لباس خونه علاوه بر جذابیت وشیک بودن باید راحت هم باشه. در ادامه مطلب راهنمای انتخاب لباس مناسب، شیک و جذاب برای منزل را ببینید

در این شرایط همه گیری کرونا. که نیاز به لباس های مجلسی و رسمی کمتر شده، اهمیت انتخاب لباس منزل شیک و زیبا و راحت بیشتر به چشم میاد.  در ادامه چند نکته برای انتخاب لباس منزل را به شما معرفی میکنیم:

 لباس خونه

جنس پارچه و راحتی اون برای لباس منزل خیلی مهمه. برای مثال تیشرت نخ پنبه  می تونه انتخاب مناسبی از این نظر باشه به شرطی که در انتخاب سایزش نیز دقت کنید.

در انتخاب لباس منزل سعی کنید از رنگ ها و طرح های شاد استفاده کنید. رنگ هایی که دوست دارید و طرح های شاد و بعضا کارتونی می توانند روحیه بخش باشند.

برای لباس منزل تنوع بیشتری در نظر بگیرید چرا که لباس منزل زود نیاز به شستشو پیدا می کنه

متناسب بودن رنگ ها و اصطلاحا ست بودن لباس ها با هم و حتی با سایر اعضای خونه می تونه خیلی جذاب دیده بشه. برای این کار سعی کنید لباس هاتون رو یک جا و به صورت ست خریداری کنید. بعضی از سایت ها و فروشگاه ها این کار رو خودشون انجام می دن و با ست کردن لباس ها کار شما رو راحت میکنن.

یکی از فروشگاه هایی که برای این کار مناسب هستش و می تونید لباس های خونگی متنوع و با کیفیت عالی رو باقیمت های بسیار مناسب تهیه کنید گالری پوشاک میگ میگ هست. این فروشگاه که هم سایت و هم صفحه اینستاگرام داره لباس های خانگی رو مطابق مواردی که گفتیم و البته با قیمت خیلی مناسب ارائه میکنه و همینطور به صورت رایگان از طریق دایرکت اینستاگرامشون تو انتخاب لباس مناسب به شما کمک می کنن و مشاوره میدن :

سایت فروشگاه گالری پوشاک میگ میگ

صفحه اینستاگرام گالری پوشاک میگ میگ