طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته در رابطه با نقاط حساس بدن آقایان در رابطه جنسی ، آلت تناسلی رتبه اول را کسب کرد اما بهتر است بدانید که نواحی حساس دیگری نیز وجود دارد که لمس آنها می تواند باعث تحریک همسر شما شود.

پشت گردن

در واقع یکی از نقاط اصلی و حساس در بدن آقایان پشت گردن آنها است که از آن به ناحیه شهوانی یاد می شود با لمس این ناحیه به وسیله دهان و لب ها می توانید همسر خود را تحریک کنید. تحریک ناحیه گردن سیگنال هایی به سیستم گردش خون می فرستد که این امر باعث افزایش جریان خون خواهد شد. به خانوم های توصیه می شود که این ناحیه را به آرامی نوازش کنند و یا ببوسند.

دهان و لب

اکثر مردان سرشار از انرژی برای بوسیدن لب های همسر خود هستند. لب ها یکی از غشاهای بسیار حساس بدن هستند که با بوسیدن آنها می توان باعث تحریک آقایان شد.

کیسه بیضه

این بافت نرم و حساس که پوشیده شده از اعصاب می باشد اگر با ماساژی آرام همراه باشد می تواند تحریک جنسی مرد را در پی داشته باشد و حالتی شهوانی به او دست خواهد داد.

قسمت داخلی ران

نوازش ، ماساژ و یا به آرامی کشیدن ناخن ها بر روی این ناحیه می تواند نقطه شروعی برای عشق بازی با همسرتان باشد.

آلت تناسلی مرد

نوک آلت تناسلی مرد بسیار حساس است و لمس آن به آرامی و فشار های آرام می تواند باعث جریان خون در این ناحیه شده که با برانگیختگی مرد همراه خواهد بود.

نوک سینه

برخی از مردان در ناحیه نوک سینه بسیار حساس هستند که این امر تحریک آن ها را د رپی خواهد داشت بخصوص اگر لمس این نواحی با لب ها صورت گیرد. به آرامی سعی کنید این نواحی را با لب یا انگشتان خود لمس کنید تا همسر شما از آن لذت ببرد.

پرینه ( فاصله میان مقعد و آلت تناسلی )

اعصاب این ناحیه تمام نواحی مقعد و ران را پوشش می دهد.یک نقطه فوق العاده حساس سمت راست در زیر کیسه بیضه است.سعی کنید با فشار دادن آرام این ناحیه و یا زبان زدن به آن همسر خود را تحریک کنید.

زیر شکم

همانطور که می دانید خط رویش مو و نواحی زیر شکم از جمله نواحی حساس می باشند. پس از اینکه همسر شما دراز کشید سعی کنید با انگشتان و زبان خود به آرامی این نواحی را لمس کنید. اغلبا این نواحی نادیده گرفته می شوند و لی بهتر است بدانید که ناحیه زیر شکم در تحریک جنسی مردان بسیار موثر است.

گوش ها

گذشته از زمزمه های تحریک آمیز در کنار گوش مردها می توانید با نوازش و زبان زدن به نرمی گوش سبب افزایش برانگیختگی آنها شوید.