موها : ریزش مو. تغییرات ناشی از بیماری یا درمان ممکن است موجب ریزش مو گردد. خوشبختانه امروز با پیشرفت های حاصل در روش های درمانی اغلب بیماران دیگر ریزش مو را تجربه نخواهند کرد.

از مدل موی مناسب بهره ببرید : موهای کوتاه معمولاً پر پشت دیده می شوند. دسته ای از موهای خود را نگه دارید. بدین شکل بعدها اگر تصمیم گرفتید از کلاه گیس استفاده کنید می توانید آن را به رنگ موهای اصلی خود خریداری نمایید.

توجه کنید : اگر پرتو درمانی می شوید ممکن است موهای بلند برای آرایش دادن مو به کمکتان بیایند از موهای بلند می توان برای پوشاندن نقاطی که کم پشت شده است استفاده کرد.

از مصرف مواد شیمیایی خودداری کنید تا زمانی که موهایتان رشد و حالت طبیعی خود را نیافته است از فر زدن، رنگ کردن و صاف کردن موها بپرهیزید. از شامپوهای ملایم، نرم کننده های تقویت کننده و محصولات آرایش دهنده ی مو استفاده کنید.

کلاه گیس : امروزه انواع بسیار متنوع و مختلفی از کلاه گیس در بازار موجود است. این کلاه گیس ها گاه از مواد مصنوعی و گاه از موی طبیعی انسان تهیه شده اند و در هر قیمتی یافت می شوند. برای خرید کلاه گیس زمان کافی بگذارید تا بتوانید چند مدل را امتحان کرده و بهترین را انتخاب کنید. می توانید یکی از دوستانتان و یا آرایشگرتان را به همراه ببرید تا در تصمیم گیری به شما کمک کند برای این که کلاه گیسی اندازه و راحت داشته باشید بهتر است به سراغ شرکت های معتبر و خوش آوازه بروید.