بهبود عملکرد جنسی عبارت است از رفع مشکلات موجود و پیدا کردن شیوه هایی جدید برای رضایت هر دو شریک جنسی. داروهای زیادی برای بهبود عملکرد جنسی وجود دارد ، ولی علاوه بر دارو شیوه های ساده دیگری هم وجود دارد که هم اثرگذاری طولانی تری دارند و هم عارضه های کمتری، بعلاوه نیاز به مراجعه به پزشک و داروخانه نخواهید داشت.

 

به یاد داشته باشید که آلت تناسلی شما بر مبنای فشار خون کار میکند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید سیستم گردش خون شما بدرستی کار میکند . اساساً هر چه برای قلب شما خوب باشد، برای عملکرد جنسی شما هم موثر است.

 

یکی از چیزهایی که به بهبود عملکرد جنسی کمک میکند مصرف آجیل میباشد .

در یک مطالعه، گروهی از مردان که روزانه مقادیری آجیل را به رژیم غذایی خود اضافه کرده بودند با یک گروه معادل مردانی که همان رژیم غذایی را بدون آجیل می خوردند، مقایسه شد. اضافه کردن آجیل به یک رژیم غذایی سبک میتواند کیفیت ارگاسم و تمایل جنسی را در این مردان بهبود بخشد.

 

تأثیر آجیل در افزایش تعداد اسپرم باور نکردنی است. سلنیوم موجود در این دانه ­ها علاوه بر افزایش تعداداسپرم های سالم و فعال در بدن، حرکت و فعالیت اسپرم را هم بهبود می­ بخشد. سلنیوم همچنین سبب افزایش سطح هورمون تستسترون و قدرت باروری میشود .

 

آجیل همچنین یک منبع غنی از ویتامین ای است، یک آنتی اکسیدانی که از سلولهای اسپرم در مقابل اسیب های رادیکال آزد مراقبت میکند . پژوهشگران ایتالیایی میگویند خوردن ۷ عدد آجیل در روز قدرت باروری، کیفیت و تعداد اسپرم مردان را افزایش میدهد .

 

خوردن ۷ عدد آجیل در روز کیفیت اسپرم را افزایش میدهد

 

خوردن پسته و اقسام آجیل میتواند عملکرد نعوظ را بهبود بخشد، به دلیل آن که اقسام آجیل، دارای چند آنتی اکسیدان و آرژنین، پیشرو[ NO]، یک ترکیب قدرتمند است که سبب افزایش گشاد شدن عروق میشود .

  

استفاده مرتب آجیل در رژیم غذایی عملکرد ارگاسمی و تمایل جنسی را بطور چشمگیر بهبود می بخشد.