اگر می خواهید ابروهایی پرپشت و بلند داشته باشید در این مقاله ما به شما روش های ساده و بدون عارضه ای را پیشنهاد خواهیم کرد که .

نتایج شگفت انگیزی در پی خوهند داشت.

اب2

مزایای روغن زیتون

یکی از را ه های ساده و طبیعی برای پر پشت شدن ابروها ماساژ ابرو با کمک روغن زیتون می باشد. این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید تا بعد از چند ماه نتیجه قابل ملاحظه آن را ببینید.

معجزه روغن کرچک از روغن کرچک روزانه 2-3 بار استفاده کنید این روش یکی دیگر از درمان های خانگی موثر در درمان کم پشتی ابروها می باشد. بعد از چند ماه خواهید دید که ابروهای شما پرپشت و ضخیم خواهد شد. تنها مشکل استفاده از این روغن حالت چسبندگی زیاد آن است هنگام استفاده پنبه را کمی آغشته به روغن کنید و ابروها را با آن ماساژ دهید.

استفاده از شیر پرچرب شیر پرچرب یکی دیگر از محصولات طبیعی است که تاثیری چشمگیر در پرپشت شدن ابروها دارد، هر روز با کمک پنبه آغشته به شیر این کار را انجام دهید در عرض چند ماه بسیار نتیجه بخش خواهد بود .

روغن نارگیل روغن نارگیل جایگزینی دیگر به جای روغن کرچک و زیتون می باشد. اگر می خواهید از روغن نارگیل برای پرپشت شدن ابروها استفاده کنید باید برای رسیدن به نتیجه مورد نظر هرروز این روغن را بر روی ابروها ماساژ دهید.

افزایش مواد مغذی در غذای مصرفی روزانه ابروهای کم پشت و یا ریزش ابرو گاه به دلیل تغذیه نامناسب می باشد.با کمک یک رژیم غذایی متعادل می تواند این مشکل را درمان کنید. مصرف مکمل های غنی از کلسیم،ویتامین ها،پروتئین ها و مواد معدنی را به شدت توصیه می کنیم.

طرز تهیه روغن های ترکیبی موثر مخصوص ابروهای کم پشت

1/2 قاشق چایخوری از هر یک از روغن های زیر را با یکدیگر مخلوط کنید : روغن اسطو خودوس ،آویشن، رزماری، و صندل و روغن لیمو خوب آنها را باهم ترکیب کنید و سپس مقداری روغن زیتون به آن اضافه کنید و در یک شیشه سربسته بریزید از این روغن هرشب استفاده نمایید.اینکار به شما کمک می کند که بدون صرف هزینه های اضافه ابروهایی زیبا داشته باشید.