مه شو: در مقالات روزهای گذشته، با روش های متعدد جراحی زیبایی باسن و عوارض آن آشنا شدیم. توصیه تمامی جراحان زیبای به افرادی که مایل به انجام این نوع جراحی ها هستند این است که قبل از هر گونه اقدامی در این مورد، حتما با پزشک متخصص و جراح زیبایی مجرب در این رشته مشورت کرده و با آگاهی و بررسی تمامی نکات گفته شده در مقالات قبل و در نظر گرفتن شرایط بدنی و روحی خود، تصمیم بگیرند.

پزشکان به بیمارانی که تحت عمل جراحی برجسته نمودن باسن به روش کاشت پروتز قرار گرفته اند، توصیه میکنند که اگرچه امکان دارد نتیجه حاصله سریعا مشخص شود اما نتیجه نهایی حاصل از این جراحی 6 ماه تا یکسال بعد از عمل نمایان میشود البته این موضوع بستگی به سرعت و نحوه بهبود بافتهای بدن بیمار دارد.

بیمارانی که تحت جراحی لیپوساکشن قرارگرفته اند تقریبا 6 ماه تا یکسال زمان میبرد تا نتیجه نهایی را مشاهده نمایند.

درهر دو روش تقریبا یکماه بعد از عمل جراحی تغییرات زیبایی مشخص در نواحی اصلاح شده قابل رویت است بعنوان مثال از بین بردن اولیه و افزایش وزن بدن ناشی از بیهوشی و مایعات. بعلاوه به بیمار توصیه میشود تا لباس تنگ بپوشد تا بافتهای اصلاح شده ورم کرده و ثابت باقی بمانند به طوری که آنها به عنوان یک واحد آناتومیک منطقه گلوتئال التیام یابند. علاوه بر آن در طول دوران نقاهت برای تسهیل منقبض کردن پوست (عضلات) ، برای بهبود ناهمواریها ، چین و چروک های پوست، تورم موضعی ، انجام مستمر ماساژ و گاه به گاه درمان سونوگرافی میتواند شرایط بعد از عمل را تسهیل کند.

زیبا باشید.