مه شو : کاوه رضایی فوتبالیست ایرانی است. کاوه رضایی با دختری به نام فرنوش شیخی ازدواج کرد. فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی ملی پوش والیبال ایران است. کاوه رضایی و همسرش دو سال اختلاف سنی دارند. کاوه رضایی دو سال از همسرش کوچک تر است.

کاوه رضایی

کاوه رضایی کیست؟

کاوه رضایی (متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۱ در اسلام‌آباد غرب)  کاوه رضایی بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد کاوه رضایی کە دوران کودکی و نوجوانی و جوانی خود را در شهر گیلان‌غرب گذراند و فوتبال خود را زیر نظر آقای فرامرز قباسیاە شروع کرد. کاوە رضایی در پست مهاجم برای تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک بازی می‌کند.کاوه رضایی فوتبالیست کشورمان و فرنوش شیخی مدتی پیش ازدواج کردند.

کاوه رضایی

به تازگی عکسی از مراسم ازدواج کاوه رضایی و همسرش توسط این فوتبالیست منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.او سابقه حضور در تیم‌های استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و سایپا و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد. رضایی همچنین سابقه بازی برای تمام رده‌های پایه تیم ملی ایران را دارد. رضایی آقای گل جام ملت‌های آسیا زیر ۱۶ ساله‌های ۲۰۰۸ است. او در اردیبهشت ماه ۹۶ با فرنوش شیخی ملی پوش تیم ملی والیبال ایران ازدواج کرد.

کاوه رضایی

زندگی حرفه ای کاوه رضایی

کاوه رضایی متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۱ در شهرستان اسلام‌آباد غرب استان کرمانشاه است، مهاجم ۱۸۵ سانتی‌متری کردزبان که با فرنوش شیخی ملی پوش سابق والیبال ازدواج و هم اکنون ساکن بلژیک است.

کاوه رضایی

فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی کیست؟

او در یک خانواده 4 نفری بدنیا آمد و یک خواهر کوچکتر از خود دارد، به دوران دبیرستان که رسید با وجود اینکه عادت نداشت هیچ کاری را نصف نیمه رها کند ولی چون هنوز نمیداست این همه انرژی و هیجان را در کجا باید بکار گیرد از دروازه بانی در هندبال شروع کرد ولی چندان هم به مذاقش خوش نیامد و به سمت فوتبال روی آورد و مجددا پست دروازه بانی را انتخاب کرد تا اینکه بالاخره پس از مدتی به اصرار پدر راهی زمین والیبال شد

کاوه رضایی

فرنوش شیخی و بیوگرافی 

فرنوش شیخی در مورد انتخاب شماره پیراهنش می گوید : به شماره ۱۴ علاقه زیادی داشتم ولی اون زمان این شماره مخصوص یکی از بزرگان تیم ملی بود من هم به مناسبت اینکه در ۱۶ سالگی به تیم ملی دعوت شدم شماره پیراهنم رو ۱۶ انتخاب کردم

کاوه رضایی

شماره در تیم ملی و باشگاه : ۱۶

وضعیت تاهل : مجرد

ارتفاع آبشار :  ۲۸۵ سانتی متر

 ارتفاع دفاع :  ۲۷۵ سانتی متر  

پست : مدافع میانی

کاوه رضایی

فوت پدر فرنوش شیخی در سانحه هوایی

مهاجم تیم فوتبال کلوب بروژ و همسرش که سابقه عضویت در تیم ملی والیبال بانوان را دارد عزادار شدند. حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 که صبح روز 24 دی ماه 1397 در صفادشت تهران رخ داد با کشته شدن تعدادی از سرنشینان این هواپیما روبرو شد.در میان اسام کشته شدگان، نام پدر فرنوش شیخی بازیکرن اسبق تیم ملی والیبال هم دیده می شود.

کاوه رضایی

تیم جدید کاوه رضایی اعلام شد؟

کاوه رضایی مهاجم باشگاه بروژ که به صورت قرضی در شارلوا بازی می کرد به تیم لوون فروخته شد. رضایی در آگوست ۲۰۱۸ به مقام قهرمانی کشور بلژیک رسید اما هرگز نتوانست به کار خود در بروخه ادامه دهد.

کاوه رضایی

در دو فصل گذشته، ملی پوش ایرانی به اسپورتینگ شارلروا قرض داده شده است. حالا رضایی به طور دائم عازم لوون شد. او قراردادی را به مدت یک فصل امضا کرده است که می تواند برای یک فصل دیگر نیز تمدید شود. 

کاوه رضایی

ملی پوش ایرانی در ژوئن ۲۰۱۷ به بلژیک  آمد و بلافاصله درخشش خود را شروع کرد. در اولین فصل حضورش در اسپورتینگ شارلوا  ۱۶ بار گلزنی کرد. رضایی همچنین فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ را با سه گل در چهار بازی به خوبی  آغاز کرد. این باعث شد تا او در پایان آگوست ۲۰۱۸ به بروخه برود.

کاوه رضایی

رضایی هرگز نتوانست با آبی-مشکی پوشان خودش را نشان دهد. باشگاه در دو فصل گذشته مهاجم ایرانی را به اسپورتینگ شارلوا قرض داد. کاوه دوباره عملکرد خوب خود را در شارلوا نشان داد زیرا در ۵۴ بازی  ۲۲ گل به ثمر رساند. 

خداحافظی کاوه رضایی از تیم بلژیک

کاوه رضایی در انتهای فصل شانزدهم استقلال را به مقصد بلژیک ترک کرد. رضایی بعد از درخشش در شارلروا راهی بروژ شد اما نتوانست در این تیم درخشش سابق را داشته باشد تا در نهایت دوباره از سوی این تیم به شارلروا قرض داده شود. با این همه رسانه های بلژیکی معتقدند این بازیکن به پایان دوران حضور خود در این کشور نزدیک شده است.

مجیدی اگر چه این روزها ۳ مهاجم آماده در ترکیب خود دارد اما بحث ترانسفر مهدی قایدی از همین حالا مطرح شده است و البته تمدید قرارداد دیاباته هم کار سختی است. ضمن اینکه این مهاجم در این فصل نتوانست نمایش درخشان فصل قبل خود را تکرار کند. به این ترتیب بازگشت کاوه رضایی به استقلال می‌تواند یک انتقال مهم برای آبی‌ها باشد. رضایی در زمان حضور خود در استقلال ستاره خط حمله این تیم بود و باید دید او چه تصمیمی در خصوص آینده خود می‌گیرد. حضور او در استقلال مطمئنا با استقبال فرهاد مجیدی روبه‌رو خواهد