مه شو: تا به حال مقالات زیادی را در رابطه با نوشیدن آب و کاهش وزن خوانده اید.اما آیا به راست آب به تنهایی چربی سوزی می کند؟

خیر.بروک البرت و کری پترسون، پزشک و کارشناس سلامت بانوان در دانشگاه نیویورک به این سوال پاسخ می دهند:

mahsho35

این امر کاملا درست است که نوشیدن آب به میزان کافی در طول روز می تواند منجر به کاهش وزن شما شود، اما فراموش نکنید که این خاصیت چربی سوزی آب نیست که به لاغر شدن شما کمک می کند، بلکه تاثیرات نوشیدن آب است که در روند لاغر شدن بدن فوق العاده موثر است.

جالب است بدانید حس تشنگی و گرسنگی معمولا با هم اشتباه گرفته می شود.خیلی وقتها شما با حس گرسنگی به سراغ غذا خوردن می روید .در صورتیکه این احساس، تشنگی بوده نه گرسنگی! امتحان کنید.اینبار وقتی در وسط روز احساس گرسنگی کردید، یک لیوان آب بنوشید.در بسیاری از موارد، این کار واقعا جواب می دهد.تا نیم ساعت بعد، دیگر گرسنه نخواهید بود.

در ضمن، نوشیدن آب و هیدراته نگه داشتن بدن، نه تنها به حفظ شادابی و زیبایی شما کمک می کند، بلکه مانع از پرخوری و ریزه خواری شما در طول روز خواهد شد.این هم یک دیگر از تاثیرات مفید آب!

اگر می خواهید بدانید که آیا به اندازه کافی آب می نوشید یا خیر، کلید آن رنگ ادرار به رنگ زرد کمرنگ است.

البته منظور از آب، فقط خود آب است نه انواع نوشیدنی های شیرین، پرکالری و نوشابه های گازدار.به علاوه ورزش را به عنوان یک راه حل همیشگی برای چربی سوزی و لاغر شدن متناسب اندام خود فراموش نکنید.

به اعتقاد آلبرت، نوشیدن آب، راه حلی بسیار ایمن و مطمئن برای کاهش وزن و حفظ سلامت بدن خواهد بود.

بنابراین ضمن ورزش و پیروی از یک رژیم غذایی مغذی، نوشیدن آب را هرگز دست کم نگیرید.

زیبا باشید.