برای آن که کلسیم در بدن انسان به صورت محلول جریان یابد و آماده جذب باشد، و نیز برای جلوگیری از غلیظ شدن خون و بالا رفتن فشار آن، توصیه می کنم روزی دو بار و هر بار دو قاشق چایخوری عسل و دو قاشق چایخوری سرکه سیب را در یک لیوان بریزید و به هم بزنید تا به خوبی باهم مخلوط شوند و سپس آب به آن اضافه کنید تا لیوان پر شود و باز هم به هم بزنید تا یکنواخت گرددو این نوشابه را همراه با هر وعده غذای اصلی خود بنوشید.

باید تشخیص بدهید که چه غذایی را می خورید و چه نوشابه ای را می نوشید و در چه هوایی نفس می کشید، باید آگاه باشید که این سه عامل عمده، در کنش ها و واکنش های شیمیایی و انجام وظایف اندام های درونی انسان نقش اساسی دارند و می توانند شرایط خوب و دلپذیری برای تأمین تندرستی فراهم سازند، و یا برعکس، آثار بد و دردناک باقی بگذارند، انسان با این سه عامل است که جسم خود را می سازد، و یا آن را بازسازی می کند. بنابراین باید نسبت به گزینش بهترین آن ها، کاملاً دقیق و در این مورد سختگیر باشید.

باید از خوردن هرنوع میوه و سبزی آغشته و آلوده به حشره کش ها و سموم گیاهی گوناگون، قبل از پاک شدن کامل آن ها، دوری کنید و فرآورده های کشاورزی اصیل و سنتی را برگزینید. باید از خوردن و مصرف مواد ضد مغذی تصفیه شده مانند : آرد سفید، قند و شکر سفید و مشتقات آن ها بپرهیزید و خریدار مواد غذایی کامل، طبیعی و ارگانیک باشید. در ترکیب غذاها باید این اصل را در نظر بگیرید که یک غذای موافق با طرح طبیعت، غذایی است که از لحاظ کربوهیدرات، غنی و از لحاظ پروتئین حیوانی، فقیر باشد. پس، باید بیش تر میوه و سبزی مورد مصرف قرار دهید و کم تر غذای گوشتی مصرف کنید.