مه شو: داشتن سینه هایی سفت و کوچک در زیبایی اندام خانم ها بسیار مهم است؛ بنابراین باید در مراقبت از آنها کوشا بود. به غیر از نرمش ها و ورزش های خاص سینه، با رعایت نکات ساده و با استفاده از مواد طبیعی می توانید در حفظ سلامت و زیبایی آنها بکوشید.

از جمله مواردی که باعث شل شدن و افتادگی سینه ها می شود، دوش گرفتن با آب گرم است. بنابراین، سعی کنید با آب نسبتا خنک دوش بگیرید و هیچگاه سینه های خود را با حوله ماساژ ندهید.

با مواد طبیعی و با روش های بسیار ساده می توانید سینه های خود را کوچک و سفت نمایید. یکی از این راه ها استفاده از ماسک برگ به است. مقداری برگ به و برگ سیب را با هم بکوبید و این ماسک را روی سینه های خود بگذارید.

1 عدد بادمجان را در نور غیر مستقیم آفتاب خشک کنید. سپس آن را با کمی چربی که آب کرده اید مخلوط کرده و بر روی سینه های خود قرار دهید.

به مقدار مساوی مازو و گل ارمنی را با هم ترکیب کرده و در کمی عسل آنها را حل نمایید. سپس این ماسک را روی سینه های خود قرار دهید.

مقداری سرکه، صدف سوخته و آرد جو را با هم مخلوط کرده و این ترکیب را تا 3 روز بر روی سینه های خود بکار برید.

کمی زاج کوبیده شده و روغن گل را با هم ترکیب کرده و آن را بر روی سینه های خود بگذارید.

مقداری بادرنجبویه و بارهنگ را در کمی سرکه بپزید و سپس این ماسک را روی سینه های خود استفاده کنید.

کمی اقاقیای کوبیده را با مقداری صمغ عربی را با هم مخلوط کنید. این ماسک را شب روی سینه های خود بگذارید و صبح هنگام آن را بشویید.

کمی آرد جو را با چوب درخت گز و پوست انار آسیاب کرده و در شیر بجوشانید. از این ماسک می توانید هر ماه پس از اتمام عادت ماهیانه خود به مدت 3 روز بر روی سینه های خود استفاده نمایید.