مه شو:سبزه گندم حاوی 70 درصد کلروفیل بوده که دارا بودن این خاصیت به تنهایی باعث شده تا این ماده غذایی به غذای فوق‌العاده‌ای جادویی تبدیل شود.

سبزه گندم غذای کاملی بوده وسرشار از ویتامینهای C، E، K ، و B کمپلکس (شامل B12) است. در بخش مواد معدنی سرشار از کلسیم، ‌کبالت، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، پروتئین، سدیم، سولفور و روی است.این گیاه سحرآمیز لیست طولانی از آمینو اسیدها را در خود جای داده - (حدود 17 آمینو اسید و 80 آنزیم شناخته شده).

MAHSHO7666

برخی از خواص جادویی این نوشیدنی (آب سبزه گندم )عبارتند از:

حاوی پروتئین است. نوشیدنی سبزه گندم،حاوی لیست طولانی از آمینو‌اسیدها است که آجرهای ساختمان پروتئین را در بدن تشکیل می‌دهند. طبق گزارشات، این نوشیدنی سبز دارای 50 درصد پروتئین است که این مقدار سه برابر پروتئین موجود در گوشت قرمز است، پس سعی کنید این نوشیدنی فوق‌العاده را در برنامه روزانه غذایی خود جای دهید.

با سرطان مبارزه می‌کند. با داشتن مقدار عالی کلروفیل و بتاکاروتن در پیشگیری ومبارزه باسرطان موثر است.ترکیبات متنوع موجود در این گیاه سبز ،‌عوامل موثر و قوی آنتی‌اکسیدانی وضد سرطانی هستند. طبق بررسی‌ ها مصرف این نوشیدنی تا 40 درصد خطر پیشرفت سرطان را کاهش می‌دهد.

ازبروز بیماری آلزایمر پیشگیری میکند.نوشیدن منظم آن به طور قابل توجهی از ابتلای فرد به بیماری آلزایمر و دیگر مشکلات ذهنی پیشگیری میکند.

برای درمان کم خونی بسیار توصیه میشود. این ماده غذایی از آن‌جا که حاوی مقدار فراوانی آهن است خون ساز بوده و تعداد گلبول‌های قرمز را نیز افزایش می‌دهد. با مصرف این نوشیدنی گلبول‌های قرمز در بدن شما بازسازی شده و فعالیت خود را دوباره از سر می‌گیرند و اکسیژن تازه را برای سطح بدن فراهم می‌کنند.

خاصیت ضد التهابی دارد. این نوشیدنی با داشتن خواص قلیایی، برای افرادی که از بیماری‌های التهابی مانند استئو‌آرتریت و آرتریت روماتوئید رنج می‌برند ماده غذایی فوق العاده مطلوبی، محسوب می‌شود.

حاوی آنتی‌اکسیدان است.این نوشیدنی حاوی مقدار فراوانی آنتی‌اکسیدان بوده و آنتی اکسیدان‌ها با خنثی سازی رادیکال‌های آزاد فرآیند اکسیداسیون را متوقف می‌کنند. با مصرف این نوشیدنی سبز از آلاینده‌های هوا مانند منو‌اکسید کربن و دود سیگار کم‌تر آسیب ‌می‌بینید.

بوی بد دهان و بدن را از بین می‌برد.این ماده غذایی با سم‌زدایی سیستم لنفاوی، معده و روده،‌ کمک خوبی برای کاهش و حذف بوی بد دهان و بدن محسوب می‌شود.

برای کاهش فشارخون بالا مفید است. ترکیبات پروتئینی موجود در کلروفیل با کیفیت بالا، نقش مهم و موثری در کاهش فشارخون بالا ایفا می‌کنند.

برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. مصرف این نوشیدنی کمک خوبی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و انرژی زا خواهد بود.

برای پیشگیری از پوسیدگی دندان مفید است.برای پیشگیری از پوسیدگی و تسکین درد دندان و نیز پیشگیری از خونریزی لثه و پیوره مصرف این نوشیدنی توصیه می‌شود.

موجب تناسب اندام می‌شود. از آن جا که این نوشیدنی حاوی مواد مغذی، مفید و فراوانی است از ولع در خوردن غذا و پرخوری پیشگیری کرده که به نوبه خود در کاهش وزن مفید است.

آب سبزه گندم برای دیابتی‌ها بسیار مفید است.این نوشیدنی با قابلیت تنظیم سطح قندخون،ماده غذایی مفیدی برای مبتلایان به دیابت محسوب میشود.

طرز تهیه :بهترین روش دست یافتن به خواص فراوان این ماده غذایی،روش آبگیری آن است. مصرف دو یا سه لیوان در ماه، با این نوشیدنی شفا دهنده ،سلامتی خود را بیمه کنید.برای تهیه این نوشیدنی معجزه گر،‌گندم را دقیقا مثل سبزه‌های عید ،درون دستگاه آب‌میوه‌گیری ریخته و با نوشیدن آب این معجون، در حفظ سلامتیتان بهره ببرید ..

هشدار: اگر شما از جمله افرادی هستید که نسبت به خوردن گندم آلرژی دارند مصرف این نوشیدنی را از مقدار کم (یک قاشق غذاخوری در روز) شروع کنید و در صورت بروز آلرژی از مصرف آن خودداری کنید.

: