مه شو: آب کردن چربی های شکم و صاف و خوش فرم کردن آن ، شاید به نظر سخت و زمان بر به نظر برسد، اما با رعایت چند نکته ساده و البته پشتکار ، در زمان کوتاهی به نتیجه مطلوب دست خواهید یافت.

1754h

بسیاری از افراد برای کوچک کردن شکم ، ورزش های سنگین و رژیم های سختی را دنبال می کنند که همین کار بعد از مدت کوتاهی آنها را خسته کرده و بدون پیروی از روش های صحیح و اصولی، خیلی زود مایوس می شوند.

یک راه بسیار ساده برای صاف کردن شکم، داخل نگه داشتن عضلات آن است.در طول روز تا می توانید این کار را انجام دهید.بعد از مدت کوتاهی خواهید دید که اینکار ساده تبدیل به عادت شده و با دیدن نتایجه آن شگفت زده خواهید شد.

انجام حر کات یوگا ، ورزش های هوازی و تمرینات با وزنه در آب کردن چربی های شکم و اطراف آن فوق العاده موثر هستند.

انجام حرکات یوگا، علاوه بر آب کردن چربی های اضافه شکم و زیبا و خوش فرم شدن آن، موجب آرامش و از بین بردن تنش و استرس های روزانه خواهد شد.

با انتخاب یک رژیم غذایی کم چربی، کم کربوهیدرات و سرشار از میوه و سبزی و البته پروتئین کافی، به زیبایی وکاهش چربی های شکم کمک شایانی خواهید کرد.

در مقالات گذشته مه شو در خصوص مواد غذایی جادویی برای اب کردن چربی های شکم به طور مفصل صحبت کرده ایم.

به جای میان وعده های پرکالری و ریزه خواری، از سالاد، انواع جوانه ها و میزان مناسبی از آجیل ها استفاده کنید.شاید در برخی خانواده های ایرانی، استفاده مداوم از جوانه گیاهان به اندازه برخی کشورهای دیگر مرسوم نباشد .اما با اطلاع از فواید بیشمار این جوانه ها برای سلامتی و زیبایی، آن را به سبد خرید خود اضافه خواهید کرد.

مصرف دانه کتان و تخم رازیانه هم در کاهش وزن و آب کردن چربی های اطراف شکم بسیار مفید و موثر خواهند بود.

سعی کنید به جای آب میوه های اماده، از میوه کامل استفاده کنید.فیبر موجود در میوه ها، موجب سلامتی و زیبایی اندام شما می شود.

صبحانه را به عنوان مهمترین وعده غذایی فراموش نکنید.

از خوردن شام در ساعات آخر شب پرهیز کنید.

و در اخر اینکه بهتر است تلاش شما پیوسته و مداوم باشد تا بتوانید به نتیجه مطلوب خود دست یابید.پس از رژیم های ناگهانی و سخت جدا صرفنظر کنید.

زیبا باشید.