مه شو : رعنا آزادی ور را با استایل جنجالی در جشنواره می بینید. رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون است. رعنا آزادی ور به تازگی با مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. رعنا آزادی ور طی ماه های اخیر با بازی در مجموعه خانگی زخم کاری در نقش مکمل جواد عزتی بیش از پیش درخشید و به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت. رعنا آزادی ور با بازی درخشان خود در سریال زخم کاری طرفداران بسیاری پیدا کرد. رعنا آزادی ور بازیگر بسیار قابل و توانمندی است. رعنا آزادی ور با بازی در کلیپ ابر می بارد همایون شجریان و در نقش مقابل مهدی پاکدل دیده و شناخته شد. رعنا آزادی ور اولین بازی اش را در کنار پرویز پرستویی در فیلم سینمایی مارمولک بازی کرده است.

رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور

آزادی ور در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

رعنا آزادی ور

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می‌گردد. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.

رعنا آزادی ور

نقش رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله نقش ام جمیل را بر عهده داشت و مهدی پاکدل نقش ابوطالب را ایفا می‌کرد. ام جمیل بنت حرب همسر ابولهب و خواهر ابوسفیان و عمّهٔ معاویه، و دشمن و آزاردهنده پیامبر اسلام است. مطابق برخی منابع، نام کامل او أروی بنت حرب ابن امیه است.

رعنا آزادی ور

فیلم سینمایی با بازی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل نسبت به رعنا آزادی ور تجربه و سابقه بیشتری در سینما دارد و آثار بیشتری بازی کرده است. اما این دو نفر در دو اثر همبازی بودند؛ چهارراه استانبول به کارگدانی مصطفی کیایی و محمدرسول الله به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینما چهارراه استانبول را بهترین نقش آفرینی پاکدل می‌دانند. از طرفی آزادی ور کارنامه قابل دفاعی دارد و با کارگردانان مطرحی از جمله اصغر فرهادی در فیلم درباره الی و هومن سیدی در خشم و هیاهو همکاری کرده است.

رعنا آزادی ور

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. ابر می‌بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو این روزها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گویند.

رعنا آزادی ور

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل تاکنون هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده، اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج آزادی ور و پاکدل، استوری از عدالت اجتماعی در اینستاگرام خود منتشر کرد!

رعنا آزادی ور

فیلم‌های رعنا آزادی ور

· خشم و هیاهو (فیلم ۱۳۹۴) (هومن سیدی، ۱۳۹۴)

· محمد رسول الله (مجید مجیدی، ۱۳۹۳)

· این سیب هم برای تو (سیروس الوند، ۱۳۹۳)

· خانه دختر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳)

· داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)

· نخودی (جلال فاطمی، ۱۳۸۸)

· تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، ۱۳۸۷)

· درباره الی (اصغر فرهادی، ۱۳۸۷)

رعنا آزادی ور

· خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، ۱۳۸۶)

· پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵)

· زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، ۱۳۸۴)

· کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، ۱۳۸۴)

· هوو (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۴)

· مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲)

· آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، ۱۳۸۲)

رعنا آزادی ور

گریم ترسناک رعنا آزادی ور

بابک اسکندری گریمور سینما عکسی از تست گریم جنجالی و ترسناک از رعنا آزادی ور در فیلم سینمایی که کارگردان آن هومن سیدی می باشد منتشر نمود.

رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در فیلم مارمولک فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. وی در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

رعنا آزادی ور