.مدل موهای فر بسیار زیبا و جذاب هستند و شما با انتخاب ابزار مناسب اینکار ،خودتان می توانید موها را به شکل دلخواه و زیبایی فر دار و مواج سازید.البته فراموش نکنید اتوی مو را باید با دقت انتخاب شود تا با جنس و حجم موهایتان سازگار باشد زیرا انتخاب اشتباه در این مورد، باعث آسیب موهایتان در آینده خواهد شد.

فر

اولین قدم برای انتخاب صحیح، بررسی نوع و توجه به بلندی موهایتان است، البته مدلی که برای موهایتان در نظر گرفته‌اید نیز مهم است.هر نوع لوله‌ای که بابلیس داشته باشد، با توجه به جنس موها، حالت خاصی به آنها می‌دهد.

اگر بابلیس انتخابی شما لوله بزرگی داشته باشد یعنی قطر لوله آن حدود 5/1 تا 2 اینچ باشد موهایتان را به خوبی شکل می‌دهد.به این ترتیب، موهایتان حجم‌دار و نرم می‌شوند.اگر موهای کوتاهی دارید، مسلما قطر لوله بابلیس هم باید کمتر باشد.

اگر قد موهایتان متوسط است و خواهان فرهای منظم وپیوسته هستید، قطر لوله بابلیس انتخابی شما نیز باید متوسط و به اندازه یک اینچ باشد.به کمک چنین بابلیسی می‌توانید حالت فر نرمی به موهایتان بدهید. حتی اگر موهای فر دارید، می‌توانید برای حالت‌دادن و مرتب‌کردن فرهای موهایتان از بابلیس استفاده کنید.اگر موهایتان شکننده است، بهتر است جنس لوله بابلیس شما، سرامیک باشد.برای موهای خیلی بلند، استفاده از بابلیس‌های کوچک‌تر، بهتر است، چراکه بابلیس‌هایی که قطر لوله‌‌شان زیاد است، حرارت را به صورت متمرکز به مو نمی‌رساند و موهای خیلی بلند، سخت‌تر حالت می‌گیرند.

چند نکته: - بابلیس‌های بزرگ‌تر برای هر نوع مویی مناسبند اما فری که به موها می‌دهند، چندان مشخص نیست و در حد حالتی موج دار است.- مدل‌های مویی که به حرارت زیاد نیاز دارند، باعث آسیب به موها می‌شوند؛ بنابراین حتی اگر عاشق موهای فردار هستید، بعد از هربار استفاده از بابلیس، چند هفته به موهایتان استراحت بدهید.