مه شو : علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون است. علیرام نورایی با بازی در سریال ماتادور معروف و شناخته شد. علیرام نورایی چند سالیست با یک خانم به نام صبا تاجیک ازدواج کرده است. علیرام نورایی با انتشار این عکس نوشت : ۱۴۰۰/۶/۳۱ ، به لطف خدا پسرم (نویان) بدنیا اومد…پروردگارا تو را سپاس می‌گویم برای دادن بهترین نعمت هایت به من …علیرام نورایی در اکثر فیلم ها نقش منفی بازی کرده است. او مربی پارکور می باشد.

علیرام نوراییعلیرام نورایی کیست؟ + بیوگرافی علیرام نورایی

علیرام نورایی متولد 18 فروردین 1356 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه جهاد است.

علیرام نورایی : شهدای کشورم خط قرمز من هستند

علیرام نوراییعلیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت که شهدای مملکتم خط قرمز من هستند و اگر جایی ببینم خدای ناکرده بی حرمتی به خودشان، خانواده شان یا جانبازان شده و یا هتک حرمتی صورت گرفته برنمی تابم و حالم بد می شود.

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی کیست؟

علیرام نورایی چند سالی است که متاهل شده ام و زندگی خیلی خوبی دارم. امیدوارم چشم نخوریم. (می خندد) همسرم هنرمند نیستند اما هنر سینما را دوست دارند. در مورد پیشنهادهایم با ایشان صحبت می کنم و در قبول نقش ها از مشورت های ایشان استفاده می کنم.

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی متولد چه سالی است؟

علیرام نوراییصبا تاجیک متولد 10 دی ماه 1367 اهل تهران حوالی تجریش است. 

تجربه عشق واقعی از دید علیرام نورایی

علیرام نوراییبله من عاشق شدم و یکبار عشق واقعی را تجربه کردم . من در برهه ای از زمان عاشق شدم که اصلا به ازدواج فکر هم نمیکردم و اصلا جزو برنامه های زندگی ام نبود. اما دیدن همسرم تمام معادلات من را به هم ریخت و مسیر زندگی ام را تغییر داد . ما حدود 6 سال است که ازدواج کرده ایم و خداروشکر زندگی آرام و خوبی داریم.

علیرام نورایی و مربی ورزش پارکور

علیرام نوراییعلیرام نورایی در زمینه ورزشهای رزمی نیز فعالیت دارد. او مربی ورزش پارکور در قاره کهن است.

علیرام نورایی : من آدم به شدت حسودی هستم

علیرام نوراییمن آدم به شدت حسودی هستم ، اصلا مگر میشود فروردینی باشی اما حسود نباشی؟! من زمانی که به دنیا آمدم نوه ارشد هر دو خانواده بودم و زمانی که برادرم پدرام به دنیا آمد درحالی که تنها 2 سال داشتم بند ناف برادرم را کندم و پدر و مادرم مجبور بودند برادرم را بالای کمد بگذارند…

تحصیلات علیرام نورایی چیست؟

علیرام نوراییعلیرام نورایی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر در مقطع لیسانس از دانشگاه جهاد است.

علیرام نورایی : در عرض 10 دقیقه زندگی‌ام عوض شد

علیرام نورایی

علیرام نورایی: رشته تحصیلی ام نرم افزار کامپیوتر بود. در سال ۷۵ در حیاط دانشگاه دو تا خانم به سمت من آمدند و من هم از روی شیطنت‌های آن سن و سال توجه ام جلب شد. آنها به من پیشنهاد بازی در تئاتر دادند و ۱۰ دقیقه‌ بعدش همه اتفاقات زندگی من عوض شد و مسیر زندگیم تغییر کرد و پس از بازی در تئاترهای دانشجویی و پایان نامه بچه های دانشگاه، سال ۷۹ با سریال شب آفتابی به تلویزیون معرفی شدم و تا امروز در ۷۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی‌ و تله فیلم بازی کرده ام.

علیرام نورایی و حواشی جنجالی اش

علیرام نورایی: در یک مقطع زمانی وقتی در قلاده های طلا فیلم با موضوع فتنه ۸۸ بازی کردم، سیبل انتقادات شدم. این اثر فیلمی بود که در نهایت یک آشتی ملی را نشان می داد، ولی متاسفانه ندیده قضاوت کردند و مورد کم محبتی از سمت همکاران قرار گرفتم. وی ادامه داد: من یک بازیگرم و علم و سواد سیاست ندارم، اما من را با بازی در آن فیلم به حواشی سیاست رساندند و هنوز هم انتقادها به گوشم می رسد و دردناک است.

علیرام نورایی

علیرام نورایی : از باران کوثری کتک خوردم

علیرام نورایی درباره کتک خوردن از باران کوثری بعد از بازی در «قلاده های طلا» گفت: اینگونه نبود داستان و شاید عده ای دوست داشتن اینگونه القا کنند، البته با گروهی که در کنار وی بودند به صورت لفظی درگیر شدیم این اتفاق به قدری کدر است که فقط حال آدم را بر هم می زند.

ما مثلا کار هنری می کنیم و اینگونه رو در روی یکدیگر قرار گرفتن فقط برای اینکه اختلاف عقیده داریم، کار زشتی است. البته از برچسب هایی مانند وطن فروش را به من زده اند. البته در آن زمان هجمه زیادی علیه من در فضای مجازی ایجاد شد البته من در این جامعه زندگی می کنم و واقعا عکس العمل افراد در جامعه آن عکس العمل هایی نبود که برخی در اینستاگرامم انجام می دادند. نورایی گفت: در پارک شهر هم رو دررویی اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به درگیری فیزیکی شد ولی من در آن درگیری کتک نخوردم.