چاق شدن صورت در زیبایی و جوان به نظر رسیدن تاثیرگذار است.روش های متفاوتی برای چاق شدن صورت وجود دارد. روش های طبیعی وجود دارد که به چاق شدن صورت بدون چاقی در بدن کمک می کند. در ادامه مواد غذایی موثر در چاق شدن صورت رابشناسید.

۱. نوشیدن آب کافی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،کم آبی بدن یکی از دلایل مهم لاغری صورت است. نوشیدن آب کافی در طول روز آب میان بافتی سلول‌ها را تامین می‌کند و اثر فوق العاده‌ای بر چاق شدن صورت دارد.۲. نوشیدن شیربرای چاق شدن سریع صورت هر روز شیر بنوشید.این نوشیدنی سرشار از پروتئین، کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و با افزایش آب‌رسانی به سلول‌ها‌ی پوستی باعث پر شدن صورت می‌شود.

۳. مصرف میوه و سبزیجات

برای چاق شدن سریع صورت کافی است مصرف میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی‌تان افزایش دهید. فیبر موجود در میوه و سبزیجات باعث آب‌رسانی به سلول‌های پوست می‌شود. اگرچه میوه‌ها کالری کمی دارند، اما به دلیل فیبر بالایی که دارند شما را برای مدت طولانی سیر نگه می‌دارند. یک هفته بعد از اضافه کردن سبزیجات و میوه‌ها به رژیم غذایی‌تان می‌توانید تاثیر آن را بر پر شدن صورت‌تان ببینید.

۴. مصرف آجیل

یکی از بهترین روش‌ها برای چاق شدن صورت در یک هفته خوردن آجیل است. چهار مغز یکی از معجون‌های عالی است که اضافه کردن آن به رژیم غذایی‌تان باعث چاق شدن سریع صورت می‌شود. این حب از خرما، پسته، فندق و بادام تهیه می‌شود. چهار عدد از هر یک از این مغز‌ها را بکوبید و با دو عدد خرما یا مقداری شیره خرما ترکیب کنید، تا به شکل خمیر درآید. با این خمیر حب‌های کوچک درست کنید.روزانه ۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید تا صورت‌تان پر شود.

5. رژیم غذایی پر کربوهیدرات

برای چاق شدن صورت در یک هفته مواد غذایی حاوی کربوهیدرات مانند نان، برنج، ماکارونی و پاستا را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید. خوردن این مواد غذایی باعث اضافه شدن چربی صورت می شود و صورت‌تان را به سرعت چاق می‌کند

6. خوردن جوانه گندم

کالری جوانه گندم بالاست و گنجاندن آن در رژیم غذایی باعث چاق شدن بدن و صورت می‌شود. همچنین پروتئین موجود در جوانه گندم باعث افزایش حجم عضلات می‌شود. جوانه گندم را همراه با شیر یا ماست بعد از هر وعده غذایی مصرف یا از آن برای تهیه سالاد و طبخ غذا استفاده کنید.