mahsho aa111

مه شو: شکم مانند حفره ای می باشد که تقریبا در حین فعالیت های روزانه، بدون هیچ تحرکی است. برای از بین بردن چربی های شکم، راهکارهای مفید و ساده ای وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت:

همیشه سعی کنید عضلات شکم را منقبض و سفت نگه داشته و شکم را به سمت داخل نگه دارید. منقبض نگه داشتن عضلات شکم بسیار مفید می باشد. اگر یاد بگیرید که همواره شکم خود را به سمت داخل نگه دارید، هیچگاه شکم بزرگ نخواهد شد.

حین غذا خوردن نیز سعی کنید عضلات شکم را سفت نگه دارید. اگر شکم را رها کنید و آن را شل نگه دارید، بزرگ تر می شود. اگر هنگام غذا خوردن عضلات شکم را منقبض کنید، زودتر سیر می شوید.

هنگام انجام حرکات شکم، تنفس صحیح را از یاد نبرید. تنفس درست یعنی هنگامی که سر و کتف خود را از زمین بلند می کنید، شکم به صورت منقبض قرار می گیرد؛ در این زمان نفس می گیریم که به منقبض شدن بیشتر شکم کمک می کند.

زمانی که به سمت پایین حرکت می کنیم و بدن به حالت اولیه برمی گردد، به سمت بیرون فوت می کنیم.

سعی کنید پس از گذشت مدتی، حتما بر ورزش و فعالیت های بدنی مخصوص ورزش های خاص شکم مانند دراز و نشست، به اندازه توانایی بدن خود بیافزایید تا چربی ها را در این ناحیه به حداقل برسانید.

هیچگاه با بدن سرد و بدون انجام دادن نرمش کافی و گرم کردن بدن، بر روی شکم فعالیتی را انجام ندهید زیرا دچار کمردرد خواهید شد و چربی های شکم نیز از بین نخواهند رفت.