مه شو : الهام چرخنده تا کنون دوبار ازدواج کرده است. همسر دوم الهام چرخنده یک روحانی به نام حجت الاسلام سید محمد درویشی می باشد. الهام چرخنده دو پسر از همسر اولش دارد. الهام چرخنده همسر سابق فرشید نوایی بوده است. 

اینستاگرام الهام چرخنده

الهام چرخندهصلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله_الحسین

سلام ..

تا انتها بخون ...

از روی پل ماشین رد میشه . دستم تو دستاته . میگی برگرد سمت چپ .. چشمم تو خیسی اشک بازم گنبد خوش نقش قمر بنی هاشم رو میبینه .. ناخود آگاه دست به پنجره اتومبیل میکشم انگار زندانی که منتظره تا چند لحظه دیگر آزادش کنند ..

از اتومبیل که پیاده میشیم .. انگار سشوار رو تو درجه بالا مستقیم رو صورتت گرفتن ..

میگی: خانومم وسایل رو بزاریم خونه بعدش استراحت کنیم ؟

اونوقت هوا بهت..

کلامت رو قیچی میکنم !

سید جان بریم ..

الهام چرخنده

وسایل رو بزار پشت در بریم ، لطفا"....

لبخند میزنی ،،

اگه هر چی غیر این ازت می‌شنیدم ، شک میکردم که همسر خوش اعتقاد خودمی ..

پس یک بطری آب یخ بزار بگیرم .‌.

میگم ؛

بیا تشنه بریم ..

از نجف تا کربلا .. این چند دقیقه بی آبی منو نمی‌کشه.. ولی ، دلم میخواد یه کم به درک اون روزها ...میگیری چی میگم ؟

میگی : بابا تو خیلی جلویی !!

میگم : مسخره ام میکنی ، سید!

لبخندت رضایت خاص خودش رو داره .

کتابچه مفاتیح‌الجنان صورتی خوشگلم رو که برام از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خریدی رو با عشق تو کیف دستیم از تهران گذاشته بودم برای چنین وقتی ..

تا درش میارم میگی؛ خب خانوم الان چی داری برامون زمزمه کنی !؟

میگم : سید بد عادت شدی شماها . تازشم، تو هواپیما گفتی زیارت عاشورا و حدیث کساء رو بلند تر بخونم .‌ حواسم بود چرت میزدی ..!

خندیدی گفتی : عزیزدلم کسر ثانیه نخوابیدم ! داشتم کیف میکردم با نجوات ..‌

الانم یالا...

امین الله تکی نداریم .‌ بخون منم گوش کنم ..

خندیدم گفتم ؛ عوض همه اذن ورود هایی که قبل مشرف شدن به حرم امام رضا و خواهر عزیزشون خوندی داری؛ تلافی میکنی ..

باشه ..

شروع کردم خوندن ..

به سیطره نزدیک شدیم .‌

طریق بازه..

از شارع العباس باید عبور کنیم .. آخه ما همسایه آقا غیرت الله هستیم .. وسط دعا یهو ایستادی .. جهت نگاهت رو گرفتم .. گنبد پدیدار شد .. السلام علیک یا قمر العشیره یا ابوالفضل العباس یا باب الحوائج ما برگشتیم ..

شما گریه و من گریه .‌شما دلتنگ و من دلتنگ ..

آقا سلام ..

ممنونتیم ..

الهام چرخنده به عراق مهاجرت کرد؟

الهام چرخنده

خیر ، الهام چرخنده در پاسخ به شایعاتی که گفته شده او و همسر دومش بعد از ازدواج برای همیشه به عراق مهاجرت کرده اند گفت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد. به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

علت جدایی الهاج چرخنده از همسر اولش فرشید نوایی از زبان خودش

الهام چرخنده«گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت. نوایی و چرخنده که سال گذشته در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. از قرار معلوم فرزند کوچکتر آنها هم پیش پدرش مانده. نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط 18 سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند، هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند اما زمان طلاق آنها حوالی روزهایی است که انگار چرخنده خودش را برای یک اتفاق بزرگتر آماده می کرده؛ برای تحولی پرسرعت و پر سروصدا در طول کمتر از 5 ماه! چرخنده اولین بازیگر زنی است که پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خواندن زنان در اماکن عمومی، صدایش در سالن های سینمای کشور پیچید.

الهام چرخنده کیست؟

الهام چرخندهالهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در 18 سالگی و سال 1375، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت. این هنرمند پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

الهام چرخنده و پسرانش

الهام چرخندهاز ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما ارشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است. الهام چرخنده برای دومین بار در سال 1375 با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که پسر دوم خود به نام ارسطو را به دنیا آورد.