریت بار در ایران است که تمام وقت برای جلب رضایت مشتری تلاش می‌کند و فرایندهای تشریفات اداری، گمرکی و فرودگاهی را توسط تیم مجرب و کارآزموده به طور دقیق انجام می‌دهد. برای ارتباط با شرکت جهان کالا کارگو، راه‌های ارتباطی عبارتند از:

دفتر شرکت: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، ترمینال بار، جنب حوزه 2 تجاری، پلاک 41

تلفن:

021- 66571130

021- 66571131

021- 44666931

021- 44666924

021- 51005248

0912- 5754095