مه شو: آیا دارای پوستی تیره با نقاط و لکه های تیره هستید؟ آیا نمی دانید چگونه از لکه های تیره و قهوه ای پوست رها شوید؟ آیا از استفاده مکرر پوشاننده های پوست، کرم های روشن کننده و سفید کننده پوست خسته شده اید؟

با وجود محصولات آرایشی بسیار گوناگون در بازار، قدرت داروهای گیاهی را فراموش نکنید. داروهای گیاهی، عاری از هرگونه مواد شیمیایی بوده و برای استفاده بر روی پوست بی خطر هستند. اکنون یک سفید کننده طبیعی و گیاهی را معرفی می کنیم که برای پوست بسیار مؤثر می باشد.

با سیب زمینی، نقاط و لکه های قهوه ای و تیره را از روی پوست بردارید. سیب زمینی، باعث روشن شدن و سفیدی پوست می شود و می تواند لکه های تیره پوست را بهبود بخشد.

ماسک سیب زمینی

پوست یک سیب زمینی را بگیرید و آن را رنده کنید. سپس مقداری گلاب به آن اضافه نمایید. آنها را خوب با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیری درآید. اگر پوستی چرب دارید، چند قطره آب لیمو و اگر پوستی خشک دارید، چند قطره عسل به آن مخلوط اضافه کنید.

سپس آن ترکیب را بر روی پوست خود قرار دهید و پس از 15 دقیقه آن را بشویید. سیب زمینی دارای خواص سفید کننده ملایمی است و استفاده منظم از این ترکیب، نقاط و لکه های تیره پوست شما را کاهش می دهد و پوست را روشن و سفید می سازد.