رنگ آبی برای موهای سفید

مواد اولیه :

16 ق.غ. گل آقطی تازه 3 ل. آب

طرز تهیه و مصرف :

آقطی را در ظرفی ریخته آب را به آن اضافه نمائید مدت 45 دقیقه روی حرارت ملایم دم بکشد از حرارت برداشته پس از سرد شدن آن را صاف نموده، در ظرفی بریزید. با این محلول موهای سفید به آبی خوش رنگ و خوش حالت درخواهد آمد. بعد از شستن موها از این محلول استفاده نمائید برای رسیدن به رنگ مطلوب می توانید چندین بار عمل ماساژ سر را با این محلول تکرار نمائید. کسانی که موهای تیره تری دارند می بایستی مقدار آقطی را افزایش بدهند تا محلول غلیظ تری حاصل شود و با این عمل رنگ آبی دلخواه شان بدست بیاید. نام های دیگر آقطی : پلاخون، پَلَم، شوَند، پیلام می باشد.

رنگ موی مشکی برای موهای سفید

مواد اولیه :

4 ق.غ. تنباکو 2 ل. آب جوش

طرز تهیه و مصرف :

تنباکوها را به مدت 30 دقیقه با آب جوشانیده صاف نموده در ظرفی بریزید. محلول را مستقیماً به موها ماساژ بدهید، این عمل را چندین مرتبه تکرار کنید تا به رنگ دلخواه دست پیدا نمائید.

چگونه رنگ مو خود را تثبیت کنیم ؟

هر چه بیشتر موهایتان را رنگ کرده باشید، و هر چه بیشتر سشوار کشیده باشید، موهایتان مواد مغذی بیشتری را از دست داده است. بهمین دلیل استفاده از نرم کننده برای بازیابی مواد مغذی از دست رفته‌ی موها خیلی مهم است.

می‌توانید از انواع ماسک مو استفاده کنید، و هم می‌توانید انواع روغن مو را به موهایتان مالیده و شب را به همان شکل سپری کنید. دقیقاً مثل این می‌ماند که روی پوستتان مرطوب کننده مالیده باشید. بدین ترتیب کیفیت موها و رنگش عمر بیشتری پیدا خواهند کرد.

موهایتان را نباید هرروز بشویید! همه نیازی ندارند که هر روز موهایشان را بشویند! شستشوی متناوب، چربی‌های با‌ ارزشی که رشته‌موهایتان را مرطوب نگاه می‌دارد را، از موهایتان می‌زداید، و همین اتفاق عمر رنگ موهای شما را کمتر خواهد کرد.

حالا برای اینکه بین هر بار شستشو، موهایتان تر و تمیز بنظر برسد، می‌توانید از شامپوی خشک استفاده کنید.

رنگ آبی و مشکی برای موهای سفید