عصاره ی گیاهان و سبزیجات

برای تهیه ی این محرکه ی رشد مو به فنجان ماء الشعیر، یک سیب (هسته های آن را کاملاً جدا کنید)، یک ساقه ی کرفس، یک هویچ متوسط و یک ساقه ی اسفناج نیازمندیم.

ابتدا تمامی ترکیبات را در داخل دستگاه آب میوه گیری می ریزیم. سپس مخلوط بدست آمده را با یک برس مخصوص شیرینی پزی با یک مسواک به تمامی موهای خود می مالیم، می گذاریم 20 دقیقه این مخلوط بر روی سر باقی بماند سپس با آب سرد یا ولرم (نیمه گرم) آبکشی نمایم.

عصاره ی پروتئین

برای تهیه این عصاره به یک ملافه مخمر آبجو، یک ملافه پودر لیستین، یک ملافه پودر سویا را در یک ظرف شیشه یا چینی می ریزیم و با یکدیگر مخلوط می کنیم. مخلوط حاصله را با یک مسواک یا برس رنگ مو به موهای خود می مالیم. سپس موهای خود را با کمک ورق آلومینیوم یا یک کلاه کاملاً می پوشانیم. پس از مدت 20 دقیقه با آب سرد و یا ولرم (نیمه گرم) آبکشی می کنیم.

عصاره ی ریحان

برای تهیه این عصاره ی محرک رویش مو به 6 قاشق چایخوری روغن رزماری، 3 قاشق چایخوری روغن ریحان، 3 قاشق چایخوری روغن اسطوخودوس و 2 قاشق چایخوری آب لیمو نیازمندیم. ابتدا ترکیبات فوق را در یک ظرف کوچک باهم مخلوط می نماییم. سپس ظرف درب دار را کاملاً تکان می دهیم. حال مخلوط بدست آمده را به کمک نوک انگشتان به موها به ویژه موهای نازک سر می مالیم. کلاه بر روی سر گذاشته تا طول شب مخلوط کاملاً جذب سر گردد سپس صبح روز بعد موهای خود را شامپو کنید.