clean-and-clear-face

مه شو:به منظور بستن منافذ باز پوست، تونرها، راه حلی موقتی هستند؛ بنابراین، آنها را به طور مداوم به کار گیرید. به نکات زیر در این باره توجه نمایید:

1- یک پاک کننده مرغوب انتخاب نمایید و مطابق دستور العمل صبحها و یا شب هنگام قبل از خواب از آن استفاده نمایید.

2- هنگام پاکسازی پوست، از آب خیلی گرم و یا خیلی سرد اجتناب کنید زیرا چربی های طبیعی که محافظ پوست هستند را از بین برده و رگ های خونی را به سطح می آورند.

3- پس از استفاده ی پاک کننده، برای حذف آثار و بقایای آن پاک کننده و مواد آرایشی روی صورت خود، از یک تونر استفاده نمایید. بر طبق نوع پوست خود، تونر را انتخاب کنید. هرگز از تونرهایی با بوی قوی استفاده ننمایید.

4- پوست خود را حتما مرطوب سازید. مهم نیست که چقدر پوست شما چرب است. مرطوب سازی پوست برای انواع پوست ها مفید می باشد زیرا مرطوب کننده ها چربی پوست را متعادل می کنند. بنابراین، صبح و شب پوست خود را مرطوب سازید.

5- پاکسازی امری بسیار مهم است زیرا موجب می شود محصولات مختلف روی پوست شما بهتر جواب دهند. از لایه بردارهای قوی هفته ای 3 بار و از لایه بردارهای ضعیف می توانید روزی یکبار استفاده نمایید. چنانچه پوستتان دارای جوش می باشد، بهتر است از لایه بردارهای غیر سایشی استفاده کنید. اجازه دهید این لایه بردارها در تمام طول شب روی پوست شما بمانند و صبح روز بعد، آن را بشویید تا از گسترش لکه های صورت جلوگیری نمایید.

6- مطابق نوع پوست خود، ماسک های صورت را تهیه کرده و ماهی یکبار آنها را به کار گیرید.

7- هفته ای یکبار صورت خود را بخور دهید.

8- از کرم های پوشاننده لک برای پنهان کردن منافذ باز پوست خود استفاده نمایید.

9- بر روی کرم پوشاننده لک، می توانید از محصولات مرغوب آرایشی استفاده کنید که برای زیرسازی آرایش، مناسب هستند و حاوی ضد آفتاب نیز می باشند.

10- به محض رسیدن به خانه، صورت خود را بشویید و محصولات آرایشی را از پوست خود پاک نمایید.