مه شو : قسمت اول سریال میدان سرخ جمعه 26 شهریور 1400 منتشر می شود. در سریال میدان سرخ بازیگران مطرحی همچون مهتاب کرامتی ، حمید فرخ نژاد ، امیر حسین آرمان و... ایفای نقش کرده اند. سریال میدان سرخ در ژانر اکشن و هیجان انگیز ساخته شده است. سریال میدان سرخ از سال 1399 کلید ساخت خورده است.

علت تاخیر در پخش سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ

دلیل تاخیر در پخش این سریال ( که بنا بود از اردیبهشت پخش شود)؛ اینجاست که قرار است قسمت های آغازین سریال به دلیل برآورده نکردن انتظارات سرمایه گذار، دوباره و این بار به کارگردانی بهرام بهرامیان ساخته شود. این سریال در ۲۶ قسمت و در ۲ فصل پخش خواهد شد. به این ترتیب میدان سرخ ۳ کارگردان را تجربه کرد (ابراهیم ابراهیمیان، نیما اقلیما و بهرام بهرامیان)

مجموعه "میدان سرخ" قرار است به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش شود. طراحی لوگو یا نشان این سریال توسط "میثم میرزایی" ساخته شده است. عوامل دیگر سریال "میدان سرخ" و زمان پخش آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارشا اقدسی در سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ

آخرین پروژه‌ای که ارشا اقدسی در ایران انجام داد سریال «میدان سرخ» بود که صحنه‌هایی از پرتاب موفقیت‌آمیز خودرو را تماشا می‌کنید. بدلکار نام‌دار سینمای ایران بر اثر یک سانحه در هنگام تولید فیلمی در کشور لبنان به کما رفت و بعد از گذشت چند روز در بیمارستان درگذشت.

سعید داخ در نقش " عَبد مکین "

نخستین تصویر از سعید داخ در سریال "میدان سرخ" منتشر شد. سریال نمایش خانگی «میدان سرخ» به زودی بصورت اختصاصی از #فیلیمو منتشر می شود.

خوانندگان سریال میدان سرخ

قطعه زخم ، در سریال میدان سرخ به خوانندگی فرزاد فرزین ، آهنگساز : فرزاد فرزین ، ترانه سرا : روزبه بمانی ، و تنظیم کنندگی مهران خلیلی است. میدان سرخ، سریال پر‌بازیگر شبکه‌نمایش خانگی، قرار است از این جمعه به‌صورت اختصاصی در فیلیمو پخش شود

سریال میدان سرخ محصول چه سالی می باشد؟

سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد.

سارا سلطانی و علی مسعودی نیا فیلمنامه این سریال را نوشتند و گسترش فیلمنامه را ژینوس پدرام، آرمین قاسم زاده و سپیده شریعت مقدم برعهده داشتند. «میدان سرخ» نخستین تجربه کارگردانی ابراهیمیان در سریال‌سازی است که به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و مجری طرح سعید صفرپور به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: عکس: فتاح ذی نوری، منشی صحنه: گل کوشان، کیمیا نوری، طراح تیتراژ: شهاب نجفی، دستیار اول کارگردان: بهنام اعلمی، رضا شریفی، سرپرست و طراح بدلکاری: شادروان ارشا اقدسی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقا بیگ، جلوه‌های ویژه بصری: عمار قنبرزاده، دستیار اول فیلمبردار: فرزین ابراهیمی، طراح لباس: الهام معین، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، امید گل زاده، صحنه آرا: سعید مربی، طراح صحنه: سید مهدی موسوی، رامین غفوری، مدیر برنامه ریزی: سیامک مردانه، مدیرتولید: وحید مشاری، مدیر صدابرداری: وحید مقدسی، محمدعلی درگاهی، طراحی و ترکیب صدا: امیر حسین صادقی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، تدوین: ژینوس پدرام، مدیر فیلمبرداری: احسان رفیعی جم.

 

داستان سریال میدان سرخ

میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

 

بازیگران سریال میدان سرخ

در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، علی مصفا، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان , آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

عوامل سریال میدان سرخ

میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.