مه شو : اخبار استقلال جدیدترین اخبار استقلال را در این مطلب بخوانید. سرمربی جدید استقلال بعد از فرهاد مجیدی کیست؟ اخبار استقلال هر روز در این صفحه به روز خواهد شد. اخبار استقلال در این خبر برای شما گردآوری شده است.

 

اخبار استقلال : چه کسی اخبار اردوی استقلال را به محمود فکری می‌دهد؟/ جاسوس اخراج می‌شود

فکری در تازه ترین مصاحبه اش اتفاقاتی که اردوی استقلال در دوبی رخ داد را بیان کرد و گفت: «امیدوارم چیزهایی که شنیدم صحت نداشته باشد. در حالی که فکر نمی‌کنم شنیده‌های من دروغ یا غلط باشد. شنیدم که هم سرمربی و هم خیلی از بازیکنان در اردو نظمی نداشتند. شب‌ها آزاد بودند که بروند و بیایند. تیمی که برای چنین بازی مهمی می‌خواهد آماده شود و چند روز زودتر به اردو رفته باید از همه لحاظ در قرنطینه باشد و از نظر ذهنی، روحی و جسمی آماده شود. من حتی از درون تیم شنیدم که سرمربی شب‌ها در اردو نبود. بازیکنان هم آن طور که باید کنترل نشدند شاید گفتند ما که می‌بازیم، حداقل زیاد غصه نخوریم!»

اکنون سوال مهم این است چه کسی اخبار تیم استقلال را به محمود  فکری می دهد؟

فرهاد مجیدی که به خاطر مصاحبه های محمود فکری از او شکایت کرده است {جزئیات شکایت} هم اکنون در اردوی تیم به دنبال کسی است که اخبار تیم را به محمود فکری انتقال می دهد و بدون شک متوجه این موضوع شود بازیکن خاطی را اخراج خواهد کرد!

 

اخبار استقلال : شعله‌ور شدن آتش جنگ در استقلال

روابط سینوسی فرهاد مجیدی و مدیران باشگاهش کماکان ادامه دارد و به نظر می‌رسد با صحبت‌های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه و وعده پاسخگویی مجیدی به آنها، روابط طرفین بار دیگر تیره و تار شده است.

حداقل در فصلی که تازه به اتمام رسیده روابط بین مجیدی و مدیران باشگاه بارها از سردی به گرمی و بار دیگر به سردی گرایید. مجیدی در مقاطعی منتقد سر سخت و در مقاطعی حامی جدی مدیریت باشگاه بود تا فضای موجود بین آنها همواره غیر قابل پیش بینی باشد.

پس از اتمام رسمی فصل با حذف از آسیا برای مجیدی و شاگردانش، اولین جرقه را اصغر ملکیان زد که با صحبتهایش مشخص شد جایگاه مجیدی روی نیمکت استقلال آنطور که خودش تصور می کرد، محکم نیست و حضور او در جایگاه سرمربی منوط به تایید هیات مدیره است.

نظیر صحبت‌های ملکیان چند ساعت توسط احمد مددی مدیرعامل باشگاه تکرار و البته تکمیل شد تا مشخص شود مجیدی برای بازگشت به نیمکت آبی باید خودش را اثبات نماید.

پس از صحبت‌های ملکیان و مددی که از مدیران ارشد استقلال بوده و در آن پیام‌های مهمی نهفته بود، فرهاد مجیدی بلافاصله با انتشار پیامی در فضای مجازی وعده داد به زودی و به صورت تصویری صحبت خواهد کرد. ناگفته مشخص است که مجیدی هم به دنبال پاسخگویی به مدیران استقلال و دفاع از خود است.

این شرایط نشان می‌دهد بار دیگر اختلاف بین مجیدی و تیم مدیریت استقلال بالا گرفته و این سئوال پیش می‌آید که آیا باز هم این اختلاف مثل گذشته‌ها رفع و مجیدی و تیم مدیریتی حامی یک دیگر می‌شوند؟ یا این بار باید یکی از طرفین ماجرا از معادلات استقلال خارج شود؟

 

اخبار استقلال : شکایت فرهاد مجیدی از محمود فکری

پس از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان، چند پیشکسوت این باشگاه انتقاداتی را نسبت به مدیران باشگاه و البته فرهاد مجیدی روانه کردند، اما در این بین محمود فکری سرمربی سابق آبی‌پوشان، در چند مصاحبه موضع تندی علیه فرهاد مجیدی گرفت و او را مقصر اصلی حذف استقلال از آسیا نامید و هم‌چنین تهمت‌هایی را هم علیه سرمربی استقلال مطرح کرد.

فکری در تازه‌ترین اظهارات خود، از بی‌نظمی در اردوی استقلال و نبود فرهاد مجیدی در کنار بازیکنان در تایم شب در اردوی دوبی صحبت کرده بود و هم‌چنین با لحنی عجیب این‌طور کنایه‌آمیز و تند درباره مجیدی صحبت‌های جنجالی را به زبان آورده است

بکتاش منوچهری وکیل فرهاد مجیدی در این‌باره خبرنگار ما گفت: پیرو مصاحبه امروز آقای محمود فکری با خبرگزاری فارس، به دلیل نشر اکاذیب و توهین، روز شنبه علیه ایشان شکایت خواهیم کرد.

