مه شو : مهرداد صدیقیان را در سکانسی از فیلم سینمایی شماره 17 سهیلا می بینید. مهرداد صدیقیان در این فیلم قصد مخ زدن یک زن 40 ساله را دارد و قصد دوستی با او را دارد. مهرداد صدیقیان بازیگر توانمند و با استعداد کشور است. مهرداد صدیقیان با سریال سقوط یک فرشته دیده و شناخته شد. 

بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان متولد بهمن ماه 1367 در تهران است. از کودکی کار تئاتر را به صورت غیر حرفه ای در مدرسه انجام می داده. اولین موفقیتش این بود که سرپرست یک گروه تئاتر در مدرسه شده و در مسابقات بین مدارس مقام اول را کسب کرده است.

مهرداد صدیقیان مطالعه زیادی درباره سینما دارد و به تنهایی و بدون هیچ پشتوانه ای وارد سینما شده است. ساعتها برای تست دادن پشت در دفاتر سینمایی معطل می مانده و در کل آدم سمجی است ! از فیلم های محبوب او سینما پارادیزو می باشد و از بازیگران محبوبش مارلون براندو و خسرو شکیبایی و کیت بلانت شت. اهل مصاحبه نیست.

تصاویر مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیانمهرداد صدیقیان: من از ابتدا در جریان سیناپس اولیه فیلمنامه بودم. غیر از من فقط یک نفر نامزد این نقش بود و در این ارتباط مابقی فقط شایعاتی بیش نیست. این بازیگر هم به دلایلی حضورش منتفی شد. من انتخاب اول آقای بهرامیان بودم. کاملا هم درجریان فیلمنامه بودم. زیرا نقش نیما در سقوط یک فرشته کاملا حساس و خاص بود.

مهرداد صدیقیان در سریال سقوط یک فرشته

مهرداد صدیقیان

«سقوط یک فرشته» که سال ۹۰ به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان ساخته شد، گرچه برای مخاطب یادآور عنوان سریال معروف «او یک فرشته بود» است، اما در عین حال تفاوت هایی با آن به لحاظ فرمی و محتوایی دارد که نمی توان از آن چشم پوشید.

این سریال نیز در ژانر آثار ماورایی با استقبال نسبتاً بالای مخاطبان عام تلویزیونی روبه‌رو شد و بازیگران شاخصی همچون مسعود رایگان، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی و شبنم مقدمی در آن به ایفای نقش پرداختند.

مهرداد صدیقیان

ماجرای سریال در واقع روایتگر قصه زندگی پیرمرد با ایمانی به نام حاج حبیب است که دختری به نام سارا دارد. حاج حبیب با همسر دوست قدیمی خود که سال‌ها پیش فوت کرده یعنی شخصیت ریحانه ازدواج می‌کند. ریحانه نیز در این میان، دختری همسن و سال سارا به نام فاطمه دارد. در گیرودار قسمت های اول که بیشتر بر معرفی شخصیت ها متمرکز است به یک باره، سر و کله نیما پیدا می‌شود و با شدت گرفتن دوستی نیما و سارا مشکلات بسیاری در ادامه برای این خانواده رخ می دهد و...

جذابیت اصلی این سریال بیان داستان از زبان شیطان (محمدرضا علیمردانی) به عنوان راوی قصه‌است که تاکنون سابقه نداشته‌است خصوصاً که از قسمت‌های میانی این سریال هویت اصلی او مشخص می‌شود.

اینستاگرام مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان

 

مهرداد صدیقیان بازیگر جوانی است که کار خود را با فیلم عصر جمعه مونا زندی سال 84 در سینما آغاز کرد. با حضور در این فیلم نشان داد که می‌توان به بازیگری از نسل وی اعتماد کرد که تازه پا به عرصه سینما گذاشته‌اند. یکی دیگر از بازی‌های درخشان وی در فیلم اتوبوس شب کیومرث پور احمد بود.

این شب‌ها صدیقیان را در مجموعه تلویزیونی سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان می‌بینیم. در کنار کارنامه سینمایی وی، صدیقیان پیش از این در مجموعه تلویزیونی "حیرانی" امید بنکدار و کیوان علیمحمدی به ایفای نقش پرداخته است که هنوز پخش آن آغاز نشده است.

اما سقوط یک فرشته اولین حضور تلویزیونی وی به شمار می‌رود. وی در نقشی منفی در این مجموعه ظاهر شده و به خوبی توانسته با مخاطب خود ارتباط برقرار کند. در این گفتگو درباره حضور وی در این مجموعه تلویزیونی، همکاری با بهرامیان، بازی در یک نقش منفی که به ظاهر می‌تواند نماد شیطان باشد و... صحبت کردیم.

مهرداد صدیقیان با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت :

مهرداد صدیقیانفرصتی نمانده است

بیا همدیگر را بغل کنیم

فردا

یا من تو را می‌کشم

یا تو چاقو را در آب خواهی شست

همین چند سطر

دنیا به همین چند سطر رسیده است

به اینکه انسان

کوچک بماند بهتر است

به دنیا نیاید بهتر است

اصلاً

این فیلم را به عقب برگردان

آن‌قدر که پالتوی پوستِ پشتِ ویترین

پلنگی شود

که می‌دود در دشت‌های دور

آن‌قدر که عصاها

پیاده به جنگل برگردند

و پرندگان

دوباره بر زمین ...

زمین ...؟

نه !

به عقب‌تر برگرد

بگذار خدا

دوباره دست‌هایش را بشوید

در آینه بنگرد

شاید

تصمیم دیگری گرفت

گروس عبدالملکیان

مهرداد صدیقیان