مه شو : قیمت ارز دیجیتال را در ادامه بخوانید. قیمت ارز دیجیتال روز به روز در حال افزایش است. قیمت ارز دیجیتال صعودی شده است. قیمت ارز دیجیتال رو به افزایش است. براساس گزارش مدیر دارایی‌های دیجیتال کوین‌شیر (coinshares) سولانا (SOL) در هفته گذشته با وجود اصلاح بازار سرمایه زیادی جذب کرده است.

قیمت ارز دیجیتال 

قیمت ارز دیجیتال

کاردانو از اتمام آپدیت جدید خود (هارد فورک آلونزو) خبر داد و نوشت: این آپدیت عملکردی خوبی در بروزرسانی قراردادهای هوشمند دارد. روز گذشته IOHK توئیت کرد که ارتقا ارز دیجیتال کاردانو با موفقیت انجام شد و این بروزرسانی قراردادهای هوشمند را بر بستر ارز دیجیتال کاردانو تسهیل کرده است.

با وجود اینکه بسیاری از این بروزرسانی را یک موفقیت بزرگ می‌دانند تیم کاردانو عقیده دارد هنوز در روزهای اولیه پروژه است و ادعا می‌کند حالا زمانی است که ماموریت تیم پشتیبانی شروع شده است.

«حالا ماموریت ما تازه شروع شده و قرار است چشم‌اندازی که مدت‌ها برایش تلاش کردیم یعنی یک سیستم غیرمتمرکز که هویت و فرصت اقتصادی برای همه ایجاد می‌کند را گسترش دهیم. این بروزرسانی این امکان را می‌دهد که قراردادهای هوشمند با استفاده از اسکریپت‌های پلوتوس نوشته شود و تیم قرار است یک زبان برنامه نویسی جدید برای توسعه کادانو ایجاد کند.»

کاردانو یک بلاکچین عمومی است که توسط چارلز هوسکینسون تاسیس شد و قرار است با اتریوم در حوزه قراردادهای هوشمند رقابت کند اما انتقادات از این ارز بسیار زیاد است.

دومنیک ویلیامزدر رابطه با کاردانو گفت: من شگفت زده‌ام که کاردانو به مدت  دو سال در بازار بود و قرارداد هوشمند نداشت و با این حال مردم از این ارز حمایت می‌کردند.

کاردانو در ماه سپتامبر پس از راه‌اندازی برنامه غیرمتمرکز خود در شبکه آزمایشی با مشکلاتی در ارتباط و عدم پردازش معاملات مواجهه شد.

آنتونی ساسانو، یکی از طرفداران اتریوم در توئیتی نوشت: شش سال تحقیق و بررسی و سرمایه بازار ۹۰ میلیارد دلار باعث نشد تا کاردانو بتواند پردازش همزمان تراکنشات خود را با موفقیت همراه کند.

اما کاردانو به انتقادات پاسخ داد و نوشت: کاربران به یک تراکنش در هر بلوک محدود نیستند و ما آمادگی راه‌اندازی سیستم غیرمتمرکز را داریم.

با این حال همه کاردانو را یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال می‌دانند و این ارز از ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۶۰۰ بازدهی مثبت حاصل کرده است

 

قیمت ارز دیجیتال | این ارز دیجیتال قانونی می‌شود

قیمت ارز دیجیتال

وزارت دارایی روسیه اعلام کرد که راه اندازی روبل دیجیتال توسط بانک مرکزی این کشور یکی از پروژه های کلیدی دیجیتالی شدن در این دهه خواهد بود.

وزارت دارایی روسیه اعلام کرد که راه اندازی روبل دیجیتال توسط بانک مرکزی این کشور یکی از پروژه های کلیدی دیجیتالی شدن در این دهه خواهد بود.

وزارت دارایی روسیه گفت: یکی از پروژه های کلیدی آینده در بخش دیجیتالی شدن، راه اندازی روبل دیجیتال قبل از سال 2030 است. (روبل دیجیتال) سومین شکل پولی است که توسط بانک مرکزی روسیه منتشر می شود.

به گفته این وزارتخانه، راه اندازی روبل دیجیتال به توسعه بیشتر زیرساخت های پرداخت، افزایش رقابت و گسترش ابزارهای جدید مالی جدید کمک می کند. این ارز همچنین به افزایش دسترسی و کاهش هزینه خدمات برای مردم و مشاغل کمک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مفهوم ارز ملی دیجیتال توسط بانک مرکزی روسیه در اواخر سال 2020 اعلام شد.

انتظار می رود که این شکل جدید پول با روبل های نقدی و غیرنقدی همزیستی داشته باشد. برخلاف ارزهای مجازی مانند بیت کوین، پیش بینی می شود که روبل دیجیتال دارای حداقل ریسک است چرا که توسط تنظیم کننده پولی دولت منتشر می شود و با پول سنتی پشتیبانی می شود.

هفته گذشته، کرملین اعلام کرد که روسیه آمادگی به رسمیت شناختن بیت کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده را ندارد، زیرا مساوی بودن ارز رمزنگاری شده با پول به سیستم مالی این کشور آسیب می رساند.

 

قیمت ارز دیجیتال | رشد نجومی این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۲

رائول پال، مدیر عامل سابق بانک گلدمن‌ساکس اعلام کرد که اتریوم می‌تواند به سطوح بالای ۲۰ هزار دلار برسد.رائول پال، مدیر عامل سابق بانک گلدمن‌ساکس اعلام کرد که اتریوم می‌تواند به سطوح بالای ۲۰ هزار دلار برسد.

پال که در شرکتهای مختلفی به عنوان مدیر سرمایه‌گذاری کار کرده و هم‌اکنون مدیرعامل کانال ویدئویی کسب‌وکار و مالی ریل‌ویژن است، اعلام کرد: « پیش‌بینی سطح ۲۰ هزار دلاری برای اتریوم در بلندمدت بوده و این پیش‌بینی بر اساس نمودارهایی است که این تحلیلگر در مقایسه با بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ ترسیم کرده است.»

بر اساس اظهارات پال، روند قیمتی اتریوم دقیقا همانند روند صعودی بیت‌کوین چهار سال پیش است. او در گفتگو با دیلی‌هادل گفت: « با مقایسه نمودار اتر با بیت‌کوین سال ۲۰۱۷ به این نتیجه می‌رسیم که این دو نمودار دقیقا بر هم منطبق هستند. پس رسیدن اتریوم به ۲۰ هزار دلار چیزی است که من نسبت به آن اطمینان دارم.»

در ماه‌های گذشته، پال بارها با اشاره به کاهش میزان عرضه از طریق استیکینگ اعلام کرده بود که اتریوم یکه معامله فوق‌العاده در فضای رمزارز است. او ادعا کرده بود که تنها ۱۳ درصد از کل عرضه اتریوم در گردش است و بقیه آن استیک شده‌اند. استیک شدن به این معناست که شما در ازای گرفتن سود، بخشی از رمزارز خود را در کیف پول مسدود می‌کنید.

پال اعلام کگرد که افزایش قیمت اتریوم تا مرز ۲۰ هزار دلاری می‌تواند تا اوایل سال ۲۰۲۲ رخ دهد. او همچنین پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین هم می‌تواند تا آن زمان تا محدوده ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار دلاری بالا رود.