 

اخبار استقلال امروز | زمان اعلام سرمربی جدید استقلال 

اخبار استقلال

با توجه به اظهارات روز گذشته اصغر ملکیان و احمد مددی جدایی فرهاد مجیدی از استقلال قطعی است مگر اینکه طی یکی دو روز آینده تغییرات مدیریتی در استقلال رخ دهد که البته بعید است. با این تفاسیر و با بالا گرفتن اختلافات بین مجیدی و مدیریت باشگاه استقلال، جدایی فرهاد از جمع آبی‌پوشان قطعی است و به احتمال زیاد سرمربی جدید این تیم هفته معرفی خواهد شد.

 

اخبار استقلال امروز |  فوت بازیکن معروف استقلال در این هفته

شاهرخ مطیعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال، امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد. مرحوم شاهرخ مطیعی که یک هافبک طراح بود، در سال‌های منتهی به انقلاب، به استقلال آمد و از بازیکنان موثر این تیم در دوران بازیگری‌ اش بود. شاهرخ مطیعی در دوران مربیگری ولادیمیر جکیچ عضو تیم استقلال بود.

مطیعی که سابقه حضور در استقلال قبل و بعد از انقلاب را داشت و در پست هافبک برای استقلال بازی می کرد در فصل ۵۶-۵۵ به همراه حمید ملک احمدی و ایرج دانایی فر به استقلال آمد و شاگرد ولادیمیر جکیچی شد که تازه سرمربی استقلال شده بود . مطیعی بعد از انقلاب هم در استقلال حضور داشت و برای این تیم در خط هافبک بازی می کرد

شاهرخ مطیعی، پیشکسوت باشگاه استقلال دار فانی را وداع گفت. در همین رابطه صفحه رسمی باشگاه استقلال در پیامی ضمن تایید این خبر نوشت: «انا لله و انا الیه راجعون». باعث تاثر فراوان مجموعه باشگاه استقلال است که اعلام کند امروز (دوشنبه) شاهرخ مطیعی از پیشکسوتان این باشگاه دارفانی را وداع گفته است. مرحوم مطیعی که یک هافبک طراح بود در سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی به استقلال آمد و از بازیکنان موثر این تیم در دوران بازیگری‌اش بود

 

اخبار استقلال امروز | حمله استقلالی ها به همسر مهدی قائدی

اخبار استقلال امروز

مهدی قائدی به تیم عربی رفت . برخلاف طرفداران ناراضی و عصبانی ظاهرا همسر مهدی قائدی از رفتن او به تیم عربی و قرارداد چند ده میلیاردی اش بسیار خوشحال است !  ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است که کم کم دارد به یکی از شاخ های مجازی تبدیل می شود. همسر مهدی قائدی که فعالیت زیادی در شبکه های اجتماعی دارد متنی را به مناسبت انتقال مهدی قائدی به لیگ امارات منتشر کرده که سراپا در وصف او است. 

مهدی قائدی و پیوستن به شباب الاهلی مهدی قایدی مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی پنج ساله رسما به تیم شباب الاهلی امارات پیوست.

شباب الاهلی با انتشار ویدیویی در سایت رسمی این باشگاه، به طور رسمی از خرید خود رونمایی کرد.

مشخص شد قرارداد قائدی با باشگاه الاهلی به مدت پنج سال است که برای رضایتنامه این بازیکن مبلغ یک میلیون و ششصدهزار دلار به باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد.

در این مذاکرات احمد مددی و شیخ عیسی معاون باشگاه شباب الاهلی حضور داشتند و بعد از سه روز مذاکره قرارداد این بازیکن را نهایی کردند.

اخبار استقلال امروز | بازگشت رضا قوچان نژاد به استقلال

رضا قوچان نژاد بعد از پایان فصل گذشته به همکاری اش با زووله پایان داد و حالا قصد دارد باشگاه جدیدی را انتخاب کند. او این روزها تمرینات شخصی می‌کند تا از نظر بدنی فرم ایده‌آل خود را از دست ندهد.

اخبار استقلال امروز | افشای یک حقیقت درباره مصدومیت خرید جدید استقلال

احمد مددی مدیرعامل استقلال شب گذشته در برنامه ورزشگاه شبکه پنجم سیما درباره مصدومیت ابوالفضل جلالی و احتمال قطعی نشدن قراردادش اعلام کرد که از مصدومیت این بازیکن بی خبر بوده و بعداز امضای قرارداد متوجه شده او مصدوم است.

این در حالی است که در کمتر از ۲۴ ساعت مشخص شد مددی از مصدومیت جلالی باخبر بوده است. مددی بعد از انتشار چت شخصی اش با مجیدی توسط فرشید اسماعیلی صفحه واتس اپ مجیدی را از گوشی خودش منتشر کرد که این موضوع مشخص کرد او از مصدومیت جلالی باخبر بوده است.

اسکرین شاتی که از چت وی با مجیدی منتشر شده، نشان می دهد که سرمربی استقلال به او اعلام کرده جلالی مصدوم است اما او را می خواهد و بعد از یک ماه می تواند تمرین کند.

اتفاقات مدیریتی باشگاه استقلال این روزها وارد فضای عجیبی شده است. روابط مدیریت و کادرفنی اصلا خوب نیست و باید دید طی روزهای آینده شاهد چه موضوعاتی خواهیم بود.