کمر درد در حاملگی

با روغن کرچک ، زیتون ، سقز هر شب کمر خود را مالش دهید .

زایمان راحت

برای پیشگیری از زایمان سخت و سزارین و آسیب های احتمالی به کودک یک هفته قبل از زایمان مصرف جوشانده 21 قسمتی را به میزان یک تا 3 لیوان در روز باعث خروج راحت جنین و خروج جفت و پاک شدن کامل رحم پس از زایمان می شود. هر بار یک قاشق غذاخوری از مخلوط نیم کوب شده دارو را با 5/1 لیوان آب بجوشانید تا یک لیوان بماند صاف کنید وشیرین کرده و میل کنید .

مول ، بچه خوره ، انگورک

خونریزی یا مایع آبکی همراه با نسج خوشه انگوری یا خونریزی رنگ آلویی از لکه بینی گرفته تا خونریزی شدید از علامات آن است. ممکن است درست قبل از سقط رخ دهد ولی اغلب به طور متناوب یا حتی ماه ها و هفته ها اکثراً در ماه چهارم و پنجم ادامه دارد، موجب فقر آهن نیز می شود. در بسیاری از موارد رحم بیش از حد معمولی بزرگ شده است . ممکن است به ریه و کبد سرایت کند و عدم درمان آن می تواند به سرطان بیانجامد .

اگر قبل از بارداری آگاهی نسبت به آن وجود داشته باشد باید درمان شود و پس از سقط جنین باید درمان گیاهی صورت پذیرد تا سلامت کامل باید از حاملگی جلوگیری به عمل آورد .

یک سیر گزنه خشک را هر روز به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید و صبح و ظهر و شب هر بار یک قسمت را با 5/1 لیوان آب بجوشانید تا یک لیوان بماند صاف کرده و میل کنید. کسانیکه عادت به خوردن گزنه ندارند روزهای اول با یک لیوان شروع کنند و سپس میزان مصرف را به 4 لیوان برسانند. هر روز باید همراه با غذا حداقل یک لیوان شربت سرکه شیره انگور میل کند. مصرف شیره انگور یا سرکه شیره انگور با گزنه الزامی است و خود مکمل درمان می باشد. بیمار باید 3 تا 6 ماه و شاید بیشتر داروهای فوق را مصرف کند.در طول درمان از خوردن سرخ کردنی و چربی و سیب زمینی و ماست و سوسیس و کالباس و پیتزا و ساندویچ و چیپس و پفک و هر نوع غذا و آب میوه بسته بندی شده و غذاهای غیر طبیعی خودداری کند .

اگر قاعدگی و میزان خونریزی طبیعی نبود باید از داروی 21 قسمتی به میزان لازم، 3 بار یا 6 بار یا 9 بار در روز به نسبت نیاز علاوه بر مصرف گزنه و شیره انگور مصرف شود.

چگونه زایمان راحتی داشته باشید