4 هفته فرصت برای تغییر برنامه غذایی

4 هفته آینده را به عنوان مدت تغییر دادن برنامه غذایی خود در نظر بگیرید. اگر دستورات غذایی پیشنهادی را دنبال کنید، خود به خود میوه ها را درست مصرف کرده اید میزان قابل توجهی غذاهای آب دار خورده اید و غذاها را هم درست ترکیب و مخلوط کرده اید. با این تمرین و با روش سم زدایی 4 هفته ای که تقدیمتان کرده ایم به سادگی در می یابید که آسان ترین راه برای عادت کردن به روش جدید خوردن و زندگی همین است. می بایست پله به پله 4 هفته تمرینی، این روش را دنبال کنید تا دریابید این روش چطور و چگونه باید باشد. (با این 4 هفته مثال، معمولا مردم به راحتی 15 تا 25 کیلو وزن کم می کنند.)

فراموش نکنید که این 4 هفته فقط نمونه است. منظور تناسب و تندرستی این نیست که تنها پرهیز غذایی و بهترین و کاراترین همین است. آنچه می خواهیم تقدیمتان کنیم مثالی است از این که چطور اصول را در روز به درستی اجرا کنیم. هدف ما این است که به شما نشان دهیم چقدر دست برای استفاده از این قوانین باز است نه این که شما را در پرهیز غذایی مثل تمام پرهیزهای دیگر زندانی کنیم تا خسته شوید و به نحوه قدیمی خوردن پناه برید. به همین دلیل هیچ قانون سفت و سختی در قسمت دستورات غذایی نیست. مقدارها اصلا به سختی و دقیق تعیین نشده است. ما شما را تشویق می کنیم که کامل و خوب غذا بخورید و مواد لازم بدن خود را فراهم کنید.

مخصوصا با غذاهای خوشمزه ای که در هر روز به شما پیشنهاد شده است. وقتی که برنامه را کامل اجرا کردید متوجه خواهید شد که چطور طبق مقررات باید غذا بخورید. آن وقت نسبت به نحوه جدید غذا خوردن در زندگی احساس اطمینان خاطر می کنید. اگر نکردید آن قدر این کار را تکرار کنید تا این احساس در شما زنده شود چرا که بعضی ها مدت زمان بیشتری نیاز دارند تا مهارت جدیدی را فرا گیرند. مهارت با لذت غذا خوردن برای بدست آوردن وزن طبیعی بدن .

حال شما تمام اطلاعات پایه و لازم را دارید، وقت آن است که برنامه را به مرحله اجرا بگذاریم....