mahsho che

مه شو: امروزه یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک، جراحی دور چشم می باشد زیرا بیشتر مردم به زیبایی ظاهر پوست و جوانی آن اهمیت می دهند. اما جراحی دور چشم چگونه انجام می گیرد؟

در جراحی پوست دور چشم، پوست و چربی اضافی از کنار دور چشم برداشته می شود تا زیبایی چشم دوباره بازگردد و چروک دور چشم برطرف شود. در عمل جراحی پلاستیک، پف دور چشم که موجب مسن نشان دادن پوست فرد می گردد نیز بهبود می یابد زیرا در این عمل، پوست پف کرده دور چشم نیز برداشته می شود.

در جراحی دور چشم، به منظور دیده نشدن زخم های نازک، خراش بسیار ظریفی بر پلک های بالا و پایین و زیر چین و چروک ها یا همان خطوط طبیعی پوست ایجاد می کنند.

جراحی پوست زیر چشم به منظور برطرف نمودن پف زیر چشم زمانی انجام میشود که پف دور چشم به دلیل چروک های به وجود آمده باشد و چنانچه پف دور چشم به علت تجمع چربی باشد، جراح پلاستیک، از راه های دیگری استفاده خواهد کرد.

اگر پف چشم شما ناشی از تجمع چربی باشد،جراح پلاستیک قسمت داخلی پلک پایین چشم را برش داده و چربی موجود در آن را خارج می سازد. اینگونه زخم ها قابل رؤیت نخواهند بود و زمان بهبودی آنها کوتاه می باشد.

در صورت داشتن هرگونه مشکل چشمی، قبل از اقدام به انجام هرگونه عمل جراحی پوست دور چشم، ابتدا به دکتر متخصص چشم مراجعه نمایید و تا بهبودی کامل اقدام به انجام هیچگونه عمل جراحی نکنید.

اگر چشم های شما اشک می آیند و یا در صورت استفاده از لنز، حتما پزشک خود را قبل از عمل در جریان بگذارید.