مه شو : هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون است. هدیه تهرانی محبوب ترین بازیگر زن ایرانی است. هدیه تهرانی 49 سال دارد. هدیه تهرانی یکبار ازدواج و طلاق گرفته است. 

هدیه تهرانی متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران است . هدیه تهرانی بازیگر سینما ، عکاس و فعال اجتماعی است. هدیه تهرانی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بصورت اتفاقی در ۲۴ سالگی وارد بازیگر شد و هدیه تهرانی در دهه هشتاد بعنوان یکی از پولسازترین بازیگران سینما درخشید. پدر هدیه تهرانی رضا جوادیه تهرانی (مکانیک) و مادرش خانم میرزایی هر دو بزرگ شده وساکن گرگان هستند و تنها یک خواهر بزرگ از خود بنام هیلدا دارد.

هدیه تهرانی

منزل هدیه تهرانی

در دکوراسیون منزل هدیه تهرانی از فرش های ایرانی استفاه شده است.امروزه فرش های ایرانی جایگاه ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند،چرا که حضورشان در فضا باعث می شود تا دکوراسیون داخلی خانه رنگ و لعابی خیره کننده به خود بگیرد،وقتی همه اجزا و عناصر دکوراسیون داخلی خانه تان را بر اساس حس خوبی که در فضای ایجاد می کنندانتخاب کنید قطعا برای کامل کردن این زیبای به سراغ لوازم دکوری چوبی خواهید رفت.دقیقا مثل خانه هدیه تهرانی که میز ها و کنسول های چوبی تکمیل کننده زیبایی خانه است.

هدیه تهرانی

بیوگرافی هدیه تهرانی / هدیه تهرانی کیست؟

رضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی است و اصالتا گرگانی است و اصالت خانم بازیگر برخلاف نام فامیلی اش گرگانی است. مادر هدیه تهرانی هم از گرگانی های اصیل است و این زوج بعد از ازدواج چند سالی را در تهران ساکن شدند و دخترشان هدیه در سال 51 در تهران متولد شد.

هیلدا خواهر هدیه تهرانی است که دستی در نویسندگی و شاعری دارد و نویسندگی فیلمنامه شب با بازی هدیه تهرانی یکی از آثار خواهر خانم بازیگر است.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی و فعالیت در محیط زیست

هدیه تهرانی از فعالان محیط زیست است که رابطه خوبی با طبیعت و راه های حفظ محیط زیست دارد و اگر سری به صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید تصاویر زیادی از فعالیت های محیط زیستی او را مشاهده میکنید. همسر ناصر تقوایی فیلمساز، نویسنده و عکاس کشورمان نسبت فامیلی با هدیه تهرانی دارد.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی و مربی تای چی چوان

طراحی داخلی یکی از هنرهای مورد علاقه خانم بازیگر است و در اوقات فراغت از بازیگری به این کار مشغول است و به وسایل و اشیای قدیمی علاقه زیادی دارد.

هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری مربی ورزش تاچی چوان است و در شهریور 1392 به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. 

روزهای پایانی سال 97 و فروردین 98 با اتفاقات تلخی همراه شد و سیل ویرانی های زیادی در مناطق مختلف ایران به بار آورد. از اولین روزهای وقوع سیل هدیه تهرانی در مناطق سیل زده گلستان حاضر شد و کمک رسانی پرداخت و با جمع آوری و توزیع کمک های هلال احمر و مردم در کنار مردم سیل زده حاضر شد.

هدیه تهرانی بازیگر سرشناس و پرطرفدار سینما است که در دوره ای از تاریخ سینما میتوان او را به عنوان تنها سوپراستار زن سینما معرفی کرد. این بازیگر کشورمان دو بار در معرض شایعات مربوط به ازدواجش قرار گرفت که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.این بانوی هنرمند در روزهای ابتدایی سال 86 یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی شخصی اش را تجربه کرد.

ازدواج با هومن بهمنش فیلمبردار مشهور این روزهای سینما خبری بود که در ابتدای سال 86 به یکی از خبرسازترین تیترهای رسانه ای تبدیل شد اما تاییدی از سوی خانم بازیگر یا خانواده اش صورت نگرفت.

انتشار این خبر و رسانه ای شدن آن اگرچه با تاییدی همراه نبود اما به قدری گسترش داشت که اغلب رسانه ها از ماجرای ازدواج و جدایی خانم بازیگر در سال 86 خبرهایی را در آرشیو دارند.

یکی دیگر از خبرهایی که در خصوص ازدواج هدیه تهرانی مطرح شد ازدواج با علی انصاریان فوتبالیست کشورمان بود. شایعه ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان توسط مادر هدیه تهرانی تکذیب شد و بعد از این ماجرا اتفاق پررنگ دیگری درباره ازدواج هدیه تهرانی مطرح نشد.

هدیه تهرانی

انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره ازدواج هدیه تهرانی با واکنش جالبی از سوی او همراه بود و در مقابل سوال یک خبرنگار که از او پرسید چرا هیچ واکنشی به این اخبار نشان نمیدهید گفت:

نمی توانم هرروز به این فکر کنم که این نشریات زرد سالی هشت بار مرا شوهر می دهند،منطق می گوید حتی اگر بخواهیم عده این طلاق ها را حساب کنیم با توجه به اینکه من درست در ساعت مقرر پس از سه ماه وده روز شوهر کنم بازهم سالی ده تا شوهر نمی توانم عوض کنم .انتظار دارید به این چیزها فکر کنم؟بروم ودوربیافتم و بگویم چرا این حرفها را می زنید ؟اصلا فرض کنید این کار راهم کردم . آن وقت تیتر می زنند :هدیه تهرانی با حضور در نشریه ما ،ده تا ازدواجش در سال را تکذیب کرد!