as

مه شو: همه ما در مورد فواید تقویتی مواد غذایی گوناگون مطمئنا زیاد شنیده ایم. در اینجا به معرفی و توضیح مواد غذایی می پردازیم که با مصرف آنها می توانید صاحب پوستی ایده آل گردید:

1- هویج:

هویج به دلیل داشتن ویتامین A ، می تواند جوش را از بین ببرد و آن را کاملا برطرف سازد. رنگدانه های نارنجی موجود در آن، باعث سلامت و درخشش پوست می گردد. و حتی خطر ابتلا به سرطان پوست را نیز کاهش می دهد.

C62- بادام:

بادام سرشار از ویتامین E می باشد. این ویتامین، مانند یک آنتی اکسیدان عمل می کند، پوست را از اشعه های مضر UV محافظت می نماید، مرطوب کننده مؤثر پوست محسوب می گردد و علائم پیری را به تعویق می اندازد. بادام یا چین و چروک؟

C13- شکلات تیره:

آنتی اکسیدان موجود در شکلات تیره، از زبری و خشونت پوست می کاهد و محافظ پوست در مقابل آسیب های نور خورشید است. سعی نمایید در مصرف آن، حد اعتدال را نگه دارید.

C4

4- چای سبز:

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان قوی می باشد که با آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید که منجر به پیری زودرس می شوند، مبارزه می کند. با استفاده از محصولاتی که حاوی عصاره چای سبز هستند، خاصیت ارتجاعی پوست خود را افزایش داده و بدین طریق، مانع از ظاهر شدن چین و چروک و خطوط نازک پوست گردید.

C85- گوجه فرنگی:

گوجه فرنگی حاوی آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن می باشد. این آنتی اکسیدان، پوست را از اشعه های مضر UV محافظت کرده و روند پیری را کند می سازد. با پختن گوجه فرنگی، آنتی اکسیدان بسیار قوی آن، تأثیر جادویی خود را در جریان خون می گذارد. پختن گوجه فرنگی موجب می شود لیکوپن موجود در گوجه، از فیبر آن آزاد گردد که این امر در داشتن پوستی افسانه ای به شما کمک می کند.

C9