چند نکته هست که می توانید با رعایت آنها به راستی ظاهر بهتری پیدا کنید.

* یک وزنه ی 5 کیلوگرمی بردارید و به آرامی بالا آورید. دست خود را از آرنج خم کنید. به آرامی دست تان را پایین آورید. این حرکت را بیست بار تکرار کنید. * یک وزنه ی 5 تا 10 کیلوگرمی را با دو دست در پشت سر بگیرید و به آرامی به طرف پایین آورید تا جایی که به وسط پشت برسد. آرنج ها را در نزدیکی سر نگه دارید. این حرکت را بیست بار تکرار کنید.

* می توانید لباس مشکی بپوشید.

* دست های خود را مستقیم در دو طرف دراز کنید و تیغه های شانه ها را به طرف هم بکشید. تا ده بشمارید و سپس دست های خود را آزاد کنید این حرکت را حداقل پانزده بار تکرار کنید. برای این که به بهترین نتایج دست یابید در دست های خود وزنه ی 2 تا 5 کیلوگرمی بگیرید.

* برای این که پاهایی کشیده تر و خوش تراش تر داشته باشید روی پنجه ی پا راه روید. سعی کنید تا جایی که می توانید به این شکل راه بروید و گاه برای مدت کوتاهی استراحت کنید. این کار شما را بلندتر و لاغرتر جلوه می دهد.

* تا جایی که می توانید پاشنه ی بلند تری بپوشید اما به یاد داشته باشید خود را به کشتن ندهید.

* هنگام تراشیدن موهای پا از کرم های نرم کننده استفاده کنید تا از ایجاد خراشیدگی در پوست جلوگیری شود.

* روی جوش ها را، حتی در روی شانه ها و پشت با کرم پودر بپوشاند.

* برای این که سینه های خود را برجسته تر جلوه دهید قلم مویی را در پودر برنزه کننده فرو ببرید و یک طرح هلالی شکل روی هر پستان بکشید. این کار را از بالای استخوان سینه شروع کنید و تا بالای زیر بغل ادامه دهید.

با استفاده از ترفندهای زیر باریک تر و متناسب تر جلوه کنید. * هیچ وقت نوشابه ننوشید و آدامس نجوید. این کار هوا را مستقیما به درون شکم شما می‌فرستد و موجب باد کردن آن خواهد شد.

* از خوردن نشاسته ها چون ماکارونی و نان و برنج خودداری کنید. این مواد غذایی موجب می شوند بدن انسولین بیشتری تولید کند و بدین شکل بدن پف آلود می گردد.

* دوازده ساعت قبل از هر مهمانی مصرف نمک را محدود کنید.

* برای خوردن غذا از تکه های کوچک پروتئین استفاده کنید. مرغ و ماهی بهترین انتخاب ها خواهند بود.

* سودا ننوشید، حتی از نوع رژیمی، حتی اگر سودا حاوی کالری نیز نباشد موجب پف کردن بدن می شود زیر سیستم موجود در سودا باعث احتباس آب در بدن خواهد شد. * برای ایجاد ظاهر بهتر خون را به طرف برخی از نقاط بدن سوق دهید. در حالی که وزن خود را روی زانونتان حفظ می کشید روی زمین بنشینید. بازوهای خود را با حرکاتی کنترل شده و آهسته به بالا و پایین ببرید. این حرکت را ده بار تکرار کنید.

به پشت بخوابید و در حالی که زانوهای خود را کمی خم کرده اید پاهایتان را بالا ببرید. دست های خود را پشت سرتان قلاب کنید به آرامی باسن خود را چند سانتی متر از سطح زمین بالا بیاورید. در حالی که حرکت را انجام می دهید عضلات باسن را منقبض کنید. تا بیست بشمارید. سپس به آرامی باسنتان را پایین بیاورید. این حرکت را حداقل بیست و پنج بار تکرار کنید